Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med !! (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Det er bra, men jeg skulle gjerne sett dette ble kjørt igang 1. januar i år.

Men men, håper på noe spennende som supporterne går mann av huse for å kjøpe.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:
Dette her klarer klubben. Velkommen til La Manga friske og opplagde.

Landslagsspiller

Lagt til:

Årets "Jeg er med":

Nøkkelring til 100,-

Utrolig spennende.... Undecided

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Årets "Jeg er med":

Nøkkelring til 100,-

Utrolig spennende.... Undecided

Synes det egentlig er et ganske bra påfunn. Det er snakk om en slik nøkkelring med en mynt til handlevogner.

Hva man kjøper er jo helt symbolsk. For min del kunne man ha solgt en pins hvert eneste år.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:

Joda, men var vel mer en litt frustrert kommentar etter å ha sett på denne pressekonferansen.

Jeg er generellt kritisk og oppgitt til FFKs supporterartikkelutvalg og tilgjengeligheten. Handle spennende saker på nett er helt håpløst. Jaja, orker ikke den diskusjonen.

Også burde det vært mulig å handle denne ringen fra eks Oslo eller Bergen, og ikke måtte ta turen til Fredrikstad i klubbens fantastiske supporterbutikk. (Håper man kan det).

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Her kan dere se årets "Jeg er med"-produkt:

http://dl.dropbox.com/u/5402955/MQ-1859.pdf

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Helt ok Jeg-er-med produkt. Er ikke så opptemistisk,med tanke på salg av denne....da må vi isåtilfelle få opp posetiviteten i byen.....

Men i fotballen snur det utrolig fort...ifra fortvilelse den ene dagen,til gryende opptemisme dagen etter.Wink

Mars vil bli håpets måned----vinduet stenges 31 kl 2400Laughing

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jul 10

Lagt til:

Da har jeg bestilt 5 stykk av årets produkt på webshoppen. Vi trenger selvfølgelig ikke 5 stykk men ønsker sterkt  å støtte klubben i den situasjonen de er i nå

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

Jeg synes det er en fin ordning,men Gamboa ble solgt etter 1 år,og folkets spiller ble da borte.Og pengene likeså. Når dem selger en spiller som er sponset av folket,burde dem bruke den samme summen dem fikk inn av folket til en erstatter,som ny folkets spiller.

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av RødHvitSupporter

Da har jeg bestilt 5 stykk av årets produkt på webshoppen. Vi trenger selvfølgelig ikke 5 stykk men ønsker sterkt  å støtte klubben i den situasjonen de er i nå

Flott - tusen takk for det.

Se mer om årets produkt her.

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av RødHvitSupporter

Flott - tusen takk for det.

Se mer om årets produkt her.

Greit nok det (har også kjøpt noen), men det må da gå ann å få på plass mer stash enn det som er tilsalgs i nettbutikken p.t ??

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

Greit nok det (har også kjøpt noen), men det må da gå ann å få på plass mer stash enn det som er tilsalgs i nettbutikken p.t ??

Ja, helt klart. 
Dette kommer det mer info om i neste uke.

Stay tuned :) 

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til:

Nøkkelringer er bestilt - nå "er vi med" igjen !

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av hasse33

Ja, helt klart. 
Dette kommer det mer info om i neste uke.

Stay tuned :) 

Nå har jeg snakket om dette masse føler jeg og jeg er ikke alene om det.

men tror det lett kunne vært solgt masse mere vist nettbutikken og en skikkelig supporter butikk var på plass !!

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Jeg er helt enig... hadde en stund lyst på FFK senge tøy, men nei da det er jo ikke noe mere Frown

Håpet er en risiko man må ta.

Landslagsspiller

Lagt til:

enig...markedet er der.....bare å komme med varer Mr T:)))

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 jan 07

Lagt til:

Når det gjelder "varer" og profilering; satt og så på pressekonferansen og synes Mr Stene gjorde et tillitvekkende inntrykk, men det første som slo meg - burde ikke traktoren på hans grå genser vært byttet ut med en FFK logo? Dette viser også tilhørighet, patriotisme, jeg-er-med mentalitet, og en for alle alle for en. FFK-logoen burda vel være en obligatorisk del av bekledningen til ledelse og administrasjon?

KICK and RUN
(utur)

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Hei var inne på nettsiden og skulle kjøpe "jeg-er-med" nøkkelringer men trenger skjerf også. Er det fordi vi venter på ny utstyrsleverandør at det ikke er skjerf i nettbutikken?

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mar 12

Lagt til:

Helt enig.

