får ikke til en dritt, vi dominerer, men setter ikke sjansene... Etter lit om og men så står det 2 - 0.. og nå hadde sandefjord en sjanse igjen som steinar tok.... uff, brenne legger ballen rett i klypene til bugge pettersen... jeg tror vi må hente spillere som kan prestere JEVNT i alle kamper, både borte og hjemme... og score mål, så dem viser at vi ikke tar hensyn til noen....
Bugge Pettersen reddet Toth sitt skudd igjen på streken
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Synes faktisk ikke vi skal grave oss heeeelt heller. Vi har jo fett med sjanser og har hatt uflaks. Toth hadde jo åpent mål, f.eks. Det er i hvert fall en klar fremgang fra Molde-kampen.
dersom resultatet står seg, så går Sandefjord forbi oss, og opp til 7 plass med 11 poeng, vi derimot blir stående med 9 poeng og 11 plass... blir det spennende å se hvordan det går med kamma - vif imorra
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Synes faktisk ikke vi skal grave oss heeeelt heller. Vi har jo fett med sjanser og har hatt uflaks. Toth hadde jo åpent mål, f.eks. Det er i hvert fall en klar fremgang fra Molde-kampen.
Når vi ikke setter sånne sjanser er det grunn tell å grave seg ner!!!
Orker ikke å se mer av denne kampen hvor Fredrikstad har hatt det meste av spillet, men bare bommer og bommer. Blir helt ødelagt av å se på. Dette er avansert terror for de som liker FFK.
Christian Petersen inn, Tarik ut .... vi er ikke effektive nok innenfor 16 meteren til Sandefjord vi ass...
Jeg har tidligere ment vi har hatt uflaks i avslutningene, men nå sliter jeg med å se på det som utur, altså! Når det er så mange sjanser vi ikke klarer å putte bør vi kanskje kjøre mer trening på avslutningene våre...
Simen Brenne i STOLPEN!!!!!!! Dette er dagen hvor ballen IKKE skal imål.... 4 minutter + tilegg igjen... vi har nok tapt dette slaget, for sandefjord og flaksa deres i ræva
Begynner nå å bli lei... har vært i eliteserien i 3 år nå, og ikke utvikla oss en dritt!!! Tror vi rykker ned i år.....Noe som kanskje er greit,får vi rydda opp litt i klubben.Virker som en gjeng med amatører.
Vi trenger KVALITET ikke KVANTITET!!!! En spiss som scorer jevnt både borte og på hjemmebane.... Også trenger vi midtbanespillere som kan gi pasninger til spissene våre.... tror også vi skal kjøre over til 4 - 4 - 2, vi har vunnet med 4 - 3 - 3 også men 4 - 4 - 2 er bedre syntes jeg... Vi trenger også forsvarsspillere, som kan spille godt og holde tett baki der... jeg syntes vi trenger forsterkninger i alle ledd jeg med andre ord.