Husk meg
Brukernavn
Passord

Terje Høili: Vurderer flere kjøp.

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Oslo

Bra "onkel Høili" Godt å se at du har kommet på banen igjen!

Noen som vet hvilken spiller / lag det jobbes mot? Denne spilleren er det vel kanskje ikke så lett å få tak i, men det hadde jo vært en drøm.....

Hadde vært helt KONGE å fått Djusan til Norge og Fredrikstad. Har nevnt han i flere tråder før.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av bjorn
Terje Høili mener vi bør ha inn en midtbanespiller fordi konkurransen der ikke er god nok.

www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

Martin Andresen kanskje ? Selv om jeg ikke liker ham (uten å kunne sette fingeren på hvorfor)...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:

FB skriver i papirutgaven at det kommer to på prøvespill i helgen

Det er en spiller fra Kroatia og Østerike som skal trene med laget noen dager, begge er forrøvrig midtbanespillere.

Morgan vil ikke si navnet på de.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:

Dere kan lære dere denne sangen

"Jedna ce Torcida plakati ovu noc, Jebi se jebi SPLITE -  DINAMO SAMPION "

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Lagt til:
Er det han du har tipset om?

Landslagsspiller

Lagt til:
Nei det har jeg ikke. Men navnet er ikke viktig vel. Det holder med at han har spilt for Hajduk Split vel. Det jeg har hørt er at han jeg meget sterk med ballen, har bra skudd ben og skikkelig sjef på midtbanen. Eneste minus med ham er løpskapasiteten hans. Det sies han er lat. Men det går ann o forrandre vel.

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Klokan
Nei det har jeg ikke. Men navnet er ikke viktig vel. Det holder med at han har spilt for Hajduk Split vel. Det jeg har hørt er at han jeg meget sterk med ballen, har bra skudd ben og skikkelig sjef på midtbanen. Eneste minus med ham er løpskapasiteten hans. Det sies han er lat. Men det går ann o forrandre vel.

Hvor gammel er han og hvor mange kamper har spilt for Hajduk Split?

Er han bedre enn Simen?

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til:
Ajaj, spørs om Klokan kommer til å takle en eventuell tidligere Split-spiller i stallen ;) Hvor hard er rivaliseringa Dinamo - Hadjuk egentlig? Er det sånn at en Dinamo-spiller risikerer både det ene og det andre om han går til Hadjuk Split, og motsatt? Har det skjedd forresten? At spillere har gått mellom de to klubbene?

math

Landslagsspiller

Lagt til:

Klart det har skjed. Og jeg har allerede snakket med Hjælmen som jeg traff i går på stadion. har bedt ham om å sende meg påmeldingskjema for Kråkevingen. fan om jeg skal støte og heie en som har spilt for Hajduk Split.

Gleder meg til søndag og hans første trening i Østfoldhallen. Miroslav og jeg er klare med bannere "Reis hjemm som i 1995" og sangen selvfølgelig. Vurdrerer faktisk å ta med meg bluss eller røykbombe og avbryte hele treningen i Østfoldhallen. 

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Lagt til:
He he . Jeg kødder bare. Gutten er egentilg fra Zagreb. Og om han er spilt for Hajduk det driter jeg i her og nå. Hva skulle jeg ha sagt når Bora var her. Han var jo serber da. Nei vi får håpe at han er som fleste Koratiske spillere for da kan FFK ha faktisk skudt gullfuglen. At han er ikke så løpe glad det er ikke noe problem. Det kan jeg hjelpe ham å forstå hvordan en spiller her i Norge og hja, kanskje viske ham i øret at playboy livet i Fredrikstad og brygga er fy... he he he

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Snakker vi en offensiv eller en defensiv midtbanespiller her, Klokan?

Landslagsspiller

Lagt til:

Ofensiv. Fikk masse info om ham nå. Gutten har gått fotballskole i Zagreb. Ikke Dinamo men det andre laget i byen som heter Zagreb. er 26 år. Spilt u lanslagskamper. begynte ganske tidlig på første laget og ble med trener Blazevic (han som ledet Kroatia til WM bronse) til Hajduk Split. Skikkelig frispark spesialist. men ble litt borte etterhvert. Er omtalt som evig talent i Kroatia.. La meg bare si en ting da. Når du er talent i Kroatia da er det ikke snakk om små greier som grindheim eller bråten men da blir du sammenliknet med Suker, Boban, Prosinecki og andre verdensstjerner. Det er en del sånne i kroatia. enkelte klarer presset enkelte ikke. At han kan fotball er det griet men så er det med det sydlanske stjernenikk oplegget. Gutten er blitt voksen nå og begynner så å si på nytt så jeg tror det kan bli spennende det.

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmufc

www.demokraten.no/lokalsport/article2670667.ece

Dette er gode nyheter!

Hva da ? Dette ?

Opprinnelig postet av Demokraten

Forbidden

You don`t have permission to access /lokalsport/article2670667.ece on this server.

Apache/1.3.26 Server at www.demokraten.no Port 80

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Det er kjempenyheter Klokan! Håper og trur han får kontrakt! Vi trenger en offensiv og kreativ midtbanespiller! At han har godt skuddbein er heller ikke noe minus, for det trenger vi!

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Bob Page

Hva da ? Dette ?

Virker som serveren til Demokraten brøt sammen da alle vi 15 på dette forumet gikk inn der samtidig.

Ære være Plankebyen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til:
Endret:
Spiller han fortsatt i Hajduk, eller har han "trappet" ned? Ref: "Skikkelig frispark spesialist. men ble litt borte etterhvert."

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
F.................... C...................... stor og sterk hehe

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av paco

skal dette være navnet til denne nye spilleren? Jeg har ihvafal hørt at Høili har tenkt på en forsterkning som kan gå rett in på første 11...ikke en resverve...så blir spennende om vi får en god forsterkning før seriestart

CUPVINNER 06

Knøttespiller
Ble medlem: 08 okt 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av paco

Fabio Cannavaro

rødhvit

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Da kommer det både en midtbanespiller og en spiss til da............. Hvis Malmø fortsatt er interresert er det nok bare å prøve seg på Heavy. Hvem som helst kan nok hente Gardar..........

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er en spiller fra Kroatia og Østerike som skal trene med laget noen dager, begge er forrøvrig midtbanespillere.

OK, en spiller med dobbelt statborgerskap altså. Vet du hvem land han andre kommer fra?  

Stjernengutt litt barnslig i dag

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Lagt til:
siste sesong har han spilt i Varteks fra Varazdin.  Nei trappa ikke ned men fikk en "down periode" . Hvis han får det opp igjen da er det det en topp spiller.

Dinamo Zagreb

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03

Lagt til:
Endret:

Etter flere timer med google søk kommer jeg frem til at dette ikke kan være andre enn Frane Cacic.. en habil deffensiv midtbane spiller med meget godt frisparkben.

Spileren har tidligere vært på prøvespill i AA Gent uten og få kontrakt der.

Han har fortid i NK Zagreb og Hajduk Split før han gikk til Varteks Varazdin i fjor.

Han er 188 cm høy  og 26 år.

Mer info har jeg ikke klart og finne frem til :)

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til:
Ikke fått noen kontrakt i AA Gent. Høres ikke noe bra ut  .  Tror ikke dette er noen kjempe forsterkning. Er det ikke bedre å legge 2 - 3 mill på bordet for f.eks Tommy Svindal Larsen. Vet jo hva han står for.      Men uansett så trenger vi en ofensiv som scorer mål    .        

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25