Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK vs. Start

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Start spiller ekstra omganger i UEFA-cupen, dette må vel gavne FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Jeg tror start vil merke det, men en skal ikke ta det for en god fisk.. Håper på skader der jeg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Lagt til:

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
For å ikke glemme Odd Stadion... Grøss...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bob Page
For å ikke glemme Odd Stadion... Grøss...
tror vi skal holde oss om kampen jeg..

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
snappa opp her at todi er muligens skadet

Kan være greit å slippe å se det dumme trynet til Todi-kuken på Stadion. Makan til dust.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Synd Bærlin er klar igjen! Hadde håpa døm skulle få ett problem med å finne venstrekant jeg! Nå blir det vel Garba som spiss med Valencia og Bærlin på kantene!

Uansett bra at døm måtte spille 120 min i går! Døm merker nok det framover..

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Ikke akkurat noen overraskelse, men Eggen bekreftet hvert fall på radioen nå at Gardar Johannsson ikke kommer til å starte på søndag. Det gjør derimot Mihaly Toth som er i god form.

Ellers virket det som om Brenne går inn for Christian Berg (selv om han har gjort to ganske gode kamper) og Tarik er selvsagt klar igjen. Da blir det Shaaban i mål, forsvaret gir seg selv, midtbane med Brenne, Bjørkøy og Ramberg. Mens Kvisvik, Toth og Tarik spiller fremme.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
Hvis garba er midtspiss så har vi vel ikke så mye å bekymre oss for.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Personlig mener jeg at Berg kanskje skulle fått beholde plassen på bekostning av Ramberg. Jeg er helt enig i at Toth skal starte. Men det er Eggen som bestemmer til syvende og sist, jammen godt det ikke er meg!

Elleve røe og vite kællær

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:

Hans Erik har ikke spilt seg ut av laget, og fortjener plassen.

Kombinasjonen Kvisvik/Ramberg er gull. Gutta med spilleforståelse og overblikk skaper rom for de andre.

Eneste jeg har å utsette på han, er at han kunne vært litt tøffere i duellspillet.

Ellers vil jeg si at laget Eggen stiller med til kampen mot Start er knallbra og i kjempeform for tiden. Start er også i god form om dagen, men har ikke en mulighet mot dette FFK- laget. Tipper  2-0.

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av frecjoha

Hvordan vil start oppstillingen bli nå, etter våre forsterkninger?

Vil Toth beholde plassen, eller får Islendingen sjangsen tro?

---Czwartek------------Piiroja/Gärrbrand--------------Bertel---
---------------Bjørkøy----------------------Ramberg----------------
---------------------------------Brenne---------------------------------
-----Tarik-----------------------Toth------------------------Kvisvik--

Tror dette blir startoppstillinga, gett. Jeg ville bli veldig overraska hvis ikke.

Toth er en spiller som passer best i 4-4-2 i lag med en rettvendt spiss... Men han kan få samme rolle sammen med en av vingene i gitte situasjoner. Men fordelen av møtende spiss og rettvendt spiss får man ikke med 4-2-1-3... Toth kommer i så henseende sannsynligvis til å ha mest hell på bortebane, hvor det er mest aktuelt å spille 4-4-2.

Alternativ 2 mot lag som vi skal overkjøre: 4-1-2-3, gjerne med Berg som lavt ankerpunkt på midten...

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Blir kun en forandring på laget siden Vålerenga-kampen. Finnen går ut og Tarik inn, i følge www.fredrikstadfk.no/default.asp

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Blir kun en forandring på laget siden Vålerenga-kampen. Finnen går ut og Tarik inn, i følge www.fredrikstadfk.no/default.asp

Det er bra! Helt enig i at Berg skal starte, han har vært viktig i døm 2 siste kampene!!!

Tarik var jo også selvskreven.. Trur vi skal ha et godt nok lag til å vinne i morra!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Det var morro...gleder meg

Heia FFK

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Da er garantert ikke Simen 100% kampklar. Håpløst å starte med han på benken hvis han er skadefri...

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Plankekæll

Da er garantert ikke Simen 100% kampklar. Håpløst å starte med han på benken hvis han er skadefri...

Simen har ikke klippekort på laget, dessuten har laget fungert mye bedre defensivt med Chr. Berg på midtbanen.

Vi har nå 4 gode midtbanespillere, og det er bra, fordi minst en av de som spiller bør ved 110 % innsats, gå tom for krefter i løpet av kampen. Da er det godt og vite at vi har en ny like god midtbanespiller å sette inn.

FFK på toppen i 2006

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
eggen og ahlsen skal ha kreditt for å benke Brenne..  Tror han har godt av å få litt følelse av konkurranse igjen... 

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av Husgutt
eggen og ahlsen skal ha kreditt for å benke Brenne..  Tror han har godt av å få litt følelse av konkurranse igjen... 

Er enig med både deg og Snæbben ang dette, men jeg mener nå at Simen burde spilt. Den jeg ville satt ut er faktisk Ramberg. Selvom han har vært god i det siste. Christian Berg mener jeg bør starte alle kampene, midtbanen fungerer utmerket med han på banen, balansen blir mye bedre.

Burde spilt med Berg som anker, med Jonna og Simen som indreløpere. Synes jeg da.

Men skjønner poenget at Simen trenger å føle konkurranse, så kanskje det vil gjøre han bedre. La oss håpe det. Tror forresten vi kommer til å se han på banen i mesteparten av 2.omgang på søndag uansett.

Vi vinner 2-0.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Husgutt
for ikke blitt mere enig...

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg bor jo på sørlandet nå og derfor får jeg med meg det meste som står i fædrelandsvennen..

Idag sto det om ffk-start kampen.. Det sto at alle start spillere var veldig slitne og orka ikke å snakke med pressen etter uefa cup kampen. Døm har hatt en hard tur med lite søvn og lenge mellom måltidene sto det! Bjørneby syns det var synd med en så dårlig oppladning til en viktig kamp.

Detta bør vel væra en fordel for oss!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Og jeg håper de kjører på med 4-4-2, med Berg som anker.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Brenne benket!

Laget mot Start:

Shaaban

Czwartek - Rajo - Gerrbrand - Bertie

Ramberg - Berg- Bjørkøy - Kvisvik

Toth - Tarik

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Culemart
Brenne benket!

Laget mot Start:

Shaaban

Czwartek - Rajo - Gerrbrand - Bertie

Ramberg - Berg- Bjørkøy - Kvisvik

Toth - Tarik

Slik som Brenne har spilt i år så er det fortjent at han blir benka. Har sagt det til mange i år jeg på PL-feltet at han ikke fortjener plassen, men får bare teite svar tilbake.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Syns det er helt greit at Brenne er benka jeg. Ikke fordi han har spilt seg ut men fordi Berg spilte seg inn mot LSK og VIF. Han kunne kanskje spilt isteden for Ramberg men siden Brenne er ELENDIG defensvt så er det greit med Ramberg

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25