Tom Nordlie fortjener støtte.
Hvorfor er det ingen som har tatt med den kommersielle verdien av å ha Nordlie i klubben? Adoccoklubber får ikke akkurat overdreven oppmerksomhet i riksmedia. Uten en eneste høyprofilert spiller i klubben er det jammen verdt å tenke på hva det vil si for klubben å ha en slik trener. Lik det eller ikke, lik hva han sier og gjør eller ikke, men så lenge trynet til Nordlie dukker opp ukentlig i TV og aviser er det oppmerksomhet til FFK i samma slengen. Uansett om temaet har med FFK eller til og med fotball å gjøre, er navnet FFK med på lasset.
I det sikkert ikke veldig interessante reklamemarkedet i Adeccoligaen. må jo dette utvilsomt være en faktor som teller i positiv retning for potensielle sponsorer.
I disse dager teller hver krone og trynefaktoren til Nordlie må vel generere en del kroner.
Dette skal ikke uttrykke min mening om hvorvidt Nordlie skal støttes eller tuppes, men savner dette aspektet i økonomiske synserier omkring Nordlies framtid i klubben
---------------------------
dommær a' dommær!
Uten en eneste høyprofilert spiller i klubben??
vi har da virkelig ganske profilerte spillere i klubben
staw:en av de beste unge keeperne i hele norge
wallace: kanskje den beste frisparkfoten i norge
raio: alle vil ha raio
borges : en spiller som hvis han vil kan spille hvorsomhelst
everton: en uslepen diamant som med trening kan bli bedre en tarik var (hvis vi kjøper han da )
jaddajadda
Jeg tror ikke at den kommersielle verdien av Nordlie veier opp for resten av utgiftene han medfølger
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Men mediaomtale skaper ikke akkurat de spillerne. Det gjør Nordlie. Vil uansett ikke kalle de høyprofilerte spillere heller. At en spiller er god er ikke det samme som at han er høyprofilert.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Men du vil neppe se raio, borges eller staw på forsiden av VG annen hver uke.
Eller hjemme-hos reportasje i SE og Hør hos Martin Elvestad.
Jeg snakker seff ikke innafor fotballsfæren eller hvor dyktig man er som spiller (eller trener).
kjendisfaktor enkelt og greit .og hva den betyr for medieoppmerksomhet og sponsorpenger.
dommær a' dommær!
DENNE UKEN I SE OG HØR : VI MØTER ANNE ANKA I DEN STORSLÅTTE VILLEN I LA OG UKENS PROFIL ER MARTIN ELVESTAD SOM TOK OSS I MOT PÅ GUTTEROMMET OG SERVERTE KAKAO OG SALTPASTILLER 
jaddajadda
Opprinnelig postet av Grasrota
Så lenge trynet til Nordlie dukker opp ukentlig i TV og aviser er det oppmerksomhet til FFK i samma slengen.
Jeg tror de fleste som holder med FFK kunne tenke seg litt mindre spalteplass i mediene fremover. Vi har vel vært nok i media nå, både på vondt og vondt.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Grasrota
Så lenge trynet til Nordlie dukker opp ukentlig i TV og aviser er det oppmerksomhet til FFK i samma slengen.
Jeg tror de fleste som holder med FFK kunne tenke seg litt mindre spalteplass i mediene fremover. Vi har vel vært nok i media nå, både på vondt og vondt.
Hmm... Poenget glipper ser jeg.
Nei, det er ikke FFK i spaltene jeg snakker om. Det er Tom Nordlie.
Og hvorvidt VI har vært for mye i media i det siste får stå for din regning. Selv lever jeg en mediesky tilværelse.
dommær a' dommær!
Tror media alltid finner plass til Nordlie, og det synes jeg er en grei ting, spesielt hvis trenden nå blir snudd og FFK finner tilbake til seg selv, slik det for meg virker som om det er det som skjer på treningene om dagen.
Utenom dette er jeg enig i tidligere innlegg, og om Nordlie blir valgt til å bli, så får vi støtte opp om klubben uansett.
2010: The new era begins.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25