Husk meg
Brukernavn
Passord

Medlemsmøte 13.sept.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
ærlig talt Dag . du burde kunne vite bedre enn dette. Du vet selv at fingeren var fleip som ble fanget av feil mennesker. Når det gjelder kortsiden-langsiden debatten da melder jeg meg ut. Eneste jeg kan si at med den der "vi ble låvet" innstillinge skaper kun uro. Jeg nevner bare en gang til husk hvem som har låvet det og på hvilken tidspunkt.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av djpete
Nå fikk jeg rett og slett sjokk!!
Hadde ingen anelse om at det skulle avholdes en avstemning på medl.møtet. Det ble sagt at en plassering skulle luftes, det neste jeg leser er altså at det er bestemt at vi skal å plasseres på kortsiden.  Har jeg gått glipp av noe eller er dette århundrets  rævkjøring.  Det verste er at det virker som om mange har latt seg overtale.
Minner meg veldig mye om visse andre møter man har hatt med klubben dette.

Fy faan så skuffa jeg ble nå. Hadde sett for meg en mangedobling av antall potensielle synngende allerede neste år.
 Det kan man jo bare glemme med en slik plassering.

Det er århunderets rævkjøring.
Men heldigvis ble det enighet om at dette kun var "rådgivende" avstemming. Og det må vel bare bety at alle medlemmene i Plankehaugen må få muligheten til å stemme i denne viktige saken.

Her er møteinnkallesen som ikke sier et eneste ord om avstemming.

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Klokan
ærlig talt Dag . du burde kunne vite bedre enn dette. Du vet selv at fingeren var fleip som ble fanget av feil mennesker. Når det gjelder kortsiden-langsiden debatten da melder jeg meg ut. Eneste jeg kan si at med den der "vi ble låvet" innstillinge skaper kun uro. Jeg nevner bare en gang til husk hvem som har låvet det og på hvilken tidspunkt.

Du snakker om at du melder deg ut av diskusjonen, mens du samtidig kjører en ganske rå overkjøring av de som har andre meninger enn deg. Glem det jeg sa om fingeren Zoran, poenget mitt var at du vel er kjent for å ha ganske sterke meninger, og å stå for dem, hvilket jeg synes er veldig bra, men da må du samtidig kunne akseptere at andre har motsatte opfatninger, og velger å gå i krigen for dem, uten at de skal bli kalt både det ene og andre.

Rød.... hvit... og patriot!

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til:

Sjansen er vel ikke stor, men skjer det noe nytt her eller??

Ser at Start har fått plasser midt på, ved spillerinngangen, på den nye tribunen deres.... Noen som har det.........

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Ja, det er noen klubber som vet å sette pris på supporterene sine. FFK er tydligvis ikke en av dem..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
hvor er styret og svarer for seg sier jeg ?

Dette valget som ble gjort er ett valg som PH ikke kan godkjenne siden dem aldrig har infomert om noe slikt...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til:

Helt enig, men jeg trur vel det skal mye til for å gjøre om nå! Da kommer FFK bare til å si at en avgjørelse er tatt bla bla bla....

Man drøyer vel i det lengste med å svare her i hvertfall, for å være på den sikre sia.....

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03

Lagt til:
Det var da veldig til surmuling her da. Jeg vil ikke sitte her, jeg vil ikke sitte der. Jeg har blit lovt hitt og ditt.
jeg kan ikke se problemet med å stå i svingen, ser jo det meste av banen derfra. plus at begge langsidene
og den andre kortsiden vil høre oss synge, tror vi kan få større respons på sanger som røde og hvite osv.

For meg er det likegyldig hvor jeg står, bare jeg kan se fotball og være med å ha det moro, synge og lage
liv på tribunen.

Og til dere som er misfornøyd med hvor dere blir plassert, så går det sikkert ann å sette seg et annet sted
på stadion.

Det blir ikke mer moro enn det en gjør det til selv.

ffk
arsenal
evig aristokrat

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av HBL
Det var da veldig til surmuling her da. Jeg vil ikke sitte her, jeg vil ikke sitte der. Jeg har blit lovt hitt og ditt.
jeg kan ikke se problemet med å stå i svingen, ser jo det meste av banen derfra. plus at begge langsidene
og den andre kortsiden vil høre oss synge, tror vi kan få større respons på sanger som røde og hvite osv.

For meg er det likegyldig hvor jeg står, bare jeg kan se fotball og være med å ha det moro, synge og lage
liv på tribunen.

Og til dere som er misfornøyd med hvor dere blir plassert, så går det sikkert ann å sette seg et annet sted
på stadion.

Det blir ikke mer moro enn det en gjør det til selv.

Kunne ikke fått sagt det bedre selv. Er det ikke det å stå sammen å heie frem laget som betyr noe a?? Tror det kommer til å bli skikkelig bra på kortsiden. Og hvis man ikke gidder å stå der til neste år bare for å være sta og egen (vi ble lovt osv...) så er man vel egentlig ikke så veldig gira...

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
hvor er styret og svarer for seg sier jeg ?

Dette valget som ble gjort er ett valg som PH ikke kan godkjenne siden dem aldrig har infomert om noe slikt...

Sender du en mail til Lars Thoresen eller til en av de andre styremedlemmene får du sikkert ett svar:-)
tror adressen til Mr. Thoresen er lars.thoresen@plankehaugen.no så er bare å skrive KEIKO!

Landslagsspiller

Lagt til:
han kan komme hit å besvare og se igjennom hva alle har skrevet

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av keiko99
han kan komme hit å besvare og se igjennom hva alle har skrevet

Jeg vet utmerket godt at Lars er registrert medlem her inne, men ønsker du å si noe til ham bør du jo kontakte ham selv. Det er ingen automatikk i at styremedlemmene i PH skal komme inn på FFKs UOFFISIELLE nettforum for å sjekke om de har en sak å forsvare.

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Menigheden har fått plasser midt på langsiden av tribunen.. faen, misunnelig..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Der har vi en klubb som bryr seg om supporterene sine.....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88