Husk meg
Brukernavn
Passord

Ja eller nei til kunstgress?

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til:

Syntes fotball skal spilles på gress, men så hadde det kanskje vært en fordel å hatt kunstgress iforhold trening og mulighetene som byr seg ved kunstgress.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

Søndag 27.juli blir en ny merkedag i FFKs historie. Da spilles første seriekamp på kunstgress på Stadion.

En skammens dag... I tillegg vil skadene florere når "gresset" blir slitt. Jokke sa, tror det var i fjor, at det var det nedslitte kunstgresset i Østfoldhallen som var grunnen til alle skadene som kommer før sesongen starter, og iom Fredrikstad Kommune ikke har råd til å gjøre noe med det, så har de da heller ikke råd til å bytte det på stadion når det blir slitt...

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rey

Det er ikke Fredrikstad Kommune som drifter og eventuelt skal betale for nytt dekke i Østfoldhallen. Det er Østfold Fotballkrets og NFF som drifter Østfoldhallen. Godt mulig at de ikke har råd til å bytte på Stadion når den tid kommer, blir ikke overrasket i tilfelle, men det er altså ingen sammenheng mellom kvaliteten på matta på Stadion og i Østfoldhallen

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Det er ikke Fredrikstad Kommune som drifter og eventuelt skal betale for nytt dekke i Østfoldhallen. Det er Østfold Fotballkrets og NFF som drifter Østfoldhallen. Godt mulig at de ikke har råd til å bytte på Stadion når den tid kommer, blir ikke overrasket i tilfelle, men det er altså ingen sammenheng mellom kvaliteten på matta på Stadion og i Østfoldhallen

Er ingen ting å lure på når kommunen går på en kjempesmell økonomisk år etter år...

A-lagspiller

Lagt til:

Klart det hadde vært bedre med ekte gress, men det var enten å la kommunen ta over anlegget og få kunstgress eller å gå ned til 4. div. Og dekke som ligger i østfoldhallen kan ikke samenlignes med det som blir lagt på stadioen, det i østfollhallen er jo grisegammelt?

Moderator

Lagt til:

Jeg skal ikke være skråsikker, men tror det er fra 2005.

The colour of her eyes

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Jeg skal ikke være skråsikker, men tror det er fra 2005.

Ser ut til å stemme det.

Men det har nok skjedd ganske mye på 7-8 år på kunstgress fronten, pluss att jeg trur ikke det var lagt noen topp klasse gress i østfoldhallen. Noe jeg håper vil bli gjort på statioen

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Apropo kunstgress, det nye kunstgresset på Merkur, ble det lagt med undervarme? Det var hvertfall den opprinnelige planen, mens syns ikke det ser ut som det er mye undervarme i kunstgresset der når jeg har gått forbi der borte. Var vel snakk om å bruke en ny teknologi med noe solenergivarme eller noe sånt, noe som vet? Fungerer det? For var jo meninga at guttane skulle få et bedre alternativ enn Østfoldhallen på vinterstid med nye Merkur.

Lenge leve "hjørnet"!

Moderator

Lagt til:

Har ikke hørt noe annet enn at det ble undervarme der. Prosjektsiden til Fredrikstad kommune har også undervarme nevnt der. Så vidt jeg skjønner er det IR undervarme som kom der. Det skulle minne på varmen som kom fra sola. Mulig det er det du tenker på?

Om det funker aner jeg ikke, men har dem ikke hatt treninger der nede i år da? Mener å ha sett det i F-B. Da er det ihvertfall ikke frossent der nede.

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Jo, de har hatt treninger der. Når jeg har gått forbi så har banen vært måka, men det har ligget igjen litt tynt med snø her og der, banen har sett kald og hard ut da syns jeg. Har ikke vært ut på der, så er godt mulig at synet bedrar. Men som du sier så trener de der, gjerne i 10 tida, så da får man vel formode at banen er bra. :)

Lenge leve "hjørnet"!

A-lagspiller

Lagt til:

Matta er helt topp den, har vært utpå der og den er det ingen ting å si på;)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25