Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen til FFK?

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bjørnen

Nyhetsartikkel? Hvor er den? Det at en fotballsupporter påstår å ha snakket med en spiller og legger det ut på en supporterside gjør det selvsagt ikke til en "nyhetsartikkel" og supporteren blir heller ingen journalist.

Det at fxt.no sluker "saken" får jo være deres problem.

Interessant dette her...

Hva er det du definerer som en nyhetsartikkel da bjørnen?

Må man være utdannet journalist for å ha hevd på "sannheten"?

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Endret:

Nyhetsartikkel? Hvor er den? Det at en fotballsupporter påstår å ha snakket med en spiller og legger det ut på en supporterside gjør det selvsagt ikke til en "nyhetsartikkel" og supporteren blir heller ingen journalist.

Hva må til for at en person skal bli "journalist", Bjørnen?  Utdanning? 

Det er ikke nødvendigvis slik at alle som jobber i aviser eller ulike nettpublikasjoner har formell utdanning. Men allikevel er mange av dem i kraft av hva de gjør, hva de leverer av tekster og stoff allikevel å regne som journalister...  Ren, skjær magi. ;)

Her er forøvrig artiklen, som du ikke fant. Den ligger på førstesiden av ffksupporter.net...

Edit: BøgeJon var raskere. :)

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Vær nå ikke så jævelig kjepphøy med en gang du skal kommentere noe her inne da.. skulle nesten tro at du er ute etter og ta ale FFKere med en gang du har muligheten. Visst du lese igjennom alle intervjuene Holters har gjort vil du skjønne at han ikke er typen til og fare med usanheter. Utifra min personelig oppfatning så synes jeg Holters er en dyktig intervjuer som er ute etter og få fakta. Og kjære Bjørnen, hvorfor skulle ansvarlige redaktør på en uavhengig FFK side skrive løgner om en spiller som blir diskutert av FFK som aktuell for en overgang?

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til:

..uansett spiller ikke Holters "journalist"-bragd noen som helst rolle i frågan om FFK er villige til å betale hva MFK vil ha for Vidar.

Det er utrolig hvor høye tanker mange har her om hvilken betydning en supporterside har for "nyhets"-verdien en angivelig prat mellom en supporter og en annen klubbs spiller har.

MFK - Østfolds stolthet!

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til:

Det er utrolig hvor høye tanker mange har her om hvilken betydning en supporterside har for "nyhets"-verdien en angivelig prat mellom en supporter og en annen klubbs spiller har.

Kaste stein i glasshus? Rett og slett patetisk....spesielt med tanke på at det kommer fra deg....

Skyt bjørnen og selg skinnet...

A-lagspiller

Lagt til:
Hva baserer du det på, Oslo?

MFK - Østfolds stolthet!

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til:
Endret:

Stoler 100% på Holters... det her er et spill fra arrogante MFK ledere...Vidar Martinsen har utalt noen han ikke skulle ha utalt...og det liker MFK svært dårlig...

Er det ikke snart jaktsesong på bjørner?

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

..Det er utrolig hvor høye tanker mange har her om hvilken betydning en supporterside har for "nyhets"-verdien en angivelig prat mellom en supporter og en annen klubbs spiller har.

Supportersiden for FFK har jo stor nok nyhetsverdi siden du tar deg bryet med å skrive/lese her, når du tross alt er Mosse-supporter. Jeg har ikke noe i mot at du som Mossesupporter skriver her, men det betyr jo at siden er såpass interessant for deg at du følger med her.

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Hei Bjørnen! Har det ikke falt deg inn at det heller er Vidar Martinsen som burde passa kjeften sin bedre? Hvorfor skulle Holters funnet opp dette?

Burn in hell, por favore..

A-lagspiller

Lagt til:
..men spiller det noen rolle?

MFK - Østfolds stolthet!

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:

..men spiller det noen rolle?

nei, så hvorfor bryr du deg da?????

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

A-lagspiller

Lagt til:
..fordi det blåses opp som en "nyhet" og at det liksom skal ha noen betydning for en eventuell overgang.

MFK - Østfolds stolthet!

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til:

Hva baserer du det på, Oslo?