Trodde FFk hadde fått felleskjøpet som ny sponsor jeg.

Han skulle sittet med Adidas genser med FFK logo, og sponsortavlen skulle vært bak dem.

Alle viste at dette skulle sendes på TV, og det er der sponsorene vil synes.

SKJERPINGS!

Rino

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av gunda

Når det gjelder "varer" og profilering; satt og så på pressekonferansen og synes Mr Stene gjorde et tillitvekkende inntrykk, men det første som slo meg - burde ikke traktoren på hans grå genser vært byttet ut med en FFK logo? Dette viser også tilhørighet, patriotisme, jeg-er-med mentalitet, og en for alle alle for en. FFK-logoen burda vel være en obligatorisk del av bekledningen til ledelse og administrasjon?

Opprinnelig postet av rino.haugen@gmail.com

Han skulle sittet med Adidas genser med FFK logo, og sponsortavlen skulle vært bak dem.

Alle viste at dette skulle sendes på TV, og det er der sponsorene vil synes.

SKJERPINGS!

Er dere seriøse?

Det er snakk om en profesjonell daglig leder. La nå mannen få gå på jobb kledd akkurat som han vil - i sine egne klær som han er komfortabel med. Han er ikke ansatt for å være et juletre.

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av gunda

Er dere seriøse?

Det er snakk om en profesjonell daglig leder. La nå mannen få gå på jobb kledd akkurat som han vil - i sine egne klær som han er komfortabel med. Han er ikke ansatt for å være et juletre.

Enig at en ikke bør ha et juletre i rødt og hvit, men en liten pin med logoen på hadde vært mer enn nok og det burde det vært.
En bør faktisk bruke de mulighetene en har til profilering og være et forbilde på å skape identifisering.

Skal klubben bygge opp/forsterke en rødhvit kultur bør enhver profilering tenkes nøye gjennom.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Er dere seriøse?

Nå høres du ut som ultrasgjengen. Man er da pokker ikke noe "juletre" fordi man har på seg en genser med klubbens logo på.

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av rasle

Er dere seriøse?

Nå høres du ut som ultrasgjengen. Man er da pokker ikke noe "juletre" fordi man har på seg en genser med klubbens logo på.

Godt mulig, men jeg mener det får være opp til den enkelte hva man går i. En pins, et skjerf, osv. kommer han sikkert til å koste på seg, men at man skal kreve at Stene skal gå i en FFK-genser, FFK-drakt, eller hva det nå måtte være, på pressekonferanser blir for dumt.

Og hvorfor er dette brått en stor ting nå? Svein J f.eks. har vel aldri hatt på seg en FFK-genser på en pressekonferanse, men hvit skjorte og blazer.

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av rasle

Er dere seriøse?

Godt mulig, men jeg mener det får være opp til den enkelte hva man går i. En pins, et skjerf, osv. kommer han sikkert til å koste på seg, men at man skal kreve at Stene skal gå i en FFK-genser, FFK-drakt, eller hva det nå måtte være, på pressekonferanser blir for dumt.

Og hvorfor er dette brått en stor ting nå? Svein J f.eks. har vel aldri hatt på seg en FFK-genser på en pressekonferanse, men hvit skjorte og blazer.

Svein  har bestandig (det jeg har sett) hatt på seg "jeg er med" pin og FFK pin.. Hadde nok vært greit for Stene å hatt en pin med FFK logo el istedet for en Moods Of Norway genser, men dette er bagateller. 

Tror Svein har gjort en god jobb og har også tro på at Stene også vil være en bra mann for klubben vår. Cool

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg synes som en hovedregel at man benytter seg av klær ifra sponsorne når man er i media. Det er alfa omega iforhold til sponsorer,at de får dekning igjennom media. 

Du ser aldri en skiløper eller skihopper bli intervjuet uten sponsor logoer...nå skal det sies at jeg mener IKKE at eks Stene eller Torjusen skal kle seg som et 'juletre' hver hang de skal i media fo å bli intervjuet,men hadde vært en ide å ha noen retningslinjer på dette.

En ræd/hvit Adidas genser,med FFK merke.....eller noe i den duren. 

Hovedpoenget mitt er at jeg tror at sponsorer som kommer i media,og blir profilert,så er det kanskje noen ekstra kroner å hente når avtaler skal reforhandles.

Du ser forøvrig aldri Hoftun har noe spesielle klær på seg når han blir intervjuet heller,men ved utlyste pressekonferanser,synes jeg vi skal gjøre det vi kan for å profilere partnerne våreWink

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88