Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK- LSK (14 serierunde)

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
LSK-TV

Kommentarer etter FFK-LSK.

---------------------------

Ære være Plankebyen

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
skal vi opp og frem i tippeligaen trenger vi bedre en (toth, heavy og hoås) noe jeg er sikker på kommer.

enig med keiko her... synes LSK ikke spiller no fin fotball jeg.. så jeg er enig med Rami Shaaban...

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

skal vi opp og frem i tippeligaen trenger vi bedre en (toth, heavy og hoås) noe jeg er sikker på kommer.

Etter det jeg vet, har ikke FFK tenkt til å forsterke med noen spisser i dette overgangsvinduet.

Så, det ender nok med at Fofana fortsatt har klippekortet sitt inntakt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Liker at vi spiller med en liten spiss(Tarik, Fofana eller West), men liker ikke at to av dem får spille sammen. Alle er spennende spillere, men som fortsatt har veldig mye å lære. Dessuten må rollene bli MYE klarere!

Uten Gardar Johansson på topp, blir det uansett for kjedelig. Gardar er et helt klart oppspillspunkt, som er god til å holde på ballen. Da har vi flere alternativer. 1) Han kan stusse videre til Tarik. 2) Han kan ta ned ballen og legge den ned til Jonna som kan skyte. 3) Han kan prøve å få ballen ut til kanten, posisjonere seg, få et innlegg og kanskje score.

Dessuten er ikke Fofana og Tarik smarte nok. De går i samme rommene, blir ikke enige om hva de skal gjøre når en av dem har ballen, og den andre går på løp. Og de finner ikke ut av hvem som skal møte, true mellomrommet, og hvem som skal true bakrommet. Og den som kommer som møtende spiss og tar i mot, blir ofte for veik, når de har spillere som Rambekk i ryggen.

Men det var helt klart ting å rose i går også. Pål Andrè har overraskende god kontroll på Arild Sundgot, og er god offensiv+ et kanonskudd! Kasey er en midtbanekriger, ligner litt på Piiroja. Blør for drakta! Nevnte Piiroja er igjen solid, og vinner det meste av hodedueller. Sjöberg spiller på det sikre. Gerrbrand bruker farta si fint, og spiller klokt sammen med Raio. Rami blir ikke satt på de største prøvene, men har skjerpe seg noe utrolig i feltet, og er endelig den toppkeeperen han ikke var i starten av sesongen!

Men jeg tror nok vi ser Gardar Johansson og Brian West på topp mot Lyn. Ramberg går vel inn på midten hvis Jonna blir utestengt. Tarik på høyrekanten for Multaharju, som vel trekker ned på høyrebacken. Kanskje Fofana på venstrekant istedenfor Raymond, som er umotivert og slapp. Desverre er det vel ingen nyhet.

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
"For det tredje. Jeg begynner å bli ufattelig lei av at Simen Brenne alltid skal løpe inn i 3-4 motstandere å drible. Han gjør det hele tiden, virker som han lider av et driblesyndrom. Uheldigvis har han ikke forstått at han ikke er Messi enda, det håper jeg virkelig Nordlie forteller han på neste trening, for makan til tankeløse valg med ball har jeg ikke sett siden Sasa Radulovic travet ned med ballen mot cornerflagget når det gjenstod 25 minutter av matchen."

Sagt om Brenne på KFL forumet. hehe, noen som kjenner seg igjen?

Ellers er jeg meget skuffa over at vi ikke vinner.. Må være en forbannelse som gjør at vi aldri vinner over fugla..

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Etter det jeg vet, har ikke FFK tenkt til å forsterke med noen spisser i dette overgangsvinduet.

Så, det ender nok med at Fofana fortsatt har klippekortet sitt inntakt.

det er merklig at treneren sier at fofana og tarik trenger hvile. du har sikkert ikke fått med deg det du

http://keiko99.net

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Synes wehrman gjør veldig bra jobb, og ved siden av ham ser en at de andre midtbanespillerne våre ikke helt holder toppklasse.

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Har kommet en helt ny mentalitet inn i klubben pga Kasey.

