Tromsø - FFK
---------------------------
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Også forundrer over at Ramberg startet kampen i stedet for Berg. Vi visste at dette ble kriging på bortebane og Berg er tross alt langt mer duellsterk enn det Ramberg er. Når det er sagt, så gjorde ikke Ramberg en dårlig kamp.
Ansvarlig redaktør
Jeg tror vel bare jeg ser Piiroja, Gerrbrandt og Shaban som positive. Brenne og Kvisvik milevis unna pari, og Szekeres ukonsenterert og slurvete.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
- Fredrikstad norgesmester 2006 - :)
Opprinnelig postet av Holters
Vel, jeg funderer over hvorfor ikke Mackie fikk forsøke seg i dag. Synes han gjorde et veldig godt innhopp i forrige kamp og Kvisvik utrettet ingen ting i dag. Med det underlaget som kunstgress faktisk er, så burde det være ideelt for Mackie. For øvrig burde det vært ideelt for en tekniker som Kvisvik også...
Mackie var ikke en gang med til Tromsø han
Opprinnelig postet av FFK-pus
Mackie var ikke en gang med til Tromsø han
Kanskje fordi han rett og slett SUGDE i gårsdagens kamp?
"Vær forandringen du vil se..."
Ingen hadde trua på seier i dag. Jeg driter i cupfinalen og ber om at Eggen må få reise hjem nå. Greit nok at Tamaz "hjelper" TIL så vi taper, men etter min mening skulle han ALDRI startet denne kampen.
Andre taktiske disposisjoner hadde sønn min på 13 år gjort bedre... Nå rykker vi ned...
Forresten - skjønner godt hvorfor enkelt spillere ikke vil signere for FFK - de får jo ikke være med å spille ball. Eggens innkjøp blir jo stort sett benkefyll og det blir det nedrykk av..
- FFK & Manchester United 4 Ever -
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Szekeres sin skyld! Vi kjøpte vrakgods!
Det kjøpet kan forsvares. FFK henter inn 33 åring fra Tromsø som er benket, da vet man hva man får. Jeg synes Vourinen og Mika er årets flopp! Spiller dårlig på rekruttlaget, det holder ikke mål ass...
"Vær forandringen du vil se..."
Tamas Szekeres er en klassespiller ikke sant???
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
MFK - Østfolds stolthet!
tsekeres får unødvendig mye pepper! på tide at folk her begynner å innse at problemet til FFK ligger i trener teamet! lede 1-0. og begynne å safe inn den ledelsen allerede fra pause, det holder ikke!!!
faan så skuffa jeg er idag, selvom jeg faktisk ikke regnet med at vi skulle ta poeng idag, men måten dette skjer på er utilgivelig, leder 1-0 og har alle muligheter, så blir eggen piss rædd for å tape, så han setter samtlige spillere på 16 meteren og inviterer Tromsø til å presse, alle med litt vett i behold skjønner at det ikke fungerer! blir jo som sndefjord ga FFK i forrige serierunde, det, må ende med mål i mot!
Nei, få eggen ut døra, inn i en bil, til gardermoen, pombord i ett fly, og send flyet non-stop til trondheim, hvor en eskorte av eggener henter han å kjører han langt inn i trondheimsskauen til barndoms hjemmet sitt, der kan han få gå å late som han er like dyjtig fotball faglig som sin far, men saken er jo at jr ikke når sr. til knea engang!
takk for meg, sur å grinete,og trekker nok tilbake en god del av dette her i morra, men for nå så står jeg 100% for det jeg har sagt her!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Opprinnelig postet av Bjørnen
Mobbingen av enkeltpersoner her i forumet er helt forferdelig.
Seriøst???
Jeg mener faktisk at det er FFK systemet og gutta som mobber oss supportere idag!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av Tango
Til Costanza og Kanogvetalt
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du nevner meg her...
Szekeres hadde to store personlige feil i dag som førte til baklengsmål. Det er kjedelig. Han spilte ganske bra hvis vi ser bort fra det, men det hjelper selvsagt ingenting når Tromsø scoret som følge av hans to feil og FFK tapte. Frem til den første scoringen spilte han en prikkfri kamp. Han er ingen klassespiller naturligvis, det har jeg aldri sagt eller ment, men har i Bertelsen sitt fravært fungert greit som backup. Akkurat det han ble hentet til klubben som.
