Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: LSK - FFK (1. serierunde)

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av JonFT
Jeg savner Piiroja alt jeg. Tror ikke han hadde latt seg slå i hodeduellen som førte til 1-0. Blir tøft å komme tilbake etter dette, vi har jo ikke akkurat skapt mye fremover.

Det var Czwartek som tapte både på 1-0 og 2-0. Hodeløst å sette ham på Sungodt og Occean.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til:

Det forstod ikke jeg heller...burde ikke en av midtstopperene tatt en av de...

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Topscorer
fy faen så svak 2 omgang. Hvem har sagt at vi har kjøpt gull fra afrika? Så ikke mye til gullungene til Morgan i dag.

Ivorianerne - sammen med Tarik og Martinsen - var da vitterlig det eneste positive fra denne kampen. Langt verre med alles "yndling" Bjørkøy, posisjoneringen til Czwartek, usynlige Stadheim og ikke minst elendige Ramberg. Vi ble knust på midtbanen. Det var hovedproblemet.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av JonFT
Jeg savner Piiroja alt jeg. Tror ikke han hadde latt seg slå i hodeduellen som førte til 1-0. Blir tøft å komme tilbake etter dette, vi har jo ikke akkurat skapt mye fremover.

Det var Czwartek som tapte både på 1-0 og 2-0. Hodeløst å sette ham på Sungodt og Occean.

Ja virkelig HODELØST. Helt horibelt av trenerapparatet.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Topscorer
fy faen så svak 2 omgang. Hvem har sagt at vi har kjøpt gull fra afrika? Så ikke mye til gullungene til Morgan i dag.

Ivorianerne - sammen med Tarik og Martinsen - var da vitterlig det eneste positive fra denne kampen. Langt verre med alles "yndling" Bjørkøy, posisjoneringen til Czwartek, usynlige Stadheim og ikke minst elendige Ramberg. Vi ble knust på midtbanen. Det var hovedproblemet.
Enig i den

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til:

Forferdelig av Ramberg. Har vi ingen andre å bruke på midten. Er det noen som vet når Kvisvik kommer tilbake og om iren skal spille neste kamp.

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:

Første seriekamp er alltid spesielt og kan ende opp alle veier,masse nerver hos FFK i dag så dette tar jeg med knusende ro.Kommer sterkere tilbake mot Lyn som ser ut til og være i scoringsform

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til:
Greit at midtbanen var for dårlig osv. Men dere, Rami Shabaans opptredener på overlegg og innlegg fra kanten?

Jeg mener sterkt at ved å ta to steg ut både på 1- og 2-0 målet burde Shabaan ha avverget disse målene.
Han skal ha for at han stod bra ellers, men feltarbeidet hans er ikke godt nok rett og slett.

www.performance07.no

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Vi sliter...fy faen så tafatt... ramberg møkka dårlig... spiss....hmmmm det hadde vi ikke i dag...

faen i hællvette så skuffende...

forsvar...hadde ikke det heller....

¨`¨¨`¨``.-.-.¨¨``<

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Fikk ikke noe god følelse etter denne serieåpning akkurat nei

Neste uke kommer ett godt Lyn lag på besøk.
Får vi en målsjanse da tro?

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Jeg håper på dette laget mot Lyn:

Shabaan

PAC                    Gerrbrand     Martinsen           Prytz

Bjørkøy            Berg

Tarik                                                              Martyn/Kvisvik

Fofana        Hoås

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n

Jeg håper på dette laget mot Lyn:

Shabaan

PAC                    Gerrbrand     Martinsen           Prytz

Bjørkøy            Berg

Tarik                                                              Martyn/Kvisvik

Fofana        Hoås

Kan se ok ut, dette.  Prytz har en bedre pasningsfot enn Multe og vi behøver noen med bedre defesive takter på midten enn Ramberg - han var bare trist i dag.  Vi bør dog ikke dømme spissene våre utfra dagens kamp... Vi kunne omtrent ha spilt med 9 mann i dag. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Men hvorfor fikk vi ikke se en viss islending i dag?

