Husk meg
Brukernavn
Passord

simen eller tarik?

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
Spørsmålet bør da jaggu ikke være "Simen eller Tarik". Sett ut Ramberg. Han er den som varierer mest i prestasjonene og generelt presterer han litt under pari. Jeg er heller ikke så overbevist om at Berg er så vanvittig god i den defensive midtbaneposisjonen heller. Tror det faktumet at vi har snudd V`en på midtbanen og faktisk fått en spiller i den posisjonen er viktigere, samt at vi har fått Gerrbrand i de bakre rekker.

I neste kamp vil jeg se følgende startoppstilling:

Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Szekeres (dessvere, vi har ikke noe annet)
Brenne - Berg - Bjørkøy
Tarik - Toth/Vourinen - Kvisvik

eller en midtbane bestående av:

Stadheim - Bjørkøy - Brenne

Ramberg bør smake benken, og Stadheim har allerede vist at han ikke har kommet for å slite benken. Jeg har snakket med en Glimt-supportere og han har ALDRI tidligere sett Berg spille så dypt på banen som mot Vålerenga. Det sier vel sitt, når Berg har 200 (?) kamper for Glimt i Tippeligaen.

Et annet ankepunkt mot Ramberg er at han trolig har den dårligste avslutningsteknikken og skuddfoten i hele Tippligaen. Synes vi generelt mangler spillere med gode skuddføtter - selv spissene viser sjeldent noen gode langskudd. Her kan Brenne være viktig. Noen skudd går i hytt og pine, men andre ganger treffer han ekstremt godt. Vi trenger spillere som tør avslutte angrep. Det er viktig. Skudd er ikke akkurat styrken til Bjørkøy heller, ei heller Berg. Tror ikke Stadheim har rare skuddfoten heller...?

Shabaan

Czwartek

Piiroja

Gerrebrand

Bjørkøy eller Multaharjo

Brenne

Stadheim

Ramberg eller Bjørkøy

Tarik

Vuorinen

Kvisvik

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Vurderte en stund Bjørkøy på venstrebacken, men da vil jeg nok ha Berg inn som defensiv midtbanespiller og Stadheim/Brenne som indreløpere. Å starte med Stadheim sentralt + dine indreløpere og "snu" V`en igjen tror jeg blir altfor offensivt, og det har vi prøvd i 65% av årets Tippeliga.

Tviler sterkt på at Multuharju er noe godt alternativ. Han er og forblir en høyre kant. Fatter ikke hvordan Eggen kan hente ham og i første kamp plassere ham på høyrebacken. Over alt hvor jeg har søkt på nettet, så har jeg funnet at han har spilt kant. Typisk Eggen å hente spillere for å omskolere de.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
dessverre men midtbanen stopper opp med brenne,isteden for å ha fart på ballen så stopper gan hele tiden opp for og "trikse" med ballen??? nei inn med stadheim og vourinen fra start

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25