Tom Nordlie fortjener støtte.
Mye vil nok komme fram i slutten av uka når dem endelig får sparket ham. Da kan ihvertfall alle parter komme til ordet og fortelle sine versjoner. Sålangt så har vel heller ingen i klubben sagt at Nordlie har drevet med sjikane, mobbing og rasehets, ganske sterke anklagelser. Dårlig lederstil, kjefte spillere gode osv ja, men ikke dette hvis en skal forholde seg til som faktisk blir sagt offentlig fra FFK hold...
Tviler på at FFK sparker han.
Tror svein har satt seg ned med Nordlig og spillerne og laget en plan åssen du skal ha ting og hva som blir godtatt og ikke godtatt.
Men det finner vi ut imorgen
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Paradoksalt nok er det ikke Nordlies oppførsel som kommer til å få ham oppsagt - Det er lønna hans som kommer til å gjøre det.
Når kassa er tom, og kreditorene skraper på døra, ja, da kan vi ikke ha ansatte på den lønna vi her snakker om. Det gjelder nok alle impliserte parter, men de to høyest lønna personene i systemet er tross alt Nordlie og Henriksen.
Og da burde det være helt selvsagt at man begynner med nettopp de to stillingene for å se hvor det kan spares kroner. Man må tross alt begynne i den feteste enden for å kunne spare mye uten at det går ut over essensielle oppgaver.
I Adecco-ligaen har vi ikke råd til å ha trener og dirk på konsernsjeflønn. Jeg skulle gjerne ha sett det annerledes - ingenting er bedre enn å tilby gode lønnsforhold for å få de dyktige folka, problemet er at det er umulig i adecco, og kanskje reelt og objektivt sett heller ikke mulig i tippeligaen over tid.
Opprinnelig postet av kjell-H
Tror svein har satt seg ned med Nordlig og spillerne og laget en plan åssen du skal ha ting og hva som blir godtatt og ikke godtatt.
Er det noe som er sikkert Kjell h, så er det at Nordlie ikke leder FFK i årets første seriekamp. Dessuten så har ting gått så langt, at nå er det heller ingen annen utvei uansett...
Opprinnelig postet av Ymer
FFK har såvidt jeg vet ikke sagt noe galt om Tom Nordlie. De har faktisk så langt sagt at han har styrenes fulle tillitt. At spillerne og en mengde supportere deimot har sagt at de vil ha bort Nordlie er noe helt annet. Elden skal få store problemer om han legger til grunn uttalelser fra andre ansatte i FFK når han skal "ta" klubben. At Henriksen, som er konstituert sportsdirektør, ønsker mandat fra styret for å gå i avskjedsforhandlinger med Nordlie er langt fra advokatmat. Det er å gjøre en jobb.
Når det gjelder Nordlies sjikane, mobbing og rasehets av spillere så er det langt alvorligere. Om det er noen som har vurdert å anmelde Nordlie for dette, ja da trenger han advokat. Ikke for å unngå sparken eller å miste fallskjermen sin (den forsvinner uansett), men for å unngå straff fra rettssystemet.
Hvor kommer disse syke påstandene om rasediskriminering, sjikane, mobbing +++ fra? En fjær som har blitt til 5 høns? Har du selv hørt denne rasediskrimineringen du snakker om? Ganske drøy påstand som du bør ha bevis for!
Ellers er det jo ikke så vanskelig å sparke en som allerede ligger nede. Hvem er denne såkalte fucking monkey? Everton er det ikke, han elsker jo Nordlie. Borges trur jeg ikke noe på. Lalawele har han vel nesten ikke sett...
Min påstand er at de jævla overbetalte spillerne i FFK er MYE mer hårsåre fordi det er personen Nordlie og ikke en annen trener som kommer med diverse "krasse" kommentarer. De fleste av spillerne hadde på forhånd bestemt seg for at de IKKE ville har Nordlie og nekter å gi seg på dette.
Er det en mann som kan få den tynne spillertroppen vi snart sitter igjen med opp i TL, så trur jeg det er Nordlie. De beste spillerne virker det jo som vi mister, med eller uten Nordlie...
