Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med !! (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Da har du kanskje misforstått hensiktet med gruppe, theodora. Wink

På generelt grunnlag er jeg enig med deg at facebook har blitt altfor masete ("bitt av en vampyr, du fikk en kosebamse kastet i trynet, vil du helle en kopp te i skrittet til personen tilbake"), men at akkurat denne gruppen blir brukt for å informere om konseptet og "avsløringene" underveis bør vel ikke overraske noen.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:

Meninger om søppelpost o.l. på facebook til side, JEG ER MED! Både på facebook og i hjertet (som banker for FFK)! Laughing

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:

Jeg er med :D

Jørn Moum
FFK, The Pride of ADECCO!

*14.05.08 - Bethina* :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Jeg er med:)

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Arnie Johannessen Jeg er med!
Kick off party for alle Jeg er med! venner med venner på Båthusteateret lørdag 20 februar klokken 18.00-23.00.

Fri inngang.

Programmet:
18:00 - 19:00 Curling, Norge vs Danmark
19:00 - 19:15 Lansering av Jeg er med! konseptet.
19:15 - 20:00 Fredrikstad bandet Kokos spiller.
20:00 - 20:15 Lansering av Jeg er med...! -låt.
20:15 - 21:00 Fredrikstad bandet Kokos spiller.
21:00 - 21:15 Jeg er med! konsept og låt
21:15 - 23:00 Surprise - Partyunderholdning.

FFK spillerne stiller opp som vertskap for kvelden, møt de i døren, baren etc....

Alle er med!

Vis mer

Landslagsspiller

Lagt til:

Noen som skal dit?

Hadde vært gøy å fått greie på konsepet, som begynnerklokken 19.00.

Landslagsspiller

Lagt til:

Magne Rummelhoff Siste nytt: 2 forskjellige bedrifter ønsker nå å bidra med 100.000,- kroner hver til "Jeg er med!" prosjektet! Pengene skal øremerkes for å bidra til ytterligere positivitet og optimisme i by og klubb. Her er alle med! Hva pengene skal gå til blir avslørt på "Jeg er med party" på båthuset 20. februar.

Tipper på at det går til spilleforsterkninger.

Landslagsspiller

Lagt til:

Noen som har fått med seg hva prosjektet har gått ut på i dag?

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Noen som har fått med seg hva prosjektet har gått ut på i dag?

I dag? Hva har skjedd i dag?

Landslagsspiller

Lagt til:

Det har vært party, hvor det blant annet, skulle offentlig gjøres hva prosjektet gikk ut på. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Det er neste lørdag.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Det er neste lørdag

Magne Rummelhoff Siste nytt: 2 forskjellige bedrifter ønsker nå å bidra med 100.000,- kroner hver til "Jeg er med!" prosjektet! Pengene skal øremerkes for å bidra til ytterligere positivitet og optimisme i by og klubb. Her er alle med! Hva pengene skal gå til blir avslørt på "Jeg er med party" på båthuset 20. februar.

Tipper på at det går til spilleforsterkninger.

Det skrev du til og med selv i et av innleggene dine lengre oppe Patrioten Tongue out

Landslagsspiller

Lagt til:

Entusiasme og glede

-"Jeg er med"-aksjonen i FFK var ment for å skape entusiasme og glede etter en tung tid. Oppslutningen har vært flott, sier en av idemakerne Arnie Johannessen.

http://www.demokraten.no/ffk/article4912723.ece

Landslagsspiller

Lagt til:

Dårlig  vær, OL og kanskje for tidlig start gjorde at det aldri ble mer enn halvfullt på båthuset i går. Det var trivelig der, og spillerne stilte opp i bar, garderobe og som ryddegutter (det var først og fremst de unge som fikk den jobben Wink).

