Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

1) Drillo var hovedtrener på papiret, men ingen spillere forsvant eller ble hentet uten at KTE var med på beslutningen. Drillo var dog mye tydeligere enn KTE i å fortelle spillerene hvilken fremtid de hadde i klubben. Under KTE trodde "alle" at de skulle starte neste kamp.

2) Risholt var skadet, men for 0,5-1 mill hadde ikke evt interresserte TL klubber tatt en stor risk, noe de ikke gjorde.

Dette er ikke personlig, jeg kjenner jo ikke fyren, men på banen fremsto han i mine øyne som en humørsyk egotripp og ingen lagspiller. Jeg fatter ikke at noen kan ha så høye tanker om denne fyren som fotballspiller.

Men, hvis han skulle komme hit i sommer så må noen tipse meg om hvor jeg får store porsjoner med kameler.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av kanogvetalt
1) Drillo var hovedtrener på papiret, men ingen spillere forsvant eller ble hentet uten at KTE var med på beslutningen. Drillo var dog mye tydeligere enn KTE i å fortelle spillerene hvilken fremtid de hadde i klubben. Under KTE trodde "alle" at de skulle starte neste kamp.

Dette er sant. Eggen var sterkt delaktig i salget av RIngberg blant annet.

Det sistnevnte du nevner var også en av Eggens største svakheter. Han sa til spillere at dersom du gjør slik og slik denne treningsuka her, får du starte til helga. Det skjedde aldri, selv om spillerne gjorde det de hadde fått beskjed om. Og slike historier får man av flere "2.-valg".

Men når Drillo presterte å rangere Risholt bak samtlige andre midtbanespillere - inkludert Michael Røn - sier det seg selv at det umulig kan ha ligget sportslige vurderinger bak. Så dårlig var aldri Risholt at han fortjente å bli rangert osm 6-7. valg. Og jeg skjønner godt at han måtte finne seg en ny arbeidsgiver etter den beskjeden.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Jo men han gjorde sine saker bra og ble tatt ut på landslaget og plutselig ble gitt bort gratis.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
jeg vet at dette handler om roger Risholt, men er FFK smarte nå så bør dem heller sette nesa si mot lierse. I den klubbben er nemlig charlie miller. Nå er det sikkert at lierse rykker ned. Vil charlie det da ?

http://keiko99.net

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk
Jo men han gjorde sine saker bra og ble tatt ut på landslaget og plutselig ble gitt bort gratis.

Dette var Drillo sitt verk, han pratet han inn på en ubetydelig samling midtvinters: Dette for å prøve å få Risholt til å se hva som skulle til, og gi han motivasjon til å satse. Så Drillo var nok ikke bare en motstander av gutten, men så også potensiale med bedre holdninger. Etter det jeg har fått med meg var også Riholt en stor sutrekopp innad i spillergruppa.

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til:
Ja for Miller har jo en mye bedre personlighet enn Risholt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
jeg vet at dette handler om roger Risholt, men er FFK smarte nå så bør dem heller sette nesa si mot lierse. I den klubbben er nemlig charlie miller. Nå er det sikkert at lierse rykker ned. Vil charlie det da ?

Enig!!! Det FFK trenger nå er en løpsmaskin, et defensivt rivjern som setter laget foran seg selv, og det får vi i Charlie Miller. Vi kan ikke ha flere halvgamle og treningsskye tjukkaser som ikke orker å løpe og som.....ØYYYY!!???!!!

Bjørkøy som Statsminister!

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Enig!!! Det FFK trenger nå er en løpsmaskin, et defensivt rivjern som setter laget foran seg selv, og det får vi i Charlie Miller. Vi kan ikke ha flere halvgamle og treningsskye tjukkaser som ikke orker å løpe og som.....ØYYYY!!???!!!

halvgamle tjukkaser, det er vel ikke Miller du tenker på.  Han er 31 år, Roger er tre år yngre og opp mot sitt beste
er han en løpsmaskin, en kriger.  Er det noe FFK trenger er det  en slik spiller type.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:
Miller slår jo Risholt 4-5 ganger i sutring. Har sansen for han som spiller, men han kommer aldri til å spille noe mer i Norge, han vil nok til noe større.

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av danan2
Miller slår jo Risholt 4-5 ganger i sutring. Har sansen for han som spiller, men han kommer aldri til å spille noe mer i Norge, han vil nok til noe større.