Om nordlie har sagt foucking monky eller ikke vet jeg ikke, men om han har sagt det så gjør det ikke han til en rassist fordet. Hva man sier gjør ingen til rassist det er vel mer noe man sier i stuasjonen uten å tenke seg over. Var sikkert i mangel på bedre banne ord på engelsk
Så å kalde Nordlie rassist synes jeg blir alt for drøyt, men uansett så tror jeg ikke nordlie er den rette mannen for FFK sin fremtid. Jeg gir ikke han skylden for noe av det som er galt i FFK jeg mener bare ikke at nordlie er den rette mannen for å bygge et fremtidig lag for FFK. Mye av at jeg mener han er svak taktisk. Ja han har klokketro på sin stil og kan den godt men når noen gjør et motrekk er han sjakk matt med en gang. Hans lederstil avskyr jeg også på det sterkeste samt at han er dårlig på å involvere de unge. I dagens situasjon trenger FFK en trener som kan hente ut det beste av de unge ved å gi de selvtilitt.
På toppen av det hele så har jo heller aldri nordlie stått ut en kontrakt og han sliter enormt på omgivelsene så like greit å kvitte seg med han nå.
It's only one united. Leeds United
Opprinnelig postet av Gardarson
Er det en mann som kan få den tynne spillertroppen vi snart sitter igjen med opp i TL, så trur jeg det er Nordlie. De beste spillerne virker det jo som vi mister, med eller uten Nordlie...
Bare for å ha en ting klart. Vi har ingen spillerstall å stille med om Nordlie fortsetter. Spillerne har ikke lyst til å spille fotball under Nordlie. Spillergleden er borte og unge gutter vurderer å legge opp etter hetsing av Nordlie. Hvordan skal han da ta oss opp til Tippeligaen?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av kjell-H
Er det noe som er sikkert Kjell h, så er det at Nordlie ikke leder FFK i årets første seriekamp. Dessuten så har ting gått så langt, at nå er det heller ingen annen utvei uansett...
Hehe.De sparker han ikke.Jeg bare har en sterk følese at styre vil prøve å snakke med spillerne og trenere og få en løsning.Men er bare noe jeg tror så vi får se hva som skjer imorgen.
You'll Never Walk Alone
- Fikk bakoversveis av den økonomiske tilstanden
Trenerspørsmålet avklares på styremøte søndag
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=593084
Jaha. Da blir det fortsatt resirkulering av de samme argumentene her på forumet minst fram til søndag. Og tre kvart år etterpå, hvis det følger TKK-eksempelet.
Hater hat!
Opprinnelig postet av Magnum
Jaha. Da blir det fortsatt resirkulering av de samme argumentene her på forumet minst fram til søndag. Og tre kvart år etterpå, hvis det følger TKK-eksempelet.

Nå må folk forstå at Tom bare gjør den jobben han er satt til, og det er å trene Fredrikstad. Så kan man snakke on treningsmetoder og oppførsel, dette måtte Henriksen visst om før ansettelsen. Min personlige mening er at det var nettopp denne type trener spillerne trengte i den situasjonen klubben var i. Dessverre mente ikke spillerne det. Spillerne er ansatt i Fredrikstad, og har etter min mening bare å gjøre det deres trener sier. Hvis ikke får de finne seg en annen arbeidsplass! Sutrekopper!! De er vel ikke vant til å bli snakket til av AG, TFA eller JJ for den saks skyld!
SKAL NOEN FJERNES FRA FFK BØR DET VÆRE HENRIKSEN OG DE SPILLERNE SOM IKKE ER VILLIGE TIL Å STILLE OPP FOR KLUBBEN. LA TOM N VÆRE!!
Lykke til Tom. Ønsker deg og de spillerne som er tøffe nok til å være med lykke til i 2010!!
Nok en tråd om Tom Nordlie?
Dårlig fantasi kaller jeg dette. Akkurat dette er diskutert opp og i mente i minst tre andre tråder.
PS:
Ikke kom og si til meg hva jeg skal gjøre eller ikke gjøre. Jeg støtter akkurat hvem jeg vil, uansett hva du måtte mene.
Edit: Jeg så ikke at innlegget ble flyttet over i en eksisterende tråd før jeg postet mitt svar.
Opprinnelig postet av Bærra
Nå må folk forstå at Tom bare gjør den jobben han er satt til, og det er å trene Fredrikstad. Så kan man snakke on treningsmetoder og oppførsel, dette måtte Henriksen visst om før ansettelsen. Min personlige mening er at det var nettopp denne type trener spillerne trengte i den situasjonen klubben var i. Dessverre mente ikke spillerne det. Spillerne er ansatt i Fredrikstad, og har etter min mening bare å gjøre det deres trener sier. Hvis ikke får de finne seg en annen arbeidsplass! Sutrekopper!! De er vel ikke vant til å bli snakket til av AG, TFA eller JJ for den saks skyld!