Jeg må si at jeg ble positivt overrasket over konseptet:

Som nevnt har to bedrifter allerede støttet med 100.000 hver, og det har blitt produsert 12.500 pins med "Jeg er med"-logoen, som skal selges for 100 kr stk. Antallet tilsvarer antall plasser på stadion, og tanken er at de skal selges (innen seriestart tror jeg, uten at jeg fikk det helt med meg) og at det blir gjort plass til "Jeg er med"-logoen på drakta som et tegn på at folket er med og sponser, eier og bygger klubben opp igjen i positiviteten og optimismens ånd.

Når man når målet om å selge alle de 12.500 pins for 100 kr stk, vil 1.250.000 pluss  100.000x2 gå til spillerkjøp. Alt av inntekter på salg i bar, garderobe, salg av pins og drakter i går kveld går også til klubben-

Drakter med logoen på hele brystet som vi har sett spillerne bruke i treningskampene selges også for 500,- Jeg kjøpte en i går og må si at det er en fin drakt Smile

Og selvfølgelig, jeg er fortsatt med!

Landslagsspiller

Lagt til:

Er det mange som har kjøpt pin?

Jeg skal kjøpe for 1000 kroner.

Landslagsspiller

Lagt til:

Noen som har status på salget?

Virker ikke som den store interessen fra forumbrukerne, verken ang pins, eller kronerullingen, dere ville jo støtte FFK, men dere har kanskje fått kalde føtter?

Ønsker vi oss ikke nye spillere?

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Jeg tror folk her gir det de har råd til. Cool

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

hjelper ikke og mase om dette...

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Virker ikke som den store interessen fra forumbrukerne, verken ang pins, eller kronerullingen, dere ville jo støtte FFK, men dere har kanskje fått kalde føtter?

Åsså er det kanskje ikke alle som har et like stort behov for å skrike ut om de har gitt eller ikke?!

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

har støttetbegge deler Money mouth

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

Åsså er det kanskje ikke alle som har et like stort behov for å skrike ut om de har gitt eller ikke?!

Skrike ut?

Synes de fleste skrekt her inne begynnelsen at de skulle støtte FFK, men når det kommer til handling, da stillner tydeligvis skrikene?

Jeg skriker ikke for å skryte at jeg støtter FFK, men for å få med flere, ali at det liksom kan bli en smitteefkt.

Tydelig at ikke alle vi bli smittet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Det han mener er at det kanskje er mange her inne som har støtta prosjektet, men at de ikke har behov for å si at de har gitt eller hvor mye de har gitt.

Og det var ikke de fleste her inne som "skrek ut" om at de skulle gi mye penger, det var bare noen få..

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvis FFK gikk ut og sa navnet på en spiller, ville interessen fra dere vært større?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

da hadde FFK dummet seg ut.. Da hadde andre klubber kommet

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til:

Hvis FFK gikk ut og sa navnet på en spiller, ville interessen fra dere vært større?

Det var da noe jævlig til mas på deg?? Trur du det er 15000 innom her å skriver? Trur du alle som kjøper pins skriver det her for å gjøre deg glad? JA, JEG har faktisk kjøpt en pin, men NEI, jeg har ikke noe stort behov for å skrive det her. Siden du forhåpentligvis blir meget glad for å høre det, så opplyser jeg deg om at jeg har kjøpt....  

Du trur ikke at alt dette maset bare bidrar på en negativ måte??Undecided Det trur jeg.
Hvor mange her inne sa at de skulle gi penger til kronerullingen? 10? 20? Det er kommet inn over 50 000? Hadde det da vært bare brukere her som satt inn penger vil det si over 2500 kr per pers! Nå er selvfølgelig ikke dette tilfellet, men å sitte å klage på folk du ikke ANER om har bidratt på en eler annen måte, det slår bare negativt ut, tro meg!

Selvfølgelig skal ikke FFK ut med noen navn, men de aller fleste håper vel Everton er en vi kan bruke penger på. Jeg er kanskje den som håper aller mest på Everton, men samtidig må vi tenke på at vi har en tynn stall. Skal vi bruke pengene på en  god spiller, eller 3 middelmådige? Men noe navn, det bør FFK selvfølgelig ikke ut med!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88