Husk meg
Brukernavn
Passord

Er fortsatt Morgan en av oss?

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av A9$h
Jeg er meget skeptisk til de som sitter i ledelsen i plankehaugen, virker som det er en sygjeng som har kuppa plassene.
Men så nesten dette komme da Ulf Berg er på fornavn med Morgan og de ferierer sammen, og selv om han ikke lenger er i styret i plankehaugen er de som sitter der nå løpeguttene til Ulf Berg.

Edit: Til de idiotene i plankehaugen som fant på denne ideen med banneret, hva med å stelle dere på et hjørne på stadion til neste hjemmekamp med banneret "Morgan er en av oss"?.

Jeg er ikke en av de som fant på ideen, men kunne gjerne ha stilt meg under det banneret til neste hjemmekamp....

Så kan jo du få låne det når Morgan blir frikjent etter ankesaken..............

Hvis du da mot formodning skulle våge å innrømme at du tok feil, men sannsyngligvis så mener du vel noe negativt om både PH-styret og Morgan hvis så skulle skje også.............

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Noen ganger lurer jeg på om du er ironisk, en evig kverrulant, eller bare stokk dum, kanogvetalt?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Plankehaugen gjør seg til latter over hele landet. Før ble vi sett på som en kjempegod supportergjeng som var flink til å lage liv på kampene og som møtte opp mannsterke. Nå blir vi bare ledd av pga mange latterlige uttalelser i media og bare tull innad i gjengen. Nå er det snart på tide å få inn ett styre som veit hva de driver med og som kan gjøre noe positivt igjen. Jaran Berg har værtfall fått dumma seg ut for landet nå, men det gjør han vel ingenting så lenge han får sagt noen fine ord om Morgan.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Andre som ble litt småflaue når de så tv2 sporten!?!?

En godt voksen ffksuuporter står og griner på tv fordi dette er så fælt..........

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Jaran Berg var klippet bort i 21:30-sendingen.

Har du lest forumets retningslinjer?

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til:

http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1709599.ece

Jeg blir helt flau jeg... Det er ikke mulig...

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
Jaran Berg var klippet bort i 21:30-sendingen.

Ha godt voksne mannen skulle også ha vært klippet bort..... Syntes det blir ren såpeopera ut av dette!!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
Nå melder jeg meg ut av Plankehaugen i hvert fall...

Du er ikke den eneste...

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:
Haha, nei harru sett. Det her blir bare dummere og dummere. Jeg fikk ikke med meg Jaran, hvorfor ble han klippet bort? hva ble sagt?

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com

Landslagsspiller

Lagt til:
Han sa at Morgan forstatt er uskyldig, for ingenting er avgort pga at han anka dommen. Og at vi støtter han og alt det der..

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Endret:
Sitat Jaran Berg: "Selv om ikke våre 4.000 medlemmer er enig. Med så mange medlemmer vil det alltid være diskusjoner og uenighet, men styret mener støtten har vært riktig, sier Berg"

Da må du fanken få opp øya å se at når styre uttaler seg så er det på vegne av Plankehaugen, da får dere lære dere å si "Har ikke flertallet bak oss når vi mener det bla bla bla".

Link: www.f-b.no/article/20080326/FFK/895304045/1009/AKTUELT

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho

Landslagsspiller

Lagt til:
Ja du kan begynne å si: "Dette er ikke noe Plankehaugen mener, men det er noe jeg personlig mener.. Jeg trur faktisk de fleste i PH er helt uenig med meg, og vil ha meg vekk"

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
Griningen på tv gav var fælt å se på! Fikk ikke sett Jaran sine uttaleser på tv, men synes uttalelsen i fb i og for seg er grei!!

heia heia...

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til:

Synes uttalelsen fra styret i F-B var grei. Kontroversen ligger jo idet at de støtta Morgan før og under rettsaken. Ikke det Jaran sier nå. At noen folk er lei seg og griner på tv kan ikke PH få skylda for. Ikke vil jeg klandre dem som er lei seg heller. Kan ikke bestemme hva folk skal få lov til å føle.

Håper bare at PH - styret beholder denne nedtonede linja framover i denne saken og ikke lar seg lure utpå av mediene.

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:

Griner på TV pga at en mann er dømt til betinget fengsel i 1 år... hva skjer med verden?

PH bør virkelig roe ned støtten til Morgan nå, ellers er ikke Holters alene om å melde seg ut..

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Noen ganger lurer jeg på om du er ironisk, en evig kverrulant, eller bare stokk dum, kanogvetalt?

Kanskje litt av alle tre. Hva var det som var så galt nå da?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmufc
Ja du kan begynne å si: "Dette er ikke noe Plankehaugen mener, men det er noe jeg personlig mener.. Jeg trur faktisk de fleste i PH er helt uenig med meg, og vil ha meg vekk"

Du setter litt på spissen med det siste, men er enig med deg. Men like fullt, hvor mange av TV2 seerene er det som vet at vedkommende sitter i styret i PH, og derfor kan oppfatte det som at han uttaler seg på vegne av flere enn seg selv?

Jeg så dette innslaget selv. jeg ante ikke hvem disse personene i FFK supporter utstyr var. Jeg tok for gitt at de kun snakket på egne vegne, og fikk ikke intrukk av noe annet ut fra hva de sa.

