Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med !! (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes de fleste skrekt her inne begynnelsen at de skulle støtte FFK, men når det kommer til handling, da stillner tydeligvis skrikene?

Jeg skriker ikke for å skryte at jeg støtter FFK, men for å få med flere, ali at det liksom kan bli en smitteefkt.

Tydelig at ikke alle vi bli smittet.

Har du ringt hjem til alle og hørt om hvem som er med eller ikke eller? Spurt hvor mye dem har brukt på sponsing både på den ene og den andre måten osv osv..? Eller forventer du at alle som har brukt 100 kr på pin eller mer skal mase like jævlig som deg.

En annen ting kan kanskje være at det er mange studenter, arbeidsledige osv som kanskje har mer enn nok med å få det til å gå rundt eller bruker sparepengene på i det hele tatt få råd til å gå på stadion eller kjøpe seg ett sesongkort.

Skulle gjerne ønske at alle som bor i Fredrikstad hev inn alt fra 100 til 5000 kr inn i en kronerulling jeg, men jeg har faktisk full forståelse også for dem som heller vil bruke penger til overs på jordskjelvofre, fadderbarn eller hva det måtte være istedet for lønn til adeccospillere som tjener mer enn Statsministeren...

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

FFK har solgt mellom 1500-1700 pins,

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

ikke mer???

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

det er vel en god start.  Med de 200000,- to bedrifter ga + dette og vår aksjon, så er det snart nok til å leie en spiller et år.

i dagens marked får vi sikkerten grei spiller for 500000 ut året, det er jo bare 9 måneder til sesongen er slutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

FFK har solgt mellom 1500-1700 pins,

mellom 1504 og 1704 nå Cool

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Skal ha 2. Bor utenbys og FFK skal ha 76 kr i porto for å slippe to pins ned i en konvolutt. sette på frimerke og skrive adressa mi på. Drøyt spør du meg...

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ymer

Skal ha 2. Bor utenbys og FFK skal ha 76 kr i porto for å slippe to pins ned i en konvolutt. sette på frimerke og skrive adressa mi på. Drøyt spør du meg...

Få noen du kjenner i byen til å kjøpe dem for deg og sende dem. Kjenner du ingen kan jeg gjøre det for deg. Blir billigere enn 76 kr. Wink

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: hasse33

Handler vel også noe om postens takster  også ??Cool

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

Ja, 13 kroner av de 76...

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

Ja, 13 kroner av de 76...

Hvis ikke de sendes med postoppkrav da. Det koster 69 + porto.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Flemastro

Hvis ikke de sendes med postoppkrav da. Det koster 69 + porto.

Oppkrav kommer i tillegg til de 76 om man ikke betaler på forskudd.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Nå er det solgt 2500 pins og med en pris på 100 kroner, er summen 250000 kroner.

I tillegg med de 200000 kroner er vi oppe i 450000 kroner.

Og pengene fra innsamlingen til TomRoar på rundt 50000 kroner, er det 500000 kroner.

Nå beygnner det å bli.

Hvor mye penger tror  dere vi får igjen i løpet av de neste dagene før vinduet stenger?

Landslagsspiller

Lagt til:

Arnie Johannessen

Arnie Johannessen Hei alle sammen.
Idag har vi summert opp antallet pins som er ute for salg. Vi har nå rundet 3600 pins. Takk til alle som har kjøpt.. Om noen vil hjelpe oss å selge pins på første hjemmekamp kan dere kontakte meg

Tatt fra FB.

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvorfor ikke stå utenfor f.eks Østfoldhallen, Meny Gressvik, Begby, Wilbergjordet, Torvbyen og andre steder hvor det kryr av folk på lørdag og selge pins og andre FFK effekter. 

Hadde sikkert fått solgt en god del.. (tror jeg da)

Landslagsspiller

Lagt til:

Da er det altså ikke nok penger til noen spillere i dette vinduet, siden det tydeligvis skal selges pins i april også.

Det var synd, de kunne vel ha brukt de pengene de har fått inn så langt.

Så da kan vi sikkert glemme vår nye venn fra Afrika også.

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til:

Da er det altså ikke nok penger til noen spillere i dette vinduet, siden det tydeligvis skal selges pins i april også.

Det var synd, de kunne vel ha brukt de pengene de har fått inn så langt.

