Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK- LSK (14 serierunde)

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Guttane burde vel egentlig tatt den, LSK viste ikke noe bedre spill enn FFK.

Men når Grønis tviholder på Fofana på topp, og ikke bytter før det gjenstår 10 min, så blir det ikke farlig. Alle har jo skjønt at Fofanas finterepertoar består av den "rett på, og et steg til venstre"-løsninge som han tar - hvis han ikke er offside, da. Gardar har derimot pågangsmot, og muskler til å gjennomføre. Det matcher Tarik og West, sammen med Kvisvik.

Desto bedre på midtbanen, kroppsspråket til Jonna viser jo klart at han trives bedre nå med Wherman på plass.

Fra min plass, litt nedenfor PH, så det til stadighet ut som om dommeren bommet med sine avgjørelser - men det er mulig vi ikke sitter tett nok på, siden så mange mener han var en av de bedre. Og ja, jeg mener det er berettiget å klage på dommeren, uansett hvor vanskelig den jobben er - de får ta det som en oppfordring til å øve seg opp

Gardar er det klare førstevalget som spiss og det var merkelig at han ikke startet igår,er også enig i at Fofana ikke var god men Tarik er den som har skuffet meg aller mest de siste kampene

Er enig med deg. Rart at Gardar er blitt skjøvet ut på benken?han scoret i 3 kamper på rad,også 2-3 kamper uten mål,så er det rett på benken? Meget rart spør du meg??? Jeg føler også at han er den beste spissen pr. dags dato.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil
LSK-TV

Kommentarer etter FFK-LSK.

Tom mener Lsk var nærmest seier:-) Skapte de en sjanse i det hele tatt??

Rød.... hvit... og patriot!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av djpete

Tom mener Lsk var nærmest seier:-) Skapte de en sjanse i det hele tatt??

De var nære på, men de har jo Brenne, så det kom aldri noe ut av det.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av benksliter`n

Er enig med deg. Rart at Gardar er blitt skjøvet ut på benken?han scoret i 3 kamper på rad,også 2-3 kamper uten mål,så er det rett på benken? Meget rart spør du meg??? Jeg føler også at han er den beste spissen pr. dags dato.

Fofana har ett mål og Gardar tre - kanskje Grønis vil gi Fofana sjansen til å ta han igjen..?

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:

Sitater fra kfl sitt forum:

"Jeg satt på pressetribunen midt på den ene langsiden. FFK-fansen ga mye lyd fra seg. De hadde flere evighetssanger som jeg kjente igjen, men uansett ble jeg imponert over trøkket."

"Dette var faktisk en veldig god kamp stemningsmessig. Nærmest konstant synging fra begge parter. "

"Plankehaugen holdt det bra igang gjennom hele matchen. Etter min mening så er dem den 3. beste klacken i Norge for tida."

"En helt ok kamp stemningsmessig. Plankegjengen holder det gående gjennom stort sett hele matchen, som oss, og er som nevnt nr 3 i landet for øyeblikket etter min mening. Minuset er jo at dem omtrent har null sanger som ingen andre har begynt med før dem."

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til:
Noen som har en link til høydepunkter til kampen? Finner det ikke noen steder?

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Her

Sendingen fungerer best (bare?) i Internet Explorer.

Ære være Plankebyen

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til:

Takk takk, fant det sjøl rett etter at jeg spurte om hjelp. Var i Danmark da kampen ble spilt. Får ta igjen den tapte kampen ved å dra til Oslo for å se Lyn-FFK.

Har faktisk ikke sett FFK tape der  siden de rykket opp til Tippeligaen.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Endret:
- Første trening er alltid spesiell

Jeg trodde faktisk Gashi hadde trønderdialekt, men han prekær jo. Sånn skal det være.

EDIT: denne skulle i Gashi-tråden. Er moderator vennlig og flytter den?

Ære være Plankebyen

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Per Egil
Her

Sendingen fungerer best (bare?) i Internet Explorer.

Den fungerer perfekt i Opera 9.22 også

FFK for alltid!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25