Å da inntok vi tabellplasseringen som alle eksperter har tippet oss på! La oss håpe det blir kortvarig men dette er vel den verste sesongstarten på 20 år?
Det er ting som er sikkert og det er at vi spiller i 1 div til neste år, hvis vi forsetter med så dårlig spill. Det er helt utrolig at vi ikke har en eneste målsjanse.
Trur vi skal glemme denne kampen så fort som mulig...dette var tragisk.
Synd at vi har så mange skader, får håbe at mye retter seg opp til neste kamp.
Gikk som forventet desverre. vi stiller med fjorårets stallfyll pluss noen førstelagspillere,og to talentfulle men uferdige afrikanerer. Fofana datt totalt gjennom..dog tidlig i sesongen ennå..Stadheim meget svak .Lillestrøm viser at de er å regne med i år .
---------------------------
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
veldig skuffende kamp av oss, men ser positift på dem første minuttene av andre omgang. Syns vi bør tenkte positift, med det at 6-7 spillere var ute med skade, når vi bruker 3 valget som venstre back som skal passe på riise....Men det er ingen unskyldning hvor dårlige offensift vi var idag
Har ikke sett makan til overkjøring på midtbanen. Dette minnet om Molde-kampen i fjor. Bjørkøy og Ramberg klarer ikke å stå opp sentralt på midtbanen.Cristian Berg bør være selvskreven sentralt i neste kamp,hvis han er klar. UFF nå er jeg skuffet
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
men men.....nå har vi Berg,Martyn,Piroja,Prytz,Kvisvik og West i bakhanda. Alle untatt Piroja er snart klare for spill Vi får håpe FFK kommer tilbake i kampen mot Lyn
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Vi får se på denne kampen som et arbeidsuhell. Ingen vits å grave seg ned etter 1 kamp. Dette snur vi! Vi slår grusomt tilbake mot Lyn på lørdag ..og så er vi alle fornøyde igjen :)
Hvis jeg skal prøve å finne noe positivt i dag må det være stopperne våre med Vidar Martinsen i spissen som gjorde en skikkelig bra jobb i store deler av kampen.
Resten ble jeg skuffet og kanskje litt rystet over å se hvor dårlige var.