Kamptråd: 13. serierunde: Sogndal - FFK
Ligner veldig på tidligere kamper,gir jo fra seg hele kampen i 2omgang.
Finnes det noe bedre tidspunkt å gjøre noen grep på enn nå, når vi først har folk på benken som kan vri kampen over på vår side igjen...
---------------------------
cupmester 06, uten tromme
Jadda!! Pent satt av Halvorsen. Da skal vel tre meget, meget viktige poeng være sikret.
1 - 3!! Ole Jørgen Halvorsen.. Tror det blir en hærlig høstsesong!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
Bra bytte med Valencia inn også. Målgivende på første touch er ikke så ille
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Helt glimrende å slå Sogndal borte, jeg er kjempeglad :-) Dette var utrolig viktig og 3 særdeles viktige poeng er våre :-)
Denne seieren kan vise seg å bli svært viktig, nå må vi følge opp mot Veslestraum. Vinner vi den kampen kan vi klatre flere plasser, for det er tjukt med lag ett, to og tre poeng foran oss.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
hvorfor må tarik ta på seg enda ett kort som er s dumt ?
Blir det gult kort i LSK kampen må han stå over neste...
jaja vi vant da
Håpet er en risiko man må ta.
Da er han jo ikke her lengre likevel, keiko99.. Ikke noe å bry seg om :)
The colour of her eyes
Dette var bare sååååååå deilig......dette her er et av de øyeblikka,som er sååå herlig å oppleve. Vi vinner en kamp,ikke mange hadde tro på før kampen. 5000 tilskuere tilstede,på en kamp som skulle være Sogndal's festkveld....også ble det VÅR kveld istedenfor.
Håper folk kommer nå imot Fugla,og at vi fortsetter trenden:)))
Deilig! Fornøyd nå! Pulsen er høy, men go'!
Guttane!
Synes kommentatorene nevnte at han hadde spilt G19-kamp
Guttane!
Ahhh det var så siiiiiiinnsykt DEILIG!
Eneste jeg synes er rart er at man ikke setter inn på noen bytter ut i 2. omgang når vi henger så bakpå. Kunne dyttet inn Momo.. Og vet ikke med Hussain, men han tok noen joggerunder utpå der.
En god busstur for gutta hjem ja!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av DrDRE
ok.... hadde nok vært en forsterkning på laget som spilte meget bra i 75 minutter og delvis panisk i 25..... Godt med seier !!
Jabbie banenes beste !!
Opprinnelig postet av hasse33
Jabbie banenes beste !!
SOLEKLART banens beste that is!
Det var grunnen til at han ikke spilte mot Viking. Nå er/har det ikke vært noen G19-kamp. Aner ikke hva grunnen er nå
The colour of her eyes
Opprinnelig postet av Rey
Det var grunnen til at han ikke spilte mot Viking. Nå er/har det ikke vært noen G19-kamp. Aner ikke hva grunnen er nå
Hemmet av skulderskaden??
Tippeligaen 2012!! Go FFK!!
Han ble vraka rett og slett, vil jeg tro. For første gang i år har vi en skadefri tropp og når Ramberg lekte seg forrige kamp måtte det i såfall omrokkeres litt for å få plass. Regner med at Amundsen syns Hussain-Tarik på topp hadde blitt litt for puslete. Mer naturlig og sette inn Holm når vi leder 2-1, også.
Han starter nok neste kamp mot LSK på hjemmebane foran Ramberg, som ikke hadde noen stor kamp i dag.
(Brukernavnet var ganske tilfeldig)
Hussain satt på benken i dag ja, så han ble nok rett og slett benka. synes det forsovid er rikitg. Har andre som kriger og kjemper mer for laget, som var viktig i en kamp som dette. Så får han heller komme inn å dribble litt mot LSK
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
så lenge det ikke har skjedd noe går jeg ut fra at han er en del av FFKDa er han jo ikke her lengre likevel, keiko99.. Ikke noe å bry seg om :)
overgang starter i august og vi kan holde han til da
Håpet er en risiko man må ta.
Opprinnelig postet av keiko99
så lenge det ikke har skjedd noe går jeg ut fra at han er en del av FFKDa er han jo ikke her lengre likevel, keiko99.. Ikke noe å bry seg om :)
![]()
overgang starter i august og vi kan holde han til da
Ja for norge så er det August som gjelder.Men utlandet er ifra 1juli.De vil nok ha med Tarik på sesongoppkjøringa dems.
Dæilig med en skikkelig viktig seier idag.Stolt av gutta! Får ikke håpe at det var alt for mange klubber som så Jabbie ikveld for han vil jeg virkelig ha ut sesongen.Heia FFK
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Synes Ole Jørgen H var bra i kampen mot Viking og fortsatte sin fremgang i dag !!!
Synes spillere og trener(e) fortjener skryt for denne seieren, morsomt å se på VG-børsen som har Jabbie og Halvorsen som våre beste med karakteren 6. Nå håper jeg Lillestrøm vinner mot Ulf siden siden jeg vurderer Lillestrøm som for gode til å rykke ned, mens Ulf fort kan bli en del av nedrykkstriden, sammen med oss Stabæk og Sogndal.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25