Husk meg
Brukernavn
Passord

Cup Onsdag 9. mai kl. 18:00: Kvik Halden - Fredrikstad

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Kvik Halden er i 2 divisjon lissom, akkurat nå er ikke FFK bra nok :/

Ser det ut som om det er noen divisjonsforskjell på de to laga?

Det synes ikke jeg, det eneste måtte være at FFK-spillerne opptrer som primadonnaer da, det virker som om de ennå ikke har fattet at de ikke er et bedre lag, hadde de vært klar over det så hadde de tatt fram fighterevnene, men de er fraværende desverre.

Akkurat nå ser det ut som om FFK er på vei mot avgrunnen. Jeg er i allefall såpass erklært medgangssupporter at jeg IKKE fornyer sesongkortene ved nedrykk.

Spillerne og laget holder tydeligvis ikke tippeliga.

Trenerteamet ikke heller?

Styre, stell, organisasjon og struktur?

Økonomien holder konkursnivå.

Stadion, publikum og tradisjoner holder toppnivå, det er desverre ikke nok.

Ha Det! Begynner å sjekke opp Ryan Air-rutene fra Rygge på helgene framover jeg, nå er det slutt på å berstille ferier avhengig av kamp eller ikke, nå bestiller jeg uansett.

Morro det ævv!Wink

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Ser ut som Strømsborg skal inn. Varmer opp Ferdig skiftet

Burde spilt fra start.

Spennende å se om han får lov til å spille stopper. Jeg er usikker. Kan fort ta ut Berntsen og kjøre Landgren opp på midtbanen igjen.

Få ut Ole Jørgen Halvorsen og sett innpå Simen Rafn. Der har vi ihvertfall en spiller som har lyst til å spille. Det er mer enn man kan si om stort sett alle andre utpå der.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Ikke at jeg ikke deler deres bekymring rundt FFK. Men vi har jo alltid vært ræva de første rundene i cupen.. Drøbak frogn for et par år sida.. Og ja, drøssesvis med andre eksempler som også er verre.

Landslagsspiller

Lagt til:

Ut med Daniel Bernsen ja.

Inn med Ole Strømsborg.

Mads Hansen flyttet opp på midtbanen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Vi blir jo fratatt ballen som om vi skulle være et juniorlag jo, og det mot et 2div-lag!

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!

Landslagsspiller

Lagt til:

Gult kort til Halvorsen for protester.

Få han til h..vete ut!! NÅ!!! Makan.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Finnes det er et skikkelig antonym til selvtillitt? Hvis ikke kan man kanskje i fremtiden bruke FFK? De spiller på seg FFK akkurat nå.

Jeg driter en lang grillpølse i cupen i år, men ingen grunn til å bli ydmyket ut av cupen for det.

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Det som skjer om dagen dreper resten av fortball interessen i klubben.  Er nesten glad jeg skal låme ut sesongkortet enda flere kamper snart. En blir bare deprimert av å gå på kamp om dagen.  Neste kamp en den siste en stund pga div. ferier.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Willy René

Stopp opp, vent, spill på tvers, la Kvikforsvarerne få posisjonere seg, spill på tvers igjen, en lang høy ball, tap duellen....

Ikke fight, ikke blø for drakta.....

Ikke sett fart, ikke la ballen gå hurtig i lengderetningen, ikke ha høyt balltempo, ikke løp dem ihjel........

Det er FFK av i dag.....

Moderator

Lagt til:

Yay! Mål! Ikke verst.

Landslagsspiller

Lagt til:

1-1 Tarik

Jabbie eller Strømsborg som stussa videre? Døm er så like se... Innocent

Trenger hjelp til assist.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jul 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: Silkefjerten

Hvem scora? Sitter på jobb og biter negler og kan desverre ikke se kampen

Edit: Takk Plankekæll!

Moderator

Lagt til:
Endret:
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av Silkefjerten
Hvem scora? Sitter på jobb og biter negler og kan desverre ikke se kampen

Ettersom du har internett, så har du vel kanskje også tilgang til å se NRKs nett-tv? Hvis ikke så er de raske med å oppdatere her i tekstform: http://www.siste.no/fotball/live/

Landslagsspiller

Lagt til:

Gult kort på Tarik.

Håpløst.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jul 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av arte et labore

Ettersom du har internett, så har du vel kanskje også tilgang til å se NRKs nett-tv? Hvis ikke så er de raske med å oppdatere her i tekstform: http://www.siste.no/fotball/live/

Takk for tips! Nett-tv er nok desverre meget upopulært blant mine kolleger, men liveupdate er i bruk fra og med nå!

Moderator

Lagt til:

Ha ha, finfin oppdatering av speaker på stadion. Over halvparten av resultatene han ramset opp var feil.

Moderator

Lagt til:
Endret:

Mulig at det serveres pølse i vaffel i kiosken der, men det ble levert ei lompe på kampen der. Er det mulig å skyte dårligere?

Kvik har tatt mer over nå, og scorer vel sikkert snart. Kanskje allerede på frisparket?

Hvorfor er det FFK-spillerne som ser mest slitne ut utpå der?

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08

Lagt til:

Forstår nå hvorfor strømsborg ikke har startet som stopper i TL.. Synes han ser svakere ut der enn på bekken.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Klarer vi å ri av stormen?

Fredd

Moderator

Lagt til:
Endret:

Det ser ut som det er audition for amerikansk fotball utpå der. Hvor vanskelig er det for en profesjonell fotballspiller å skyte en ball som ikke går ei boligblokk over mål?

Stabæk, Molde og FFK de eneste av TL-lagene som må ut i ekstraomganger ser det ut til.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av arte et labore

Det ser ut som det er audition for amerikansk fotball utpå der. Hvor vanskelig er det for en profesjonell fotballspiller å skyte en ball som ikke går ei boligblokk over mål?

Hehe. Hadde det vært bedre å tape kampen enn å spille ekstraomganger? 

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av niggle

Ikke at jeg ikke deler deres bekymring rundt FFK. Men vi har jo alltid vært ræva de første rundene i cupen.. Drøbak frogn for et par år sida.. Og ja, drøssesvis med andre eksempler som også er verre.

Hvis jeg ikke husker feil så var vel den kampen mot Drøbak/Frogn samme året som vi rykket ned.....

Fredd

Moderator

Lagt til:

Da ble det ekstraomganger etter at Kvik kunne avgjort det helt på slutten der. De var vel en kort stund 3 mot 1. Alt på grunn av at spillerne ikke klarer å slå en corner over første stolpe engang. Hvor mange cornere sløser ikke FFK bort på at ballen når til førsteforsvarer? JEG klarer til og med 9 av 10 ganger å få den fordømte ballen høy nok til den kommer inn i feltet.

Landslagsspiller

Lagt til:

Vi blir forresten snytt for et soleklart straffespark noen få minutter før slutt.

Det hadde vært deilig og sluppet de ekstraomgangene. Dette er ille nok som det er. 

Landslagsspiller

Lagt til:

Klar straffe til FFK igjen. Hands denne gangen.

Vi får jo ikke det vi skal ha heller.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25