Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK vs. Start

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Costanza

jeg støtter deg der jepmaster.. ingen skader av å sitte