Husk meg
Brukernavn
Passord

Medlemsmøte 13.sept.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av ffkerkonge

Opprinnelig postet av keiko99
Det ble stemt om tromme eller ikke og resultate ble tromme. Jeg kan ikke fatte hvorfor folk ikke har gjort alt dem kan for å skaffe den tromma

hvor har du det fra ??? hadde ikke noen avstemning om dette

jo da bare du som ikke følger med

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Keiko sikter helt sikkert til en høyst uoffisiell avstemning på dette forumet tidligere. Men det er jo ikke her slike ting skal avgjøres... Jeg vet ikke om det er blitt diskutert på noen medlemsmøter.

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Costanza
Keiko sikter helt sikkert til en høyst uoffisiell avstemning på dette forumet tidligere. Men det er jo ikke her slike ting skal avgjøres... Jeg vet ikke om det er blitt diskutert på noen medlemsmøter.

Ble ikke diskutert idag værtfall.

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Hva blir prisen på kortsiden da (hvis noen vet), ev bilettpriser generelt på den nye stadion ? Ble det nevt noe om stå/sitte-plasse for PH-feltet i dag ?

Var alene hjemme med mine to små gutter, så jeg kom meg ikke på møtet...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:

Priser tror jeg vi må vente med alt er fortsatt i løse lufta og det er ingen vits å forhaste seg. Jeg tror du kan regne med sånn 13-1500 for sessong billett for PH meldemer på kortsiden.  Når det gjelder stå plasser får vi 1200 plasser men det er derimot ikke sagt at dem som er ved siden av oss ikke skal få lov å stå og synge sammen med oss...

Vet ikke. jeg er jo vokst opp på en NORD kortside og synes det er ikke så verst det.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Lagt til:
Da er det bare å begynne å spare . Gidder ikke å måtte dra til Aristokraten hver gang jeg skal ha meg kampbilett, dyrt blir det også iom jeg nesten alltid kjøper noe supporterutstyr når jeg er det...finner liksom noe jeg bare må ha...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til:

Det ble stemt om tromme eller ikke og resultate ble tromme. Jeg kan ikke fatte hvorfor folk ikke har gjort alt dem kan for å skaffe den tromma

hvor har du det fra ??? hadde ikke noen avstemning om dette

jo da bare du som ikke følger med

nei du får være der da vet u ikke komme her å komme her

Er det noen som klarer det er det du D

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til:

Vil bare si at det her var noe jævla dritt!!!! HATER å stå bak mål!

Alltid tenkt på dem stakkarene i Ålesund, Rosenborg, Godset å sånn som må stå bak mål og nå må vi det å??! Nei, fy faen!

Jeg ville gledelig betalt 50 kroner mer per kamp for å fått en av langsidene! Det er en helt annen opplevelse å se kampen fra BAK mål... Dessuten, det med indianere vil vel bli ENDA verre  når vi havner bak mål og ikke det blir dyrere?!?!

Det kan ikke bli det samme trøkket fra kortsiden

Se på de som virkelig har gode supportere, Klanen, Kanari, Brannfolka osv. Alle disse har fått en LANGside.. Brann stadion er jo veldig ofte full uansett!  Disse klubbene vet å virkelig sette pris på supporterne sine!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av frekkrik

Vil bare si at det her var noe jævla dritt!!!! HATER å stå bak mål!

Alltid tenkt på dem stakkarene i Ålesund, Rosenborg, Godset å sånn som må stå bak mål og nå må vi det å??! Nei, fy faen!

Jeg ville gledelig betalt 50 kroner mer per kamp for å fått en av langsidene! Det er en helt annen opplevelse å se kampen fra BAK mål... Dessuten, det med indianere vil vel bli ENDA verre  når vi havner bak mål og ikke det blir dyrere?!?!

Det kan ikke bli det samme trøkket fra kortsiden

Se på de som virkelig har gode supportere, Klanen, Kanari, Brannfolka osv. Alle disse har fått en LANGside.. Brann stadion er jo veldig ofte full uansett!  Disse klubbene vet å virkelig sette pris på supporterne sine!

Og ikke snakk om Cop på Anfield og de fleste andre Europeiske arenaer. Nei jeg sa jeg skal ikke argumentere...

Dinamo Zagreb

A-lagspiller

Lagt til:
Greit nok, men der er det brått så store stadioner at man kan stå slik at man har bra oversikt og utsikt selv bak mål, men stadion blir jo ikke akkurat av dem dimensjonene... Jeg liker faktisk å få med meg så å si alt som skjer på kamp, å det får man ikke fra bak mål! Faktisk utrolig lite man får med seg egentlig....