Kan ikke skjønne at dette er noe å ta på vei for. Er dere redde for at noen skal erte dere?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06

Lagt til:

Ser av dagens FB at Jaran Berg nå toner ned styrets "forherligelse" av MA, og godt er heldigvis det. Men er litt interresant Jaran at du i dagens F-B sier at du ikke ønsker å kommentere dommen, mens det var dessverre akkurat det du gjorde på TV2 sporten i går. Mitt råd til styret er som følger.

1.Sørg for at det kun er en talsmann/kvinne i media. Ikke 3/4 som idag. 

2. Mangler dere idag en samlende/dyktig talsperson/kvinne..skaff dere det. Lars Thoresen var en slik person. Tror djpete kunne blitt en slik person hvis han hadde hatt ork eller lyst. Undertegnede kunne også kanskje ha bidratt mer, men jeg bor dessverre i Oslo og er ikke nok tilgjengelig pga jobb.

3. Tenk nøye igjennom hva dere sier i media på vegne av over 4000 medlemmer. Utal dere ikke i saker dere ikke kan eller har noe kunnskap om. Styret og PH oppgave er å støtte FFK, og lage en god ramme rundt kampene. Ikke ta stilling i straffesaker.

4. Jobb med å bygge opp igjen alt det positive som var i PH før utestengelsen av BRH medlemmer, MA saken etc. Vi var en veldig dyktig supporterklubb, med en veldig god stemning og ramme rundt kampene. Vær inkluderende. Lytt til PH - medlemmer, også BRH/RHE . 

Støtter FFK i medgang og i motgang!

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Jeg bor i Oslo og må inrømme at jeg pga denne saken er flau over å være FFK-supporter.

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Godt skrevet Lars. Nå må vi tenkte på de utfordringene som faktisk er PH`s kjerneomeråde, nemlig å støtte de 11 som til enhver tid er på banen for FFK!

La oss lage TIFO, synge og herje (i positiv forstand) tribunene! ;-)

Nå er det 3 dager igjen til "bomben" i bergen! Hold lagdelene tett og bruk overgangene effektivt...2-1 til FFK ;-)

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:

Mener ikke å mobbe noen... jeg må bare si at jeg ikke har ledd så jævli godt på laang tid, da jeg så reaksjonen til en FFK-supporteren i går.

Ja nå skal det bli morro å dra rundt med "grine-gjengen" fra fredrikstad gett..

Fred, frihet og alt gratis !

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06

Lagt til:

Skulle ønske at noen fra styret kom på banen og uttalte seg her på forumet i denne saken. Vet at de er her inne og leser stort sett alt det som blir skrevet, og uttaler seg i hytt og vær  i mindre viktige saker. Dette her er verken drittslenging eller uthenging av noen, men er faktisk et veldig viktig standpunkt styret i PH nå må ta videre.

Silje, Roy, Ulf, Jaran ( de som uttaler seg i media ) bør ta dette her veldig på alvor, hvis de vil ha ro og fokus i egne rekker. Hvis de ikke skjønner at de har dummet seg ut, så må noen fortelle det til de. Vet om mange som er veldig opprørte over den siste tids uttalelser, hvor innslaget i gårsdagens TV2 sport tok kaka. 

Det må bli slutt på soloutspill i tide og utide fra styrets side. Somsagt så anbefaler jeg det jeg skrev i mitt tidligere innlegg. Få inn andre talspersoner som vet hva dette handler om/ hvilke konsekvenser diverse lite gjennomtenkte utspill vil/kan få. Jeg bor i Oslo, og vet at vi/PH nå har mistet den respekten vi en gang hadde i fotball Norge. Men hvis styret vil at vi alle skal bli sett på som en gjeng med tullinger, så har de ihvertfall klart det.

PS! Forstår ikke at ingen kunne fysisk fjerne den personen som gråt på sporten i går. Han burde vært beskyttet mot seg selv .Er så flaut at jeg ikke engang kan beskrive det. Skulle tro han hadde mistet et nært familiemedlem. Er utrolig opprørt over hvor langt MA saken har gått i PH ( styrets ) egne rekker. Konsentrer dere heller om det som er jobben deres/vår..støtt laget og klubben i tykt og tynt..ikke uttal dere og ta standpunkt i straffesaker. Personer kommer og går..klubben består.   

Støtter FFK i medgang og i motgang!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til:
Endret:

Det gleder virkelig undertegnede å lese flere av dine siste innlegg, Lars 29.

Melding er herved sendt.   

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Wisła Kraków, moja miłość na wieki

The White Star Division

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg bor i Oslo og må inrømme at jeg pga denne saken er flau over å være FFK-supporter.

Den dagen jeg er flau over å være FFK-supporter, slutter jeg i stedet å engasjere meg!!! MAO - det kommer aldri til å skje!!

heia heia...

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kristian B

Opprinnelig postet av Erikk

Den dagen jeg er flau over å være FFK-supporter, slutter jeg i stedet å engasjere meg!!! MAO - det kommer aldri til å skje!!

Samme her Kristian B. Jeg er hardhuda sånn. Hovedsaken for meg er hva vi bedriver på tribunen, og det som var i høst var mindre bra. Jeg er mer flau over det.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88