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Vlad
Synes wehrman gjør veldig bra jobb, og ved siden av ham ser en at de andre midtbanespillerne våre ikke helt holder toppklasse.

NEMLIG! Samme la jeg merke til i går. Wehrman skilte seg veldig posivt ut på midten der. Håper han smitter over vilje og tæl (og evner) til de andre, for de bør heve seg noen hakk. 

Vuorinen ble flopp!

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Det er sant. Men allikevel har vi solgt (eller er i ferd med å selge/gi bort) 3 spillere som alle tre ville vært klare alternativer i spillestil til de vi stilte med i går. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Lagt til:
vanskelig å svare på ting på etter tid om vi kunne ha vunnet med toth,heavy og hoås på banen, men jeg tviler sterkt på det.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av RuneT
Opprinnelig postet av aavdst
Plages Rami av en skade? Etter hvert utspark synes jeg han gjorde grimaser og holdt seg til siden. Vet ikke om det var nedre del av ryggen eller hofta han holdt seg til. Håper det går raskt over.

Mulig at det var den tøffe behandlingen han fikk av bla. Sundgot i dag. Utsparkene han hadde på slutten av kampen var ikke akkurat gode.. Vi får håpe det er noe som går over event.

De grimasene han gjorde har han da gjort hele tiden mens han har vært hos oss når han har tatt et utspark...

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til:
Endret:

http://youtube.com/watch?v=3UQA5Wdwvkk

tifo`n.. fett me bluss asså!

http://youtube.com/watch?v=-7IurEFlRJg

litt liv fra PH;D

noen sjangser fra ffk er også med:D

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:
Endret:

Skjønner ikke helt at Kvisvik får så mye pepper. Han sto da bak to av FFKs største målsjanser i kampen - ballen som Fofana header videre til Tarik, og innlegget til Bjørkøy på hjørnet av femmeter. Den siste spesielt var kampens perle (ved siden av skuddet til Czwartek) og hadde fortjent en bedre skjebne.

Vi trenger noen som kan sånt som Kviskvik er ganske alene om å kunne, å slå de forløsende pasningene som åpner opp alt som heter forsvar og skaper sjanser ut av nesten ingenting. Det får så være at den ene spilleren vi har som virkelig kan det der ikke kan alt annet i tillegg.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Skjønner ikke helt at Kvisvik får så mye pepper. Han sto da bak to av FFKs største målsjanser i kampen - ballen som Fofana header videre til Tarik, og innlegget til Bjørkøy på hjørnet av femmeter.

Men er du ikke enig i at to pasninger (Kvisviks beholdning i kampen, omtrent) ikke er godt nok? 

En spiss "har lov" til å være usynlig og å ikke bidra med noe annet enn det ene sparket på ballen som blir mål. En midtbanespiller har desverre ikke det samme privilegiet av å stå stille og slå en og annen krempasning (hadde det vært 15 av dem per kamp, så...), men må bidra med bevegelse og innsats defensivt såvel som offensivt .

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:
Jeg syns vi skal utnytte de egenskapene Raymond har og så får de andre på laget ta oppgavene han ikke kan løse. To tre krempassninger i løpet av en kamp er nok om de fører til mål, og dessuten så er det et stort stressmoment i motstandernes forsvar hver gang Raymond har ballen pga at "alle" hvet at nå kan det komme ei perle. Raymond er veldig viktig for det offensive spillet vårt...

RednWhite

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Endret:

Ære være Plankebyen

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

Meget vennskapelig det ene bildet med

PAC og Ocean.......

Landslagsspiller

Lagt til:
ja dem holder værandre i henda der.. litt tøft å se det

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til:
[quote=Pinaasen]

http://youtube.com/watch?v=3UQA5Wdwvkk

tifo`n.. fett me bluss asså!

[/quote]

Personlig er jeg meget lei tinnsoldatblussingen. Det er veldig uorginalt og kjedelig.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til:
Endret:

hvordan mener du man ska blusse da? at man står i Hævven å blusser?eller hva tenker du på?

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Skjønner ikke helt at Kvisvik får så mye pepper. Han sto da bak to av FFKs største målsjanser i kampen - ballen som Fofana header videre til Tarik, og innlegget til Bjørkøy på hjørnet av femmeter. Den siste spesielt var kampens perle (ved siden av skuddet til Czwartek) og hadde fortjent en bedre skjebne.

