Sandefjord-FFK
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av GurrBass
Jeg syntes 4-4-3 fungerer veldig bra på hjemmebane,men det fungerer ikke på bortebane!
Men men,det er bare å glemme denne bortekampen og fokusere på neste kamp mot Tromsø til mandag..
Noen som vet noe om West??
så
ut med sørlie, inn med midtbane?
Mente selvfølgelig 4-3-3
Takk til Jørn som retter meg opp!! hehe...
bare hyggeli Erik!

men ifølge f-b.no så spilte FFK 4-5-1 idag, "drillo formasjonen" hehe..... men idag virket det ikke som spillerene ikke trivdes i formasjonen, virker bare som om de er vaksinert mot å score mål på bortebane!
tap tap tap, faan når skal vi begynne å vinne borte da ?? er så jævli lei av å ligge i sumpa å kave etter poeng på høstsesongen, en høstsesong som mest sansylig igjen vil føre til hjerte og nerve problemer for de fleste av oss,
ledelsesn har slik jeg ser det to valg,
1: Få guttæne til å score mål og vinne kamper borte (og hjemme så klart)
2: Innstalere hjerte startere og nerve tabletter på hvert eneste sete på stadion!
tror forøvrig at valg nr 1 er det beste, men de får velge selv....
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Vi kan da virkelig ikke holde på slik..
Uff jeg orker ikke å få avgjort om vi blir i tippeligaen i den helt siste kampen i år igjen, nervene tåler det ikke!
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Opprinnelig postet av Pk
Idag møtte vi et av (om ikke det) dårligste laget i Tippeligaen, og tapte 2-0. Oppsummering nok...
i det tilfellet er VI nå det dårligste laget i TL, konklusjon nok??!!
Jørn Moum
Vi må forvente mange tap på bortebane i løpet av en sesong, men det vi ikke kan akseptere er slik det var stort sett hele fjoråret og en kamp iår, det vi kaller rundspillt av motstanderen og tilnærmet 0 målsjanser.
Det var ikke tilfelle i dag, med mange 100 % sjanser. Vi får håpe det snur i neste bortekamp.
Stemmer det at Kvisvik nok en gang er totalt utafor og viser tydelig at han er over matchvekt og lang unna hva som kreves av form for å spille i tippeligaen, så bør ledelsen i FFK stille et ultimatum på hva de forventer av FFK`s mest kostbare spiller. han har nå spillt ca 15 kamer i trøya og da kan det ikke unnskyldes noe mer.
FFK som klubb har et stort ansvar i forhold til de som har kjøpt og betalt en spilleren.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Opprinnelig postet av sklitakling
Kvisvik bør løses fra kontrakten. Han bør ihvertfall ikke få spille !
Er vel noe her som ikke helt står i stil, sånn med tanke på pris og spill
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
MFK - Østfolds stolthet!
Eller har jeg sovet i timen
Men er det nødvendig med denne hetsingen av enkeltpersoner? Jeg snakker som medmenneske nå. Ikke som MFK-supporter.
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av Bjørnen
Var det hans skyld at dere tapte i dag? Synes jeg kjente igjen navnet Brenne når det gjalt sjansesløseri denne gangen også. Lyder i så fall kjent fra tiden han var i Moss.
Men er det nødvendig med denne hetsingen av enkeltpersoner? Jeg snakker som medmenneske nå. Ikke som MFK-supporter.
Desverre er det enkeltpersoner her som blir litt varme i knollen. Synes selv det er greit å kalle spillere ræva, men ikke gå så langt å kalle dem fettklædder o.l. SKjerpings folkens !!
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Tror nok du hadde hørt det selv hvis du gang på gang presterte dårlig på jobben.
Hadde det vært i en vanlig bedrift hadde man vel fått sparken for lengst.
Var ikke akkurat at Kvisvik var skyld i tapet i dag nei. Det var slett spill av de fleste spillerne på laget.
Ingen enkeltperson som kan gis skylden for dagens tap.
MFK - Østfolds stolthet!
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3154&title=Seier_for_effektive_Sandefjord
Fotballmagasinets sak
Var det hans skyld at dere tapte i dag? Synes jeg kjente igjen navnet Brenne når det gjalt sjansesløseri denne gangen også. Lyder i så fall kjent fra tiden han var i Moss.