Så da kan vi sikkert glemme vår nye venn fra Afrika også.

Hvordan kan du trekke den konklusjonen?

Så om de hadde hatt nok til en spiller skulle de droppa å selge de resterende pinsen? Ingenting som vil tilsi at de ikke kan bruke de 360 000 de til nå har fått inn.

Mulig en del av disse pengene er tenkt til å lønne en eventuell spiller, da er det jo ikke noe problem å hente ham nå siden han kun lønnes en gang i måneden...

Landslagsspiller

Lagt til:

For håpe at du har rett.

Men, etter samtalen jeg hadde med en i FFKsystemet i dag, virker det som at de ville gjemme alle pengene til neste overgangsvindu.

Forrøvrig, har FFK sendt forespørseler til medlemene i klubben og til Plankehaugen.

De savner tydeligvis støtte fra Plankehaugen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Gardarson

Hvordan kan du trekke den konklusjonen?

Så om de hadde hatt nok til en spiller skulle de droppa å selge de resterende pinsen? Ingenting som vil tilsi at de ikke kan bruke de 360 000 de til nå har fått inn.

Mulig en del av disse pengene er tenkt til å lønne en eventuell spiller, da er det jo ikke noe problem å hente ham nå siden han kun lønnes en gang i måneden...

Tolker jeg deg riktig så er jo dette nesten som å banne i kirken. FFK skal ikke begynne å bruke penger de ikke har eller antar at de får. De kan ikke begynne å bruke penger de vil få inn hvis de selger alle pinsene.

men uansett håper ting går i orden så alle penga kommer på plass før vindu stenger

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

A-lagspiller

Lagt til:

Har hørt det samme som deg, men om det stemmer og den spilleren de satser på da kommer, så gjør det meg ingenting!Cool Da venter jeg gjerne til sommeren...

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av mysthical

Tolker jeg deg riktig så er jo dette nesten som å banne i kirken. FFK skal ikke begynne å bruke penger de ikke har eller antar at de får. De kan ikke begynne å bruke penger de vil få inn hvis de selger alle pinsene.

men uansett håper ting går i orden så alle penga kommer på plass før vindu stenger

Dette var bare noe jeg antok. Da regner jeg selvfølgelig heller ikke med at FFK har "budsjettert" med å selge ut alle, men kanskje 8-9000 pins. Det vil jo gi nærmere enda en halv million kroner som sikkert vil komme litt etter litt.

Landslagsspiller

Lagt til:

Plankehaugen er nok norges mest patetiske supporter klubb om de ikke støtter opp om en aksjonene.

Sier jo sitt om FFK som klubb må sende de en henvendelse.

Om ikke de gjør det, så får vi håpe noen kan dra igang en ny supporter klubb. Mine penger har de sett for siste gang.

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av tomroar

Plankehaugen er nok norges mest patetiske supporter klubb om de ikke støtter opp om en aksjonene.

Sier jo sitt om FFK som klubb må sende de en henvendelse.

Om ikke de gjør det, så får vi håpe noen kan dra igang en ny supporter klubb. Mine penger har de sett for siste gang.

Men ellers går det bra??!Yell
Hva skal styret i PH gjøre da? Regner med det er dem du klager på? Eller er det de 4000 medlemmene? De selger da både pinsen på puben og supporterkafên.
FFK kan da ikke regne med at 12000 pins blir solgt på et blunk. Når kampene begynner igjen vil naturligvis salget ta seg opp. Her gjelder det bare å ha litt tålmodighet...

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Nå får du ta en liten forsiktig kanelbolle, de har da sponset mer enn de bør på juniorlaget de siste sesongene.....
Noe som ikke hjelper er ihvertfall noen hevngjerrige toner fra din side. Alle finner sin besøkelsestid, ikke skal presse noen til å ringe på døra!

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Lagt til:

de siste sesongene er historie, det er nå de trenger bistand til å hente en spiller eller to.

Har sendt de penger til tifo noen ganger og hvert medlem i mange år. Medlemskapet sa jeg opp tidligere i vinter, med beskjed om at pengene de tar for medlemsskapkontigenen heller vile bli gitt til FFK.

Vet om flere som har gjort det samme.

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08

Lagt til:

Bedre det, enn å sponse pub og hest.. Synes nå jeg da, men jeg bryr meg om FFK og ikke trav.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88