Raio har spilt sin siste kamp for FFK? (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av lineker
Jeg tenker på evnen til FFK til å handle nye spillere.. Den har jo ikke akuratt vært treffsikker. En annen ting er jo at Morgan gikk jo ut forleden å sa at "vi" ikke kom til å selge nøkkelspillere denne sommeren. Det kan jo hende at han ikke har så mye han skulle ha sagt likevel...
hehe...stoler du ET ord på hva den mannen sier?
...er i så fall bare taktikk...for å heve en eventuell overgangssum.[/quote]
Slike uttalelser som Morgan kom med der må man ta med en klype salt. Alle skjønner at alt er til salgs her i verden til rett pris. Morgan presser bare opp prisen ved å si at vi ikke vil selge.
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Trist om Piroja blir borte, men han er nok ikke så vanskelig å erstatte. Om han går til en PL klubb blir det mye penger av det og man kan hente en erstatter for en betydelig lavere sum. Midtstopperen som kom på lån fra Elfsborg er nok hentet for å erstatte Piroja, og ikke for å spille høyre back, som mange har oppfattet det som.
Piroja er FFK`s nest beste midtstopper i mine øyne. Så dette er ingen krise. Agim Shabani vil om kort tid bli enda bedre en det Piroja har vært.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Engasjert hovedtribunist!
Er enig med de som hevder at med salg av Raio, Tarek og Rami idag, med den troppen FFK har, blir Adecco-ligaen trolig neste stoppested.
Raio er klippen i forsvaret, pr.dato ingen erstatter.
Tarek er den kommende stjernen som det vil være spennende å se videreutviklingen til. trolig vil markedsverdien stige i løpet av denne og neste sesong, men dersom FFK igjen trenger "valutta", er nok han den som lettest vil erstattes pr.dato.
Rami Shaban er en ener, vanskelig å erstattes. Innrømmer gjerne at han har hatt et par tre svake kamper, men hvor mange poeng har han ikke reddet for FFK. Dersom han selges , la det bli etter sesongen. Bråten og Staw trenger den tiden. Håper bare at dersom FFK gir disse signalene til Staw, at han vil ta kampen opp mot Bråten, slik at FFK neste sesong har 2 godekeepere.
Derfor dersom FFK påny er i pengeknipe ( dette stinker virkelig, something is rotten in the state of ...........), mener jeg at FFK pr.dato har valget mellom å selge Tarek ( vil merkes minst, men trolig gi tap på sikt) eller Raio som svekker forsvaret betraktelig. Det som kanskje taler for salg av Raio er at hans markedsverdi i motsetning til Tarek sin (forhåpentlig) ikke vil stige i samme grad. Rami bør ikke selges før både Bråten og Staw begge er totalt fit for fight mao etter sesongen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Piroja er gammel nok til å være en ferdig utviklet midtstopper. Han har egenskaper som passer bra i England. Og han har fått den oppmerksomheten som gjør at større klubber blir interressert.
Hvis det er noen som mener det er feil å selge Piroja, har man da tenkt på at en spiller med ambisjoner ønsker å spille i PL? Skal FFK da holde ham tilbake?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
En ny midtstopper av god kvalitet er ikke det verste å oppdrive når man har fylt på lommeboka med endel millioner.
Vil bare si meg enig med Kanogvetalt her. Raio har en spillestil som er utmerket for England.
Forstår også hans ambisjoner fullt ut, det er bare det problemet at FFK trenger han ut sesongen. Tror at FFK holder plassen fordi om Raio forsvinner. Laget blir svekket, men kanskje Gerrbrandt tar større ansvar, Sjøberg viser seg tilliten verdig, Bertie kommer igjen og så lever vi videre med (Fantomet, ånden som går / Katten, mannen med ni liv /nødløsningen, stryk det som ikke passer) PAC.
Shabini er flott å ha i bakhånd også krysser vi fingrene for at Vidar M kommer tilbake.
Opprinnelig postet av paco
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.
Flott!! nå ble jeg helt rolig merker jeg.
Opprinnelig postet av SpaceBob
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.Flott!! nå ble jeg helt rolig merker jeg.
Det høres bra ut.
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.Tullball. Han starter snart å pakke ned fiskeutstyret sitt. Ca en halv times kjøring fra Sunderland kan han begynne med havfiske. North Shilds og South Shilds. straks utafor Newcastle on Tyne. Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.
Opprinnelig postet av 1947modell
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.Tullball. Han starter snart å pakke ned fiskeutstyret sitt. Ca en halv times kjøring fra Sunderland kan han begynne med havfiske. North Shilds og South Shilds. straks utafor Newcastle on Tyne. Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.
Er ikke noe vits å høre på denne duden, han har lagd flere rykter på dette forumet som ikke er sanne. Så slapp av!
Opprinnelig postet av keiko99
nå er det patrioten som startet hele tråden da så det er vel han vi ikke skal tro påEr vel bare rykter han har hørt da men da er det vel deilig og få vite at en av våre viktigste spillere blir i FFK.Skal ikke be om at denne tråden blir stengt men Piroia blir garantert ut sesongen
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
nå er det patrioten som startet hele tråden da så det er vel han vi ikke skal tro påEr vel bare rykter han har hørt da men da er det vel deilig og få vite at en av våre viktigste spillere blir i FFK.Skal ikke be om at denne tråden blir stengt men Piroia blir garantert ut sesongen
Takk for info paco...har savnet innleggene dine.
Heia FFK
Joda Paco. Vi får håpe, men tar det du sier med en kjempestor klype salt. Og det gjelder forresten rubbel og bit av det du skriver.
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av T.Olsen
En klype salt her, en neve salt der. Er dere klar over hvor mye salt dere her på forumet klyper og griper?
MÅ jo ta alt av rykter her på forumet med litt salt. Det som er irriterende er nok folk sier ting som om de VET det med 100% sikkerhet, og det viser seg å ikke stemme. Er det et rykte så gi uttrykk for det, ikke skriv det som sikkert!
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av 1947modell
Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.
Braemar. :-)
Opprinnelig postet av T.Olsen
Skjønner jo det, men når Paco skriver som han skriver så må dere jo høre på han.
Hvorfor det ?? Han skriver jo tror flesteparten av gangene. Hadde han skrevet vet så skulle jeg alltids trodd på`n.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25