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Nå er vi tilbake til det jeg sa på møte.... Vi begynner med dette : JEG JEG JEG ... Frekkrik ... Tenker du egentlig hvor mye klubben taper av intekter ved å gi oss denne delen av tribunen ? Og så krever vi kjemping om medalje og "fete" spillere. I tillegg så må du tenke utviklingen på Plankehaugen og ikke bare ditt ego og det du kommer til å se på kampen. Mener du virkelig klubben har råd til å utvide feltet på langsiden hvis det vises behov for flere syngende supportere? Hvor skal vi rekrutere dem fra ? Skal vi liksom vente på at alle 16 og 17 åringer får råd til å kjøpe seg svindyre sittebilletter?

På kortsiden er det faktisk plass til 5000 mennesker. Møter det opp mellom 2500 og 3000 til hver kampe skal jeg låve deg at vi om par år har faktisk 1000 syngene supportere. Og det er stoooor fremskit altså. På store kamper enda flere. Nei jeg vet ikke nå føler jeg at du snakker veldig mye kun på vegne av deg selv. Jeg tror vi kommer til å miste en hel haug medlemer hvis vi havner på langsiden.

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg fikk beskjed den gang dette var oppe her av tromme elskere at dette var gjeldene og at det skulle bli satt i gang

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Lagt til:
Du har helt rett, hva har nå Plankehaugen gjort for klubben i det siste....

---
----
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til:
Endret:

Slik stadion blir er dette den beste løsningen for oss syngende fans. Ingen tvil om det. Langsiden har sine begrensninger både med tanke på antall stående fans og rammen rundt. Da mener jeg kombinasjonen mellom tribune og Aristokraten megastore er bra. Det er glimrende tanker.

Det er kun på kortsiden det er muligheter for å utøke ståplassfeltet, men det må være en forutsetning at stå feltet blir rett bak mål. Da kan vi lett dra med hele siden i stående sang hele kampen igjennom.

Langsiden er et "norsk" fenomen. Kanarifansen står på langsiden og synger godt. Åråsen er slik at alle andre plasser er dårlig for syngende fans.

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Klokan

Nå er vi tilbake til det jeg sa på møte.... Vi begynner med dette : JEG JEG JEG ... Frekkrik ... Tenker du egentlig hvor mye klubben taper av intekter ved å gi oss denne delen av tribunen ? Og så krever vi kjemping om medalje og "fete" spillere. I tillegg så må du tenke utviklingen på Plankehaugen og ikke bare ditt ego og det du kommer til å se på kampen. Mener du virkelig klubben har råd til å utvide feltet på langsiden hvis det vises behov for flere syngende supportere? Hvor skal vi rekrutere dem fra ? Skal vi liksom vente på at alle 16 og 17 åringer får råd til å kjøpe seg svindyre sittebilletter?

På kortsiden er det faktisk plass til 5000 mennesker. Møter det opp mellom 2500 og 3000 til hver kampe skal jeg låve deg at vi om par år har faktisk 1000 syngene supportere. Og det er stoooor fremskit altså. På store kamper enda flere. Nei jeg vet ikke nå føler jeg at du snakker veldig mye kun på vegne av deg selv. Jeg tror vi kommer til å miste en hel haug medlemer hvis vi havner på langsiden.

Zoran er inne på noe viktig her med tanke på klubbens økonomi og muligheter for å utvikle seg.  Det samme med PH. Jeg vil bare tilføre at Aristokraten vil legge ting til rette med en stor suporterbutikk og en restaurant/bar med utgang til en messanin som det er muligheter for å nyte drikke og røyk. På bakkenivå vil det også ut mot elven bli en stor uteplass der det vil bli avholdt små konserter m.m. før kampstart. PH får også tilgang til romslige lager lokaler til TIFO`n. Dette var i utgangspunktet et "råbygg" uten noen reell oppgave sånn i begynnelsen i hverfall. Dette var ideene som ble lagt frem på møtet i går. Slik som det i utgangspunktet var tenkt ville FFK fans måtte gå igjennom mengder med bortesuportere for å komme til Aristokraten for å få kjøpt sine effekter. I tillegg måtte PH betale Værste for leie av lagerlokale. Så når Morgan og Geir var ferdig med å forklare samt møtet med diskusjoner så var mitt valg enkelt. Jeg er i likhet med Zoran der for å heie på laget.

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Husgutt
faen i helvete... kortsida er råttent!!! noen forslag til hvordan vi kan protestere?? hva med å stå med ryggen vendt mot banen i åpningskampen av nye stadion??

Et godt forslag: Møt opp på møtene og evt. protester der.

Hadde du vært der og hørt de forskjellige momentene for eller imot, så er jeg ikke så sikker på at du hadde vært så villig til å protestere lenger.

Veldig mange forandret nok mening i løpet av møtet og jeg tør minne om at avstemmningen ga et klart flertall for kortsiden, nemlig 41 for og 10 imot.

