Oslo-politiet vil tiltale Morgan Andersen
Opprinnelig postet av Kent
hehe ikke i nær fremtid,det vil vel ta 5mnd før statsadvokaten bestemmer seg for og henlegge eller ikke,går saken videre så snakker vi om opptil flere år med rettsak.Morgans advokat bekrefter at kontrakten mest sannsynlig er mikket på men skylder på en tidligere kollega av Morgan i Lyn.
Så alt tyder på at enten Lyn eller FFK må ut å finne en ny medarbeider i nær fremtid! La oss håpe det ikke blir FFK!
Opprinnelig postet av kim_andre_c
http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article1180045.ece
Det kan være andre i Lyn som har mikket med denne kontraken! det kan faktisk være at Morgan ikke har noe som helst med denne saken å gjøre.
Lyn kan faktisk komme til å måtte betale tilbake 50 mill som de fikk for spilleren, pluss 180 mill som Chelsea måtte betale Man.Utd for spilleren.
Siste ord i denne saken er ihvertfall ikke sagt! Morgan er uskyldig til det motsatte er 100% bevist.
Nei du har rett i at han er uskyldig intil det motsatte er bevist. Men husk også hvilke oppgave advokaten hans har. Når han uttaler seg om saken, så er det KUN Morgan Andersen han prøver å hjelpe. Ta derfor alt en advokat sier om en sak med et par klyper salt. Minst.
---------------------------
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Kent
hehe ikke i nær fremtid,det vil vel ta 5mnd før statsadvokaten bestemmer seg for og henlegge eller ikke,går saken videre så snakker vi om opptil flere år med rettsak.Morgans advokat bekrefter at kontrakten mest sannsynlig er mikket på men skylder på en tidligere kollega av Morgan i Lyn.
Så alt tyder på at enten Lyn eller FFK må ut å finne en ny medarbeider i nær fremtid! La oss håpe det ikke blir FFK!
Tror neppe saken blir henlagt da det virker innlysende at kontrakten er forflasket. Og det er jo snakk om litt penger her også! Blir spennende å se hva FFK styret gjør eller blir presset til å gjøre fremover.
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis det her skal henge over FFK i så lang som du antyder Paco, bør ikke da Morgan be om permisjon. Akkurat som karlsvik eller hva han hette gjorde? FFK er faktisk ett ganske bra merkevarenavn, også langt utenfor Fredrikstads grenser her i landet. Hvor stor skade kan vi la denne saken gjøre for FFK?Nei hvorfor det? styret og hele klubben viste jo dette da han ble ansatt,tror dette kun blir vurdert i styret hvis han blir tiltalt.
Nå skal de vel ha inn alle "eksperter" i landet til å si sin mening om saken ...
Kommer til å bli ett sirkus ut av en annen verden.
Hvis det her skal henge over FFK i så lang som du antyder Paco, bør ikke da Morgan be om permisjon. Akkurat som karlsvik eller hva han hette gjorde? FFK er faktisk ett ganske bra merkevarenavn, også langt utenfor Fredrikstads grenser her i landet. Hvor stor skade kan vi la denne saken gjøre for FFK?Nei hvorfor det? styret og hele klubben viste jo dette da han ble ansatt,tror dette kun blir vurdert i styret hvis han blir tiltalt.
Han blir jo tiltalt.
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av Bjørnen
Han blir jo tiltalt.
om han blir funnet skyldig tror jeg han sikta til ;)
Hvis han blir siktet mener jeg,ikke tiltalt noe han selvsagt allerede er.
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Nei Morgan, ta permisjon, for du hjelper ikke klubben akkurat nå, hvor god jobb du enn gjør i administrasjonen.
Spillere, trenere og ledere kommer og går, klubben består.
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Opprinnelig postet av Snæbbis
Artikkel sakset fra Bastionen.no
bastionen.no/FastSpalte.asp
Sitat Jønsberg hos Bastionen: Jeg håper han forsvinner fra Norsk idrett og hvis ingen tar tak håper jeg NFF ikke tollerer slik i Norsk Toppfotball og utestenger han. Jeg kan heller ikke tenke meg hvem som vil samarbeidet med han videre etter dette, han har ofret sine ansatte i sine to siste arbeidsplasser, for selv å stille i et bedre lys.
Jeg synes Bastionen kan vente med å kreve at NFF kjeppjager Morgan A før han er dømt. Veldig mye forhåndsdømming ute og går i avisene nå.
Hvem har sagt jeg skal ha cred for det og hvem har skrevet på bastionens side tru.
Er du FrostyZ på Bastionen.no, Paco?
Vennligst svar med et enkelt ja eller nei.
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg må nesten le hvis Morgan virkelig har forfalsket disse kontraktene og trodd at det skulle gå bra. Det er i så fall helt utrolig. Må si at jeg ble litt mer pessimistisk etter den siste uttalelsen til Cato S. Jeg lurer på hvordan denne saken påvirker FFK denne sommeren.
Dette er i utgangspunktet ingen FFK sak så hvorfor gjøre den til det? Om MA blir dømt er det en FFK sak i og med at en ny "Direktør" må inn. Ser ikke at MA kan fortsette om det bevises at den slags "snusk" har forekommet.
Opprinnelig postet av geirsand
neiOpprinnelig postet av paco
Hvem har sagt jeg skal ha cred for det og hvem har skrevet på bastionens side tru.
Er du FrostyZ på Bastionen.no, Paco?
Vennligst svar med et enkelt ja eller nei.
Kontrakta var forfalska, men av en annen person i LYN, dersom dette er Morgan (Kane) sitt utspill så er det som hentet fra Louis Masterson fantasi verden.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av dracula
Jøss det er liv i deg også Paco.
Personlig tar jeg ikke stilling til hva som er rett eller galt idenne saken, vil bare nevne at vi i Norge har ett politikorps som mange hevder har rasistiske tendenser. Dersom det er rett i noen av de påstandene som er kommet fram bl.a den siste tiden, kan det også være betimelig å trekke den konklusjon at dette også kan gjelde i økonomiske saker.
Hvordan i alle dager setter du dette i forbindelse med rasisme?Det er da ikke SHITtu som er siktet vel?
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av stjernengutt
Herre jesus trodde rasisme gikk begge veier jeg.Opprinnelig postet av dracula
Personlig tar jeg ikke stilling til hva som er rett eller galt idenne saken, vil bare nevne at vi i Norge har ett politikorps som mange hevder har rasistiske tendenser. Dersom det er rett i noen av de påstandene som er kommet fram bl.a den siste tiden, kan det også være betimelig å trekke den konklusjon at dette også kan gjelde i økonomiske saker.
Hvordan i alle dager setter du dette i forbindelse med rasisme?Det er da ikke SHITtu som er siktet vel?
Herre jesus trodde rasisme gikk begge veier jeg.Opprinnelig postet av dracula
Ja, men i Norsk politi er det for det meste hvite mennesker som jobber. Og de sakene som er kommet frem den siste tiden, er jo hvite mennesker i politiet som er beskyldt for rasisme.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av dracula
Jeg klarer heller ikke for mitt bare liv å se hva du trekker inn rasisme for i denne saken? Det eneste måtte være at du mener Norsk politi skal skaffe seg positiv publisitet ved å virke antirasistiske ved å sikte slemme Morgan som har plaget stakkars Shittu og Mikel?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25