Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 13. serierunde: Sogndal - FFK

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11

Lagt til:

Jeg sliter med å forstå hvorfor Lillestrøm er for gode til å rykke ned..? 

Så lenge FFK fokuserer på sine kamper, og å vinne flest mulig av de, bør nedrykk være mulig å unngå. Da spiller det vel liten rolle om det er Ulf eller Berg AS som havner i bakevjaWink

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Jeg er imponert over åssen Amundsen har fått gutta til å spille hurtig langs bakken.Og med en gang de merker at angrepet ikke blir bra så begynner de angrepet på nytt med en gang.Artig fotball å se på.Takk til Amundsen og Gutta! 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11

Lagt til:

Opprinnelig postet av alestr1

Jeg sliter med å forstå hvorfor Lillestrøm er for gode til å rykke ned..? 

Enig. Syns ikke FFK-spillerne står noe tilbake for LSK sine, om vi ser bort i fra lønningsposen og gamle meritter da, selvsagt. Sigurdarson er også solgt, så da har fuglene knapt en spiss igjen etter skademarerittet til Gullbrandsen.

Med forbehold om at styrkeforholde lagene seg i mellom har forandret seg når LSK henter x-antall ''over the hill'' spillere som fek.s Thorstein Helstad i kommende vindu.

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Helstad er en god spiss han, ikke noe å spøke med.. Men om han slår til i LSK blir spennende å se.. :-) 

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

bare se på T.A. flo og bakke.. jeg tror Helstad er i samme rekke...

vi må ikke finne på og gjøre sånt noe mere.. snakker om og hente gamle spillere.. vi har brent oss ganske bra...

Se RBK da og iversen.. er ikke noe imponerende det heller......

mange sier: hvorfor er det ingen tippeliga lag som henter Espen hoff i start.. svaret er nok såppas enkelt som at denne spilleren som dem andre jeg allerede har skrevet om er ferdig som topp spillere

Håpet er en risiko man må ta.

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11

Lagt til:

Finfin runde dette, Stabæk, Lillestrøm, Odd og Viking gikk alle på tap i kveld. Skiller derfor kun 6 poeng fra vår 14. plass til Hønefoss sjette. Med favorittstempel og seier neste mot LSK begynner dette å lukte en bra høstsesong. Lov å håpe.

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25