Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 13. serierunde: Sogndal - FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: scheien

Opprinnelig postet av shaggy

Endelig i gang igjen og underhalvannen time til kampstart.

Diskusjonene har vært mange rund at det har blitt dødt rundt laget, og man må få menigmann på banen igjen og gjenopplive interessen rundt laget.

Registrer at vårt kjære Fredrikstad blad ikke har planer om å være med på gilde. I skrivende stund står det ikke et ord om kampen i avisa og det er liten tvil om at mange av de middels interesserte ikke en gan har fått med seg at sesongen er i gang igjen og at FFK har kamp.

Nok om det. 3 poeng hadde enkelt og greit vært gøy..

vi snakket om det ista vi også, ikke noe på fredrikstad blad enda. 40 min til kampstart. har de ikke fått med seg at det er kamp idag?

har faktisk tippa på ffk seier idag, mye pga at ramberg er tilbake, så mot viking hvor viktig han er for oss. spent på hva laget blir idag.

så det nå. laget blir

Jon Knudsen,

Andreas Landgren, Vidar Martinsen, Jørgen Horn, Benjamin Dahl Hagen

Ole-Jørgen Halvorsen, Hans Erik Ramberg, Khalifa Jabbie, Simen Rafn

Tarik Elyounoussi og Alexander Ruud Tveter

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Dette er laget:

Jon Knudsen

Andreas Landgren - Jørgen Horn - Vidar Martinsen - Benjamin Dahl Hagen

Ole Jørgen Halvorsen - Hans Erik Ramberg - Khalifa Jabbie - Simen Rafn

Tarik Elyounoussi (k)

Alexander Ruud Tveter

Jeg ville hatt med Etzaz Hussain, men nå har vi i det minste litt klasse på benken også. 

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08

Lagt til:

Virker som om f-b "holder kjeft" om det ikke er noe negativt å skrive om dagen. Jeg har trua på seier i dag, første kamp med kunstgress på på fosshaugane og fullsatt stadion. Tror det blir en morsom kamp! :)

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Erikk

Jeg ville hatt Strømsborg som stopper, Marthinsen som venstre back, og Dahl Hagen på benk. Videre ville jeg hatt Tarik "alene" på topp Hussain som "hengende spiss/offensiv midtbane" og Rudd-Tveter på benk.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Syns ikke laget ser så ille ut egentlig. Og jaggu har vi kvalitet på benken også hvis det skulle være nødvendig. Blir seier i dag!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg ville hatt Strømsborg som stopper, Marthinsen som venstre back, og Dahl Hagen på benk. Videre ville jeg hatt Tarik "alene" på topp Hussain som "hengende spiss/offensiv midtbane" og Rudd-Tveter på benk.

Enig. Litt leit at eget talent Strømsborg blir vraka for en middelmådig innleid spiller. Menmen, en 19-åring har helt sikkert ikke vondt av å sitte på benk en gang i blant heller. Overraskende med Hussain på benk fra start også. En liten vekker muligens, syns han har vært litt under hva man kunne forvente. Mulig jeg hadde for høye forhåpninger.

Skeptisk til om Ramberg får til så mye av sin kreativitet fra en sentralrolle. Litt for mye defensivtansvar for han? Hadde foretrukket 4-3-3 med Ramberg og Hussain på hver sin side av Jabbie.

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)

Landslagsspiller

Lagt til:

JAAAAA!!!!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Der scora Jabbie ffks 800ede mål! Artig!!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jul 09

Lagt til:

Deilig! Flott mål av Jabbie

Landslagsspiller

Lagt til:

JAAAAAA  igjen vi leder 2-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jul 09

Lagt til:

Og der kom Ruud Tveter! Ser meget lyst ut nå folkens :)

Moderator

Lagt til:

Bra assist av Horn også.

Sogndal er ellers veldig upresise i dag. Sikkert uvant å ikke spille på et potetjorde.

The colour of her eyes

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11

Lagt til:
Endret:
Endret av: Jabbie

Deilig! Følte meg i grunn trygg på seier her, og det ser unektelig bra ut. Nett-tv slukna under første målet, men godt at vglive kan fortelle meg at det var Jambi(!) som scoret:

• 0 - 1 Mål Fredrikstad: JAMBI. Suser fra Jambi som går forbi flere Sogndal-spillere og inn i lengste hjørnet.

Er visst ikke lett med navnet til Jabbie. Var her tidligere i år en kommentator som kalte han for Jaffie også.

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Deilig! Nå ligger vi på kvalikk og har sendt LSK bak oss ;-)

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Morsomt å se gutta jobber fremover.... kjappe på overganger, mye pent spill, men jeg vil gjerne se et innhopp av Hussain og Valencia. Synes Rafn er vært ganske usynelig......

Moderator

Lagt til:

Er ikke mye som skjer på venstresiden vår nei...

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:

Hadde vært spennende med Tarik på venstre og Etzaz i mellomrommet fra start i 2. omgang.

Morsomt med en så sterk benk som vi har også! (Holm, Gueye, Valencia, Hussain og Strømsborg)

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hadde vært spennende med Tarik på venstre og Etzaz i mellomrommet fra start i 2. omgang.

Morsomt med en så sterk benk som vi har også! (Holm, Gueye, Valencia, Hussain og Strømsborg)

"Er dette en sånn finn 2 feil"   i den benken din Laughing

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nja, ikke endre på laget så mye enda. Nå spiller vi bra, bytter bør bare komme dersom kampbildet endrer seg eller vi får slitne bein..

Var det Ruud Tveter sitt første mål for FFK ?

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Jabbie

Deilig! Følte meg i grunn trygg på seier her, og det ser unektelig bra ut. Nett-tv slukna under første målet, men godt at vglive kan fortelle meg at det var Jambi(!) som scoret:

• 0 - 1 Mål Fredrikstad: JAMBI. Suser fra Jambi som går forbi flere Sogndal-spillere og inn i lengste hjørnet.

Er visst ikke lett med navnet til Jabbie. Var her tidligere i år en kommentator som kalte han for Jaffie også.

sikkert samma fyren som kalte rafn for ravn !!!

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til:

Fryktelig gode ambassadører de tilreisende fra Fredrikstad idag! Så drita at de så vidt greier å stå på beina, blir flau! Hovedtribunen i 2 omgang!

Samhold

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av bennygullfot

Fryktelig gode ambassadører de tilreisende fra Fredrikstad idag! Så drita at de så vidt greier å stå på beina, blir flau! Hovedtribunen i 2 omgang!

Det er vel ingen bombe !!! skjønner deg godt...

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av bennygullfot

Enig... bra med nærbildet av hu  FFK supporter dama som sitter og sover..... 

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Gargamel

Var det Ruud Tveter sitt første mål for FFK ?

I år ja.

Han scoret 3 i fjor. (LSK, Vålerenga og Stabæk)

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Faen. Forferdelig forsvarsspill. 1-2. Da blir dette spennende likevel.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25