Cup Onsdag 9. mai kl. 18:00: Kvik Halden - Fredrikstad
Opprinnelig postet av Rafn
Jeg er enig i at det er greit med flere kamper i uken dersom beslastningen er lik pr SPILLER. Slik vil det aldri bli.
Molde har vel nok spillere til å bekle 2 gode lag, mens vi knapt har nok folk til å stille et lag. 8 kamper i mai (inkl 2 cupkamper) vil slite mye mer på FFK enn nevnte Molde, RBK, VIF, LSK og andre lag med store staller.
Du har rett - slik vil det aldri bli, og det er vel heller ikke rimelig å forvente. De som arrangerer en turnering (som for eksempel TL) kan ikke ta hensyn til at noen lag har tynnere stall enn andre. Det blir rett og slett for komplisert. Hvem skal definere hvor mange "gode nok" spillere et lag har, når man skal regne ut dette?
Nei, vi får leve med at noen lag har bedre forutsetninger enn andre for å takle et tett kampprogram.
Helt på generell basis er jeg enig med Mysthical i at fotballspillere ikke bør klage over to kamper i uka.
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Det er allikevel noe ##*&!! herk med en kamp der det å unngå skader faktisk er viktigere enn resultatet. Så jeg er helt enig med vedkommende som sa at to kamper i uka er for mye - for oss supportere.
- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.
Og hvordan er følelsen for dagens kamp? Ser at Kvik Halden er blitt hausa opp som vinner både i FB og i NRK Østfold. Alle forventer ei cupbombe i Halden. Gjør vi også? Satser ikke på cupen i år for det blir for stor belastning for spillerne?
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
hva koster det og komme inn ?
Håpet er en risiko man må ta.
for meg blir det nesten det samme. Men det er jo en god økonomisk gevinst hvis vi kommer langt og en Cup finale har man ikke noe i mot 
Jeg håper vi slipper flere skader og mener vi bør spare de spillerne som er mest utsatt. Taper vi kampen bør vi tilgi raskt slik situasjonen desverre har blitt.
Opprinnelig postet av Morgaine
Og hvordan er følelsen for dagens kamp?
Nervøst. Jeg er langt fra sikker. Litt for mange i Kvik som sikkert vil revansjere seg etter deres fortid i FFK
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Laget, ifølge noen som ser kampen, er visstnok:
Masalin
Landgren, Martinsen, Dahl Hagen, Hansen
Berntsen, Jabbie, Hussain
Momo, Tarik, Halvorsen
Nok en gang fatter jeg ikke vurderingen med å sette Dahl Hagen i midten og Mads Hansen på venstrebacken.
Hadde valgt Strømsborg som stopper og Dahl Hagen som venstreback fremfor overnevnte forsvarsfirer i 100 av 100 tilfeller.
Mener trenerteamet virkelig at Strømsborg ikke er god nok til å spille mot et 2. divisjonslag? I så fall burde de latt ham få bli i Sarpsborg og utvikle seg der.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
Mener trenerteamet virkelig at Strømsborg ikke er god nok til å spille mot et 2. divisjonslag? I så fall burde de latt ham få bli i Sarpsborg og utvikle seg der.
Helt enig, er vel i slike kamper man bør la noen unge tallenter slippe til.
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Opprinnelig postet av Holters
Laget, ifølge noen som ser kampen, er visstnok:
Masalin
Landgren, Martinsen, Dahl Hagen, Hansen
Berntsen, Jabbie, Hussain
Momo, Tarik, Halvorsen
Nok en gang fatter jeg ikke vurderingen med å sette Dahl Hagen i midten og Mads Hansen på venstrebacken.
Hadde valgt Strømsborg som stopper og Dahl Hagen som venstreback fremfor overnevnte forsvarsfirer i 100 av 100 tilfeller.
Så enig så enig....må vel være skadet da?..M Hansen er IKKE noe back emne etter min mening.
1-0 til Kvik. Ikke akkurat imponerende forsvarsspill. Mulac. Selvfølgelig.