Komme her og snakke om høye tanker.....men at du selv ikke ser hvor høyt du setter deg selv og MFK......(i forhold til virkeligheten)

At noen er patetisk, betyr at de er på en måte som gjør at man synes synd på dem. Hvis man kaller noen patetisk, menes det at man synes personen på en eller flere måter er så dårlig at du synes synd på ham/henne.

Trenger du mer forklaring?

A-lagspiller

Lagt til:
Konkrete eksempler, Oslo?

MFK - Østfolds stolthet!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
..fordi det blåses opp som en "nyhet" og at det liksom skal ha noen betydning for en eventuell overgang.

Det artikkelen har gjort er vel å bekrefte at det er FFK-interesse for Martinsen? Jeg kan ikke se noe sted i selve artikkelen at det blir hevdet at den i seg selv skal ha noe betydning for en overgang. Ei heller finner jeg noen forumposter her inne som tilsier at den artikkelen har noen betydning for en overgang. Eksempler?

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
De fleste på dette forumet er normale mennesker og vet at Holters ikke har funnet på dette.Martinsen har sagt det som sto i intervjuet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:
Alle som kjenner til Holters og er faste lesere av denne nettsiden vet selvfølgelig at Holters har gjort alt etter boka og ikke farer med usannheter eller subjekter påstander om VM og hans mulige overgang til FFK. Han er FFK supporter, ja hva så? Alle tidligere artikler skrevet av Holters viser at han er meget nøyaktiv og profesjonell i hva han skriver, personlig syns jeg han er flinkere enn mange av de som har journalistikk som yrke.

At Bjørnen, som er MFK supporter, støtter sin klubb er naturlig. Kanskje også han har glede av å provosere oss litt, men hvorfor skal vi bry oss om hva bjørnen skriver? Når han er så tydelig farget av hans klubbtilhørighet og helt ute av stand til å ha objektive og reflekterte meninger om saken.

Lenge leve "hjørnet"!

A-lagspiller

Lagt til:
Hva dere måtte finne på å kokludere om en angivelig tre minutters prat mellom Vidar og en supporter skal ikke jeg legge meg opp i. Men når et "riksmedie" av en eller annen grunn går på agnet og begynner å bable om dette så stiller det hele seg annerledes. Påstandene Vidar er "sitert" på antyder at han liksom skal føle seg truet av mossingene fordi han har snakket med FFK (Holters sin påstand) bak MFKs rygg.

MFK - Østfolds stolthet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:

..uansett spiller ikke Holters "journalist"-bragd noen som helst rolle i frågan om FFK er villige til å betale hva MFK vil ha for Vidar.

Hallo Bjørnen, ikke spor av nå.... Trodde forresten bjørner var i hi jeg nå.

Moderator

Lagt til:
Endret:
Hva dere måtte finne på å kokludere om en angivelig tre minutters prat mellom Vidar og en supporter skal ikke jeg legge meg opp i.

Jeg ser ennå ikke noen eksempler på at noen har hevdet at den artikkelen "liksom skal ha noen betydning for en eventuell overgang"

Men når et "riksmedie" av en eller annen grunn går på agnet og begynner å bable om dette så stiller det hele seg annerledes. Påstandene Vidar er "sitert" på antyder at han liksom skal føle seg truet av mossingene fordi han har snakket med FFK (Holters sin påstand) bak MFKs rygg.

Hvorfor skriver du sitert i anførselstegn? Påstår du at sitatene som står/har stått skrevet i artikkelen ikke er sitater?

Det du derimot har rett i denne tråden er at saken er at FFK er interessert i Martinsen, men at de føreløpig ikke er villig til å betale det Moss forlanger, men det er det vel heller ingen som har betviler er sant.

A-lagspiller

Lagt til:
Det er vel egentlig ingen andre enn Vidar og Holters som vet noe om hva som er sagt og ikke sagt?

MFK - Østfolds stolthet!

Moderator

Lagt til:
Endret:
Det er vel egentlig ingen andre enn Vidar og Holters som vet noe om hva som er sagt og ikke sagt?