FFK på toppen i 2006

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av frekkrik
Greit nok, men der er det brått så store stadioner at man kan stå slik at man har bra oversikt og utsikt selv bak mål, men stadion blir jo ikke akkurat av dem dimensjonene... Jeg liker faktisk å få med meg så å si alt som skjer på kamp, å det får man ikke fra bak mål! Faktisk utrolig lite man får med seg egentlig....

På meg så virker du ikke som en syngende supporter. Du liker å få med deg så å si alt som skjer på kampen. D.v.s. det samme som at du knapt følger med på hva Zoran holder på med. Det er altfor mange som stopper opp å synge fordi de er altfor opptatt av det som skjer ute på banen. Vi er på PL-feltet for å støtte laget !!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til:

Noen demonstrasjon mot plasseringen vil være hodeløst, pga flertallet av Plankehaugens medlemmer som var på medlemsmøtet stemte for kortsiden. Tenk deg at tolv stykken står med ryggem mot banen... og 12500 andre synger av all kraft. ... Det blir nok en kraftig markering???? Tru`kke det....

Nå er det bare å innstille seg på å kjempe om midtre del og størst mulig felt uten stoler. Det må være det viktigste nå, slik at atmosfæren på vår nye festning kan bli best mulig.

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
men hvem skal nå gaule "heia heia fredrikstad", når haugen kommer med "rød og hvite er de beste? hadde vært kult om begge langsidene trøkker til da, men her sitter jo alle indianerne.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Snæbbis
men hvem skal nå gaule "heia heia fredrikstad", når haugen kommer med "rød og hvite er de beste? hadde vært kult om begge langsidene trøkker til da, men her sitter jo alle indianerne.

Det ble også tatt opp på møtet. Skulle vi stått på lagsiden, var det på den den tribunen som ble kalt "folketribunen". Da måtte vi stått og ropt heia fredrikstad over til den andre langsiden, hvor de fleste plassene er VIP plasser... Da hadde det nok kanskje ikke blitt så veldig trøkk.

Bak mål kan vi stå og og dra igang hele "folketribunen". Selv om det blir litt på skrå gjør vel ingenting

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til:
At vi må stå på kortsiden syntes jeg er trist. Kortsideplasser er de desidert dårligste plassene etter min mening, av forskjellige grunner. Jeg var ikke på møtet grunnet haugen med lekser og innleveringer for uken, men jeg mener at ved å stå på kortsiden får vi ikke dyrere plassbilletter, dermed fortsatt problem med indianere på feltet. Dessuten blir det vanskeligere å få "trøkket" over hele stadion, når vi står bak målet. Jeg tror ikke det hadde gjort styret svært mye å få laget ett felt med plass til 1000-1200 stående supportere på den siden hvor VIP-plassene er, litt likt sånn vi har det idag. Slik at vi kunne få dratt i gang "hoved". Fra kortsiden _kan_ det bli ett problem.

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.

A-lagspiller

Lagt til:
Husk også at om vi står på langsia vil vi kl 18.00 få sola rett i trynet . og det er bedre akustik fra korside tribunen på stadion .

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Husk også at om vi står på langsia vil vi kl 18.00 få sola rett i trynet . og det er bedre akustik fra korside tribunen på stadion .

Sommer sol og svette supporterkropper. Det er ille gett!
Og.............om sola bekymrer deg, så vil du få den rett i trynet fra april til august på kortsiden....kl.1800;)

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Møklegård

Sommer sol og svette supporterkropper. Det er ille gett!
Og.............om sola bekymrer deg, så vil du få den rett i trynet fra april til august på kortsiden....kl.1800;)

jka men da er det for kaldt så da treker jeg inn i vip`en da hehe

A-lagspiller

Lagt til:

Først til Rune! Jeg er ikke noen kjerring og klarer FLOTT to ting om gangen! Det å synge samtidig som jeg følger med på kampen er ikke akkurat vanskelig om du er normalt skrudd sammen....  Men det er klart, når Simen skyter et knallskudd i stanga fra 30 meter, så stopper jeg, med mange andre opp, å brøler ååååååååååå!  Om man ikke gjør det, så vet jeg ikke om det sier at jeg er en dårlig supporter, eller at du driter i åssen det går utpå banen jeg..

Ellers, etter å ha tenkt på kortsia.. Fortsatt misfornøyd...

Å jeg blir mektig imponert om det var Morgan som kom med sånne greier som sola å sånn, da trur jeg nesten jeg dævver... Da kan han sikkert gjøre gråstein til gull å...

Det måtte da vært mulig med et mindre felt enn det vi har nå, og på en eller annen måte KUN syngende supportere. Er vi realistiske, så hadde vi ikke trengt mer enn et par hundre plasser sånn det er nå... Trur vel vi kommer til å slite med enda mere fjortisser og andre som synes det er "kult" å bare henge der..

Å det med akustikk å alt sånn, er det noen som kan bevise at det blir bedre fra kortsia?!?! Bare lurer...

Eller var dette også et argument fra Morgan?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88