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Han er for dårlig rett og slett

Landslagsspiller

Lagt til:

Han har nettopp kommet til klubben og har i følge Karlsen kostet 2 mill. Altså vi får ingen ting til offensvit og har offensive spillere skadet. Burde vi ikke da sette inn på 2 mill-mannen?

Landslagsspiller

Lagt til:
Selv om han er for dårlig mener du?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Selv om han er for dårlig mener du?

Dere snakker vel forbi hverandre. Gaardar og Martyn.

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:

Merkelig kamputvikling. Satt med hjertet i halsen i 1. omgang, men så løsner det, og vi begynner å presse i 2. omgang, og lagene begynner å se likeverdige ut. Så blir vi rævkjørt litt etterpå. Skulle nesten tro taktikken til Nordli var å slippe oss litt mer inn i kampen for å få oss til å angripe, slik at det blir lettere å kontre.

Nei, vi får håpe på at ting og tang kommer seg etterhvert som nøkkelspillere kommer tilbake og Grønhagen får pusset opp litt til. Vi får beholde optimismen, dette var en kamp det skulle godt gjøres å ta poeng i, så selv om måten vi taper på idag gjør det ekstra ille, er det viktig å gi laget og treneren tid og støtte.

Nei, nå skal vi hjem og "snu kjerringa"...

Norgesmester

Landslagsspiller

Lagt til:
Neppe, den ene er jo fra island og den andre er fra irland

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg tenkte på Gardar og spør hvorfor vi kjøpte han for 2 mill når vi alikevel har flere spillere med de samme kvalitetene?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Neppe, den ene er jo fra island og den andre er fra irland

Du kan umulig slakte en spiller før han har fått vist hva han duger til vel?

Landslagsspiller

Lagt til:
Ja og derfor spør jeg hvorfor vi ikke fikk se han i dag når det likevel ikke fungerte offensivt

Knøttespiller
Ble medlem: 16 jan 07

Lagt til:
tror det bare er å innse: Vourinen og Johansson er og blir skikkelige bomkjøp.

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg tror du har rett, men når det gjelder Gardar har vi jo ikke sett han i aksjon ennå. Jeg kan ikke med min beste godvilje fatte hvorfor vi kjøpte han hvis han ikke er sinnsykt mye bedre enn vi kan få inntrykk av på dette forumet.

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkfmv
Jeg mener sterkt at ved å ta to steg ut både på 1- og 2-0 målet burde Shabaan ha avverget disse målene.
Han skal ha for at han stod bra ellers, men feltarbeidet hans er ikke godt nok rett og slett.

Etter det jeg så tok vel Shabaan ett eller to steg ut på den andre scoringen, men kom litt på halvdistanse da Sungot vant duellen. Syns forøvrig han var litt passiv på det siste målet. Første målet var vel greit. Han rakk ikke å få opp armene før ballen lå i nota.

Skremmende dårlig i dag. Vi forsvarer oss bra i 1. omgang. I 2. omgang løfter vi laget litt, men da blir vi straffa bakover. Det mest skremmende er vel at vi ikke skaper én eneste målsjanse, og at målene fortsatt renner inn, selv om vi har hatt fokus på det deffensive.

Vi kan jo håpe det skyldes premiére-nerver, og at guttane vil reise seg nå som den første kampen er unnagjort. Vi har jo også en del spillere på skadelisten. Ramberg var nevnt som en av de dårligste i dag, men hva med Stadheim? Han bør være langt unna startoppstillingen i neste kamp, selv om ingen av de andre med skade er tilbake. Må jo være bedre å bruke Kouadio. Ihvertfall på hjemmebane når vi ikke bare skal forsvare oss.

Nå skal vi ikke skylde på spissene for at det ikke skapes noe fremover, men synes det ser veldig tynt ut på topp. Får håpe Toth finner tilbake til formen fra i fjor. Han er vel vår beste spiss når han er i form. Men vi mangler en klassespiller på topp.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25