Sandefjord-FFK
Opprinnelig postet av lineker
Begynner nå å bli lei... har vært i eliteserien i 3 år nå, og ikke utvikla oss en dritt!!! Tror vi rykker ned i år.....Noe som kanskje er greit,får vi rydda opp litt i klubben.Virker som en gjeng med amatører.
Dust...
Enorm forskjell på laget når vi rykka opp og nå...
Peters har fått fortjent gult kort for stempling. (hans andre stempling på 3 minutter)

---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Jaja, kjæresten min blir ihvertfall glad denne gangen (Sandefjord og enga-fan..)
Blir litt surmuling på meg utover kvelden (nattevakt).
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av SirLion
Vi trenger KVALITET ikke KVANTITET!!!! En spiss som scorer jevnt både borte og på hjemmebane.... Også trenger vi midtbanespillere som kan gi pasninger til spissene våre.... tror også vi skal kjøre over til 4 - 4 - 2, vi har vunnet med 4 - 3 - 3 også men 4 - 4 - 2 er bedre syntes jeg... Vi trenger også forsvarsspillere, som kan spille godt og holde tett baki der... jeg syntes vi trenger forsterkninger i alle ledd jeg med andre ord.
Enig med 4 4 2, vi bør ha Hoås og West framme! Og vi trenger værtfall 2 nye spillere i sommer, helst spiss og stopper
Gratulerer Sandefjord
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Blir neglebiting i år igjen hvis ikke noe drastisk skjer i sommer.
Faen.
Opprinnelig postet av Olavesen
Synes du prestasjonene har blitt så mye bedre da?Opprinnelig postet av lineker
Begynner nå å bli lei... har vært i eliteserien i 3 år nå, og ikke utvikla oss en dritt!!! Tror vi rykker ned i år.....Noe som kanskje er greit,får vi rydda opp litt i klubben.Virker som en gjeng med amatører.
Dust...
Peters har fått fortjent gult kort for stempling. (hans andre stempling på 3 minutter)
Opprinnelig postet av lineker
Opprinnelig postet av Olavesen
Synes du prestasjonene har blitt så mye bedre da?Opprinnelig postet av lineker
Dust...
Trukke du har sett så mange kamper i år, nå kan vi faktisk spille veldig godt!! Det som mangler nå er stabiliteten som er totalt fraværende.
Dust...
Peters har fått fortjent gult kort for stempling. (hans andre stempling på 3 minutter)[/quote] Synes du prestasjonene har blitt så mye bedre da?[/quote]
Trukke du har sett så mange kamper i år, nå kan vi faktisk spille veldig godt!! Det som mangler nå er stabiliteten som er totalt fraværende.[/quote]
og for og få den stabiliteten så må vi ha en som skorer mål vel...
må ha en spiss som bøtter inn mål og stopper av god kvalitet...det er ikke noe og diskutere enn gang...
Heia FFK
Jeg syntes at Eggen ikke bør kjøre den stilen som han gjorde i Moss, han trener ikke Moss nå, men Fredrikstad.. mener vi bør gå bort og tilbake til 4 - 4 - 2, og hente en spiss og en forsvarsspiller

Men men,det er bare å glemme denne bortekampen og fokusere på neste kamp mot Tromsø til mandag..
Noen som vet noe om West??
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Opprinnelig postet av GurrBass
Jeg syntes 4-4-3 fungerer veldig bra på hjemmebane,men det fungerer ikke på bortebane!
Men men,det er bare å glemme denne bortekampen og fokusere på neste kamp mot Tromsø til mandag..
så
ut med sørlie, inn med midtbane?
Vi får se fremover nå, til neste kamp mot Tromsø, hvor Normark kommer på besøk... Får håpe vi slår Tromsø ihvertfall da... er litt skuffa nå, men det går seg til etterhvert
Trenger å få ryddet litt i rekkene, men det kan da vel ikke være nødvendig å rykke ned for å få gjort det...
Snart er det åpent for litt kjøp og salg igjen, og da bør vel Fredrikstad gjør begge deler.
Er vel store muligheter for å ta noen poeng til mandagen igjen hvertfall. Hjemmebane og nordnorges småtroll på besøk,
3 poeng bør jo nesten være en selvfølge !
Vi får møte opp, heie gutta frem og håpe på det beste....
Opprinnelig postet av JipJap
Jeg syntes 4-4-3 fungerer veldig bra på hjemmebane,men det fungerer ikke på bortebane!
så
tror nok gurrbass mener 4-3-3 her.....

jeg orket ikke se eller høre kampen idag, og det er jeg jaggu glad for, makan til dårlig resultat skal en lete lenge etter(ikke lenger en nesten alle bortekampene til FFK men) dette begynner å bli en trend, piss dårlig forran mål! Helvete guttær, skal dere komme dere oppover på tabellen må vi score mål! kan det være så jævelig vanskelig da?? 7-14 i mål forskjell, helt uholdbart! sluppet inn mest i serien nå!
hvorfor er det så jævli for guttæne å spille borte?? blir alle reise syke på veien eller er det så stor forskjell på gresset og måla som ikke befinner seg på Fredrikstad stadion??
Nå er det 2 kamper igjen til ferien, det er hjemme mot tromsø og borte mot odd, skal vi ha noe håp om øvre halvdel når sesongen er over så må det bli minst 3 poeng på de to kampene, helst 6 poeng såklart men tror odd BORTE blir det samme som andre bortekamper!
FAAN nå gidder jeg snart ikke det nerve helvete her mer!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
I år igjen...
Bare vi ikke begynner å tape hjemme også.
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
Jarru, virru - skar u!
Opprinnelig postet av JipJap
så
Mente selvfølgelig 4-3-3

Takk til Jørn som retter meg opp!! hehe...
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Idag møtte vi et av (om ikke det) dårligste laget i Tippeligaen, og tapte 2-0. Oppsummering nok...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25