1-0 til Kvik.
Dino Mulac. Flott vending og skudd.
Det må være nydelig å spille spiss mot det søpleforsvaret til FFK med Martinsen og Dahl Hagen. ALLE lange baller blir farlig fordi begge to er helt tafatte når det gjelder å få kontroll på ballen.
Forferdelig dårlig kamp til nå av FFK. Fullt fortjent at Kvik leder.
Så ræva, kjenner jeg blir irritert..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
Benjamin Dahl Hagen blir enkelt vendt bort av Dino Mulac:
"27' Mål Kvik Halden 1 - 0 Dino Mulac. Kvik tar ledelsen i Halden! Mulac vender opp på 20 meter, og hamrer ballen hardt og lavt ned i hjørnet bak Jon Masalin."
Hvem var det som var stopper og hvem var det som var venstreback igjen?
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Jon Masalin har også hatt en forferdelig start på kampen. Feilberegnet to baller som fort kunne gått i mål.
Fy faen, alle spillerne er dårlig for tida. Ingen av keeperne er til å stole på heller. Orker ikke å starte med Ole Jørgen Halvorsen engang... ÆÆÆÆÆHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Triste greier.
Akkurat i det jeg skriver dette løfter vi spillet betraktelig. Muligens ble Dahl Hagen snytt for en scoring også. Den så tvilsom ut, men ikke lett å se. Redning på strek.
Uff og uff...med tap her,er jeg redd for at det blir under 4000 tilskuere på kampen på søndag........når skal dette her snu for oss? Skal hele klubben gå rett til bunns? Kjenner jeg blir både lei meg og irritert samtidig....akkurat som når du er gift med noen
Kvik Halden er i 2 divisjon lissom, akkurat nå er ikke FFK bra nok :/
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
Er flaut hvis vi ryker ut mot Kvik-Halden! Men hvis man følger taktikken til Aune så blir 2omgang bedre
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Makan til tafatt lag. Vi har ikke lært en dritt av de to siste kampene. Hadde det her vært mot et TL lag hadde vi igjen hatt tre i ræva.
The colour of her eyes
Nå begynner jeg snart å vurdere om jeg i det hele tatt gidder å gå på stadion på søndag. Kanskje man heller skal gå en tur i skauen med familien for en gangs skyld? Jeg har gått glipp av 2-3 hjemmekamper på Værste, men nå må jeg si at jeg ikke klarer å finne noe glede med dette lenger.
Hva faen driver folk i klubben med da? Hva skjer? Vi har jo ikke et fotballag. Vi har bare 11 halvdårlige spillere på ukjente posisjoner som er redde for en gjeng med breddefotballspillere i Kvik Halden.
Hvis man ikke hever spillet 3-4 hakk i 2.omgang nå ryker vi på hue og ræva ut av Køppen. Da blir det grilling av pølser et sted i nærheten av 3. dam på søndag for meg.
SKJERP DERE FOR F..N!!!
Opprinnelig postet av Rey
Makan til tafatt lag. Vi har ikke lært en dritt av de to siste kampene. Hadde det her vært mot et TL lag hadde vi igjen hatt tre i ræva.
Enig. Men problemet til "superstjernene" i Tippeligaen er at de tror at de kan jogge og spasere til seier i slike oppgjør. Det gjelder ikke bare FFK dessverre.
Uprofesjonelt kaller jeg det. Jeg lurer på hvorfor norsk fotball er dårligere enn noen gang.... Eller vent, nei det gjør jeg ikke.
Ikke vondt ment men jeg har seriøst mistet trua på Aune.Med han som trener så kan dette ende ille denne sesongen
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Nok en gang en helt elendig førsteomgang. Vi må vel bare innse at vi ikke er bedre enn et 2.divisjonslag. Vi burde vel ha lært nå? Hverken trenere eller spillere innser alvoret i dette.....
Fredd
Ser ut som Strømsborg skal inn. Varmer opp Ferdig skiftet
The colour of her eyes
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25