Vi trenger noen som kan sånt som Kviskvik er ganske alene om å kunne, å slå de forløsende pasningene som åpner opp alt som heter forsvar og skaper sjanser ut av nesten ingenting. Det får så være at den ene spilleren vi har som virkelig kan det der ikke kan alt annet i tillegg.

Man ser på hele kroppspråket til Raymond at han helst skulle vært hjemme og spist mat foran tven. Syns egentlig det er dårligst gjort ovenfor de andre som må jobbe ekstra for at han står og ser på. Hadde jeg vært feks. Sjöberg hadde blitt utrolig sur på ham.

Men selvfølgelig, når han har en god dag på jobben er han mer enn god nok. Men når andre lag gjør gode forberedelser(som Brann gjorde mot Stabæk) gjør han det vanskelig for seg selv. Tror nok Søgård fikk i oppgave og ligge tett på Raymond, så til tider sånn ut. Og når han da har vendt seg til å stå stille, aldri gå på nye løp og finne nye rom, da kan man ikke spille ballen til ham. Han får i tillegg servert krempasninger av Jonna og Kasey, men de skal han alltid ha på "lissa", han vil aldri gå på løp.

Og når du sier at Kvisvik hadde to pasninger som det burde bli mål på, kan man like gjerne si at Multharju var med på å redde 4-5 målsjanser, med sin utrettelige jobbing på høyrekanten.

Nå har vi fått veldig mange seriøse ledertyper. Raio, Kasey, Jonna og Rami trener knallhardt, og er etter det jeg ser veldig seriøse på treningsfeltet. De er spillere som løfter de andre opp. Det tror jeg Sjöberg gjør også. Kanskje de kan "pushe" Raymond litt? Raio og Rami ser hvertfall veldig oppgitte ut innimellom, når han ikke løper..

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07

Lagt til:

Guttane burde vel egentlig tatt den, LSK viste ikke noe bedre spill enn FFK.

Men når Grønis tviholder på Fofana på topp, og ikke bytter før det gjenstår 10 min, så blir det ikke farlig. Alle har jo skjønt at Fofanas finterepertoar består av den "rett på, og et steg til venstre"-løsninge som han tar - hvis han ikke er offside, da. Gardar har derimot pågangsmot, og muskler til å gjennomføre. Det matcher Tarik og West, sammen med Kvisvik.

Desto bedre på midtbanen, kroppsspråket til Jonna viser jo klart at han trives bedre nå med Wherman på plass.

Fra min plass, litt nedenfor PH, så det til stadighet ut som om dommeren bommet med sine avgjørelser - men det er mulig vi ikke sitter tett nok på, siden så mange mener han var en av de bedre. Og ja, jeg mener det er berettiget å klage på dommeren, uansett hvor vanskelig den jobben er - de får ta det som en oppfordring til å øve seg opp

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Guttane burde vel egentlig tatt den, LSK viste ikke noe bedre spill enn FFK.

Men når Grønis tviholder på Fofana på topp, og ikke bytter før det gjenstår 10 min, så blir det ikke farlig. Alle har jo skjønt at Fofanas finterepertoar består av den "rett på, og et steg til venstre"-løsninge som han tar - hvis han ikke er offside, da. Gardar har derimot pågangsmot, og muskler til å gjennomføre. Det matcher Tarik og West, sammen med Kvisvik.

Desto bedre på midtbanen, kroppsspråket til Jonna viser jo klart at han trives bedre nå med Wherman på plass.

Fra min plass, litt nedenfor PH, så det til stadighet ut som om dommeren bommet med sine avgjørelser - men det er mulig vi ikke sitter tett nok på, siden så mange mener han var en av de bedre. Og ja, jeg mener det er berettiget å klage på dommeren, uansett hvor vanskelig den jobben er - de får ta det som en oppfordring til å øve seg opp

Gardar er det klare førstevalget som spiss og det var merkelig at han ikke startet igår,er også enig i at Fofana ikke var god men Tarik er den som har skuffet meg aller mest de siste kampene

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25