SKAL NOEN FJERNES FRA FFK BØR DET VÆRE HENRIKSEN OG DE SPILLERNE SOM IKKE ER VILLIGE TIL Å STILLE OPP FOR KLUBBEN. LA TOM N VÆRE!!
Lykke til Tom. Ønsker deg og de spillerne som er tøffe nok til å være med lykke til i 2010!!
Helt enig der
You'll Never Walk Alone
Det var ikke Henriksen som ansatte Tom Nordlie. Selv om TN har en svak historikk som trener så må det kunne forventes at han klarer å oppføre seg som folk. Med fasit i hånd viser det seg at skeptikerne hatt rett. TN er så feil mann for FFK som det er mulig å bli.
Som du sier så vil nok spillerne finne seg en annen klubb om TN blir i FFK. Med TN som trener kan det bli vrient å stille fullt lag. Du får nok god plass på tribunen også.
Finner det oppsiktsvekkende at noen støtter Nordlie nå, da hans eneste agenda er å dra mest mulig penger ut av klubben. Slik som han fremstod i media i går, med litt skjør mental helse, så er det ikke lenge til vi har en langtidssykemeldt trener igjen. Da blir det enda vanskeligere å bli kvitt ham.
Failure has a name - Tom Nordlie
Skulle ikke Nordlies fremtid avgjøres i går? Hva skjer?
We'll be back!!
http://f-b.no/article/20100110/FFK/100119991/1220/NYHET
Min teori er at den er avgjort og at de ikke ønsker å gå ut med noen konklusjon før avtalen er ferdigforhandlet med TN.
Håper iallefall.
KUNNE IKKE SAGT DET BEDRE SELV......
You`ll never walk alone...
AMEN. Gud så deilig å se at noen er i stand til å tenke selv.
Opprinnelig postet av jag
Det har vel kanskje noe med at de tenker som deg? Vi som mener noe annet tenker selvfølgelig ikke...
Det har vel kanskje noe med at de tenker som deg? Vi som mener noe annet tenker selvfølgelig ikke...
Den der var ventet og min kommentar var helt tilsiktet. Selvfølgelig har man rett til å mene som man vil. Problemet er bare de man treffer i det daglige og som mener det samme som andre enn meg. Når man da begynner å stille spørsmål ved hvorfor de mener dette, så vet de ofte ikke, eller de har noen merkelige grunnet som lett lar seg knuse med LITT argumentering.
Men det er nok av de som har gode argumenter, men de skal jeg holde utenom.
Problemet er folk som mener at TN må bort fordi det er populært å mene det. Jeg prøver bare å dra igang en debatt om dette er riktig, og om ikke ting har gått litt ut av proporsjoner.
Jeg håper jeg med dette har klart å starte en slik debatt/bevisstgjøring.
Forøvrig står jeg på det jeg har sagt i det siste. TN kommer ikke til å forsvinne fra FFK. Iallefall ikke første halvdel av 2010.
Du må huske at i norge er det farlig å tenke selv. Staten skal stå for all tankegang til nød andre som er godkjent av staten 
It's only one united. Leeds United
Opprinnelig postet av mysthical
Du må huske at i norge er det farlig å tenke selv. Staten skal stå for all tankegang til nød andre som er godkjent av staten
Har du en mening som omhandler FFK eller i dette tilfellet TN? Viss ikke så kan du publisere dine politiske meninger i den åpne tråden!
Problemet er folk som mener at TN må bort fordi det er populært å mene det. Jeg prøver bare å dra igang en debatt om dette er riktig, og om ikke ting har gått litt ut av proporsjoner.
Jeg håper jeg med dette har klart å starte en slik debatt/bevisstgjøring.
Ja! Der klarte du å starte en debatt, gett!
Husk på at det var veldig mange her som var svært skeptiske til TN før han ble ansatt. Jeg var faktisk imponert i timene før han var klar, hvor mye folk på dette forumet visste. Og etterhvert er det flere som har innsett feilen det var å ansette mannen. Dette er folk som er i stand til å tenke selv. Det er også mange som er i stand til å argumentere veldig godt for Pro-Nordlie-fraksjonen, og disse gjør debattene svært interessante og lærerike å følge. Folk som har meninger både for og mot, uten å kunne argumentere godt for det, finnes det også. Ikke bare blant motstanderne.
Men flott at du driver bevisstgjøring...
-Steh auf!-
Opprinnelig postet av Acromion
Men flott at du driver bevisstgjøring...
Takk...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25