Betyr det at du tror Holters lyver i artikkelen om sitatene som står skrevet der da eller? Det er jo egentlig ikke førstegangen du ikke tror på sitater. FB hadde jo for en stund siden også sitert Martinsen på noe, som du ikke ville vedkjenne deg. Helt greit for min del at du tror mer på Martinsen enn Holters, men tror du ikke sannsynligheten er større for at Martinsen har plumpet ut med noe, lagt på røret, angret deretter og fått fjernet en del av sitatene, enn at Holters har funnet på hva Martinsen skal ha sagt?

Jeg ser ennå ikke noen eksempler på at noen har hevdet at den artikkelen "liksom skal ha noen betydning for en eventuell overgang"

Som Costanza var inne på, så begynne vel denne debatten gå litt ut på viddene nå, og handler mer om integriteten til denne siden enn selve overgangen til Martinsen.

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFK1903

Betyr det at du tror Holters lyver i artikkelen om sitatene som står skrevet der da eller? Det er jo egentlig ikke førstegangen du ikke tror på sitater. FB hadde jo for en stund siden også sitert Martinsen på noe, som du ikke ville vedkjenne deg. Helt greit for min del at du tror mer på Martinsen enn Holters, men tror du ikke sannsynligheten er større for at Martinsen har plumpet ut med noe, lagt på røret, angret deretter og fått fjernet en del av sitatene, enn at Holters har funnet på hva Martinsen skal ha sagt?

Hehe! Det er Vidars ord mot en fotballsupporters ord. I rest my case.

Og jeg kan nok ikke vedkjenne meg noe annet enn hva jeg måtte ha kommet med utsagn. Det er bare Vidar som kan vedkjenne seg sine utsagn...

MFK - Østfolds stolthet!

Moderator

Lagt til:
Endret:

Hehe! Det er Vidars ord mot en fotballsupporters ord. I rest my case.

Og jeg kan nok ikke vedkjenne meg noe annet enn hva jeg måtte ha kommet med utsagn. Det er bare Vidar som kan vedkjenne seg sine utsagn...

Betyr det at en fotballsupporter er mindre troverdig enn Vidar Martinsen? Holters har vel ingen grunn til å slurve med sannheten i Martinsens sitater? Han har som sagt blitt sitert på ting før, i FB, som kanskje ikke var så populært å si om Moss FK. Noe sier meg at han har vært litt løsmunnet også denne gangen.

For tredje gang: Jeg ser ennå ikke noen eksempler på at noen har hevdet at den artikkelen "liksom skal ha noen betydning for en eventuell overgang"

Jeg tror at Vidar Martinsen har som førsteprioritet å spille i Tippeligaen (helst denne sesongen), han trives sikkert i Moss, men kanskje han anser mulighetene for opprykk som liten, dere ble nummer åtte (?) i fjor? Som det nest høyeste ønske tror jeg at han vil bli værende i nærområdet der han er, noe som naturlig nok gjør at Fredrikstad og FFK er det nærmeste Martinsen vil komme med å oppfylle begge drømmene (Ingen av de andre TL-klubbene på Østlandet har vel vist interesse for han?). Jeg anser også sannsynligheten for at FFK berger plassen som større enn at Moss rykker opp, men den diskusjonen tar vi ikke, DER blir vi aldri enige uansett, men resten tror jeg vi er noenlunde enige om?

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Helt riktig, så da blir spørsmålet, hvem snakker mest sannsynlig sant av disse?
Uten å gå inn i noen dyp analyse så har jeg ingen grunn til å tro at Holters ljuger, basert på hva han har skrevet tidligere har han en framtodning som seriøs, ærlig og integretetsrik. Når det gjelder VM så kjenner jeg jo ikke han personlig, men han har flere grunner til å si det han sier nå i etter tid. Han har tydeligvis fått en del reaksjoner på det han er blitt sitert på av Holters (iflg VM har han fått en del meldinger på det), kanskje også han har fått beskjed av klubben om å avvise det for hva jeg vet. Uansett så har han mye større grunn til å ljuge i denne saken enn det Holters har. Når jeg i tillegg vet hva Holters står for så er jeg 100% sikker på hvem som ikke farer med usannheter hvert fall. Men om det er VM som farer med usannheter eller om det er Moss-dagblad som feilsitere VM kan jeg jo ikke uttale meg like sikkert på.

Lenge leve "hjørnet"!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25