Valget 2007
Opprinnelig postet av marle
Ok.. Jeg er overbevist.. Det blir 10 000kr per barn i SFO nå.. Beklager at jeg var så "dum" og ikke skjønte det..
har ikke sagt det, men er overbevist om at det hadde skjedd hvis frp kommer i regjering
---------------------------
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ok.. Jeg er overbevist.. Det blir 10 000kr per barn i SFO nå.. Beklager at jeg var så "dum" og ikke skjønte det..
du gir deg aldri du. Hvis du vil delta i debatten kom med noe konstruktivt. ikke bare et smilefjes som ler
Hiv styret!!!!
det er tydelig at du ikke har noen fler argumenter å komme med siden du kommer med slike usakligheter
Hiv styret!!!!
om du ikke skjønte sarkasmen i det han sa der, så er jo egentlig alt over.
Nå må ikke folk glemme at det er enorm forskjell på lokalpolitikken og rikspolitikken når det gjelder absolutt alle partier i dette landet. Det frp står for rikspolitisk er at eldreomsorg/barnehage/skole osv skal finansieres rett fra staten, og ikke via kommunene slik det er nå.
Det er endel FRP-kommuner i dette landet, og de fleste går det faktisk helt ok med.
og, Marle bor i sarp. AP-kommune deluxe :)
Nå må ikke folk glemme at det er enorm forskjell på lokalpolitikken og rikspolitikken når det gjelder absolutt alle partier i dette landet. Det frp står for rikspolitisk er at eldreomsorg/barnehage/skole osv skal finansieres rett fra staten, og ikke via kommunene slik det er nå.
Det er endel FRP-kommuner i dette landet, og de fleste går det faktisk helt ok med.
Opprinnelig postet av JipJap
om du ikke skjønte sarkasmen i det han sa der, så er jo egentlig alt over.
Det de også har går inn for er at SFO skal være foreldre styrt og ikke få en krone fra staten. Derfor frykter mange at det blir
farlig dyrt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25