Desverre er det enkeltpersoner her som blir litt varme i knollen. Synes selv det er greit å kalle spillere ræva, men ikke gå så langt å kalle dem fettklædder o.l. SKjerpings folkens !!
Han ER jo feit!!!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
Lederne har ansvaret ja. Helt greit det. Men det vil jo ikke si at en kan gjøre en slett jobb av den grunnen...
En har jo en del ansvar for seg selv og sine handlinger.
MFK - Østfolds stolthet!
Det kan jo ikke være mulig å prestere så forskjellig som det de gjør hvis de står på og har samme ståpåvilje både hjemme og borte...
det er vel ikke problemet at han er feit, det er han jo definitivt ikke, at kanskje ikke innsatsen er på topp er jo greitt nok å diskutere, men spar forumet for sånne "drittunge-kommentarer" som det, har du ikke bedre å si en det så hopp foran toget!
Opprinnelig postet av Superboy
Helt enig! Kvisvik kan bare legge opp som fotballspiller, og nyte en pensjonisttilværelse hvor han kan stappe trynet fullt med junkfood og øl! har mistet all respekt for den fettkladden...
det er vel ikke problemet at han er feit, det er han jo definitivt ikke, at kanskje ikke innsatsen er på topp er jo greitt nok å diskutere, men spar forumet for sånne "drittunge-kommentarer" som det. Har du ikke noe bedre å si enn ; det så hopp foran toget!
-Bill Shankley
Utenom dette, synd at ikke Tarik fikk hull på byllen, synd at Ramberg sin "hele råe" kanon gikk i krysset, synd at Brenne var totalt uinspirert og sløste vekk sjangsen, selv om han merkelignok klare og heade i stolperota. Synd at Toth ikke klarer å avslutte, men er pr.dato mer ett oppspillspunkt og tilrettelegger.
Synd at Raio kjemper som en løve uten å få betalt.
Synd at ikke KTE & FFK ledelsen ikke så eller ville innrømme "spillestallens" svakheter før sesongstart.
Mange "synder" her, men for meg er egentlig realismen i første setning. FFK har pr.dato ikke n spillestall som innehar hverken de rette kvaliteter eller bredde. Synd.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Er sikker på at FFK kommer til å avslutte vårsesongen med mer godspill og aggresiviteten er det ihvertfall ikke noe å utsette på, gutta viste vilje tæl og de vist at de ville vinne, men det gikk desverre ikke.
Opprinnelig postet av dracula
Synd at ikke KTE & FFK ledelsen ikke så eller ville innrømme "spillestallens" svakheter før sesongstart.Mulig det bare er jeg som har tungt for det, men jeg skjønner ikke denne kommentaren som det virker som om dukker opp her hele tiden. Det at Eggen og FFK overvurderer stallen med kommentarene sine før sesongstart. At han ikke bil `innrømme spillerstallens svakheter før sesongstart`, som du skriver, Dracula. Hva i huleste vil folk at Eggen skal si, da? "Disse dårlige unnskyldningene for fotballspillere som jeg er så uheldig å måtte lede, holder selvsagt overhodet ikke mål i tippeligaen. Det skal et under til hvis vi ikke skal rykke ned!" OKOK, så setter jeg ting litt på spissen der, men SELVSAGT sier treneren at han har tro på spillerne han har i stallen. Hvordan i huleste skal han ellers klare å motivere dem? Jeg HADDE syntes dette var et problem hvis jeg hadde trodd at FFK ikke hele tiden ser etter spillere som kan heve første-elleveren. Men det tror jeg altså at de hele tiden gjør, men det er nå engang slik at FFK ikke kan få alle spillerne de vil ha. Blant annet pga. økonomi.
Bjørn Jervell Hansen
greit å si at han bør sparkes også da eller??

å gå på enkelt spillere blir for dumt uansett, laget er laget, vi taper og vinner som et lag(kanskje litt klisje aktig, men det er sant)
Jeg blir forbanna og lei når FFK taper, så også idag, men å begynne å "sparke" spillere, kalle spillere for feite, og andre ting, det skal jeg holde meg for god til! Det håper jeg andre her er enige i!
Jørn Moum
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25