Skal være enig med at Miller har noen gode sider, men makan til sjølopptatt sutrekopp. Det har jo bare gått nedover med karen. Spillte i Glasgow, ville til noe bedre, havna i Brann, ville til noe bedre, havna i nedrykkstriden i Belgia. Hvis han skal til ett enda bedre sted, må vel nesten det bli Sparta?

Jeg har mareritt om at Raymond og Charlie spiller på hver sin kant på FFK.......

Bjørkøy som Statsminister!

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Roger kommer ikke tilbake til FFK

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er dette jeg har sagt lenge..

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:

Det har du sikkert. Vi andre ønsker og drømmer videre !!!!

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
Han blir nok ikke så dyr. Kanskje en halv Stadheim. Tipper 1-2 millioner. Svenskene priser ikke sine spillere så sinnssykt, da med unntak av de virkelig, virkelig gode stjernespillerne.

1-2 millioner, da får vi en god spiller vi vet hva står for, til en rimelig penge.

Jeg skulle gjerne sett at vi henta Risholt. Skulle gjerne bytta han med Stadheim, og så kunne de fått Vourinen og Hoås på kjøpet. Da hadde vi slått flere fluer i en smekk, henta inn en spillertype vi sårt trenger,  "kvitta" oss med spillere vi ikke trenger, samtidig som vi hadde redusert lønnsutgiftene ganske bra.

Ganske utrolig at FFK "klarte" å gi bort Risholt, og samtidig har betalt ca 4 mill for hver av disse tre, om jeg husker tallene riktig...

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til:

Hvordan vet dere det.. Han står på blokken til Fredrikstad.. det vet jeg

Røde og hvite er de beste =)

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

vet bare at han ikke kommer og det er jeg veldig glad for

Landslagsspiller

Lagt til:
paco. jeg er så enig med deg

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Endret:
Store kameler er gjerne dyrkjøpte, og kommer seg meget sjelden gjennom nåløyet.

Rød.... hvit... og patriot!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

vet bare at han ikke kommer og det er jeg veldig glad for

Hehe!

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Jo mere jeg tenker på å hente tilbake Risholt jo mere liker jeg tanken.

Her kan vi få en spiller som, om trenerteamet og han selv klarer å hente ut potensialet som ligger der, kan være med i landslagsdiskusjonen for 1-2 mill kroner.

Han er en spillertype som FFK trenger. En som bråker, kjefter og smeller om ikke alt er som det skal på banen. Og det trengs da en del FFK spillere har en tendens til sovne, spesielt under bortekamper.

Og vi får en spiller som er Norsk og som FFK publikummet har et forhold til. For meg betyr det mye. Ønsker ikke flere "annonyme" finner, ungarere og polakk-tyskere! Jeg vi ha Normenn! Spillere som blir publikumsyndlinger! Leste ett sted at det startet 15 utlendinger i kampen mellom RBK og FFK. Trist!

Jeg krysser fingrene uten at jeg vet om det er sannsynlig eller ikke at det skjer.

"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til:

Som sagt mener jeg ikke Roger er den ideelle spilleren akkurat nå, MEN, siden en sjeldent finner den ideelle spilleren må jeg erkjenne at jeg ser poenget i å hente inn en sånn som han, spesielt siden han allerede har et forhold til klubben.

Landslagsspiller

Lagt til:

Roger kommer ikke til FFK men dere kan jo fortsatt diskutere til dere blir blå i trynet men at det kommer 2 midtbane spillere som er bedre enn han er 110% sikkert hehe.

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til:

Roger kommer ikke til FFK men dere kan jo fortsatt diskutere til dere blir blå i trynet men at det kommer 2 midtbane spillere som er bedre enn han er 110% sikkert hehe.

Om du sier Andresen nå så er det ikke utenkelig at jeg eksploderer, sånn rent fysisk.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Da betyr vel det at Bjørkøy er på vei ut?

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Som vanlig tar paco det ovelegent mest sannsynlige scenarioet, presenterer det som det er et fakta han er en av de få "spesielle" som kjenner til, for så å (forhåpentligvis) kunne ta credit for det i ettertid.

Som vanlig ingen argumenter, ingen detaljer, bare bullshit basssert på hva som er mest sannsynlig.

En teknikk brukt av mange gutter men få menn.

"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25