Hoås ble driti ut her og til og med fra tribunene har jeg hørt. At gutten hadde baller til å gå inn på gresset en gang er intet annet enn imponerende. At han til slutt klarte å snu det hele til noe positivt var sterkt etter å ha blitt mobba i lang lang tid.
Drillo ble nesten jaget fra byen og hva skjedde etterpå?
..og nå er det en av de ferskeste gutta som skal psykes ut av frustrerte FFK-supportere. Stakkars jævel.
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av Bjørnen
Mobbingen av enkeltpersoner her i forumet er helt forferdelig.
Er enig i dette, Bjørnen.
Kampen er over dere og nå har man hatt tid til å roe seg. Et par her bør gå igjennom sine innlegg og moderere sine uttalelser. I si at man "hater" en spiller som faktisk er FFK-spiller er helt feil i mine øyne. Ja, denne spilleren presterte dårlig, men det er da han trenger støtte, selv om han samtidig trenger å få høre konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger - ikke ren skjær trakassering, mobbing og annet tullball.
Szekeres har tross alt ikke spilt SÅ ILLe som en del skal ha de til i andre kamper for FFK.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Costanza
Til Costanza og Kanogvetalt
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du nevner meg her...
Szekeres hadde to store personlige feil i dag som førte til baklengsmål. Det er kjedelig. Han spilte ganske bra hvis vi ser bort fra det, men det hjelper selvsagt ingenting når Tromsø scoret som følge av hans to feil og FFK tapte. Han er ingen klassespiller naturligvis, det har jeg aldri sagt eller ment, men har i Bertelsen sitt fravært fungert greit som backup. Akkurat det han ble hentet til klubben som.
Har han fungert greit som backup? Har ikke tall på hvor mange personlige feil han har begått, hvor stor feilmargin han har i klareringer/pasninger, og hvor mange inngripener som har resultert i farlige innlegg fra høyre. Karantene, selvmål, rødt kort for å slå ned en fyr i 3. div. og idag 3 (!) horrible feil. Bare flaks at det var dårlige Lars Iver Strand som endte opp med ballen alene med Shaaban.
Bør vel kanskje ringe ei bjelle hos Eggen eller?
Szekeres har tross alt ikke spilt SÅ ILLe som en del skal ha de til i andre kamper for FFK.
Da må jeg si jeg stiller meg undrende til hva du mener med ILLE...
Vel, dine uttalelser om Szekeres leser jeg ikke, da du gjorde opp din mening før han kom og har nektet å gi ham postiv tilbakemelding når han har spilt OK. Szekeres er langt fra noen storspiller, men det har ingen heller påstått. Han har langt fra vært FFK dårligste i flere kamper, men fungert som en helt OK backup for Bertelsen - akkurat som han ble hentet inn for. De personlige feilene som førte til mål i dag (spesielt 2-1) var selvsagt horrible.
Ansvarlig redaktør
Vel, dine uttalelser om Szekeres leser jeg ikke, da du gjorde opp din mening før han kom og har nektet å gi ham postiv tilbakemelding når han har spilt OK. Szekeres er langt fra noen storspiller, men det har ingen heller påstått. Han har langt fra vært FFK dårligste i flere kamper, men fungert som en helt OK backup for Bertelsen - akkurat som han ble hentet inn for. De personlige feilene som førte til mål i dag (spesielt 2-1) var selvsagt horrible.
Har aldri kritisert Tamas Szekeres før han kom til FFK. Jeg stilte meg undrende til at FFK hentet en spiller som Tromsø, som lå på bunn av tabellen, ville kvitte seg med. Etter Berthelsens skade har jeg lidd med FFK, hver gang jeg har sett Tamas i startoppstillingen. Har mye adrenalin i blodet nå, så vil unnsylde hvis jeg har sagt noe stygt om personen Tamas. MEN: Jeg mener at fotballspilleren Szekeres ikke holder FFK2 nivå dersom de rykker opp. At noen her inne for enhver pris skal beskytte alle i FFK-leiren syntes jeg dessuten er merkelig. Tror dette problemet faktisk er så stort at det rammer Eggen også. Har ingen tro på at Tamas fikk noen skjennepreken etter at de kom i garderoben. Det råder en snillisme i FFK og Plankehaugen jeg finner motbydelig. Når en spiller eller trener gjør en dårlig jobb bør og SKAL de få høre det. Føler med de som tok turen til Tromsø i dag. Å levere noe så horribelt er rett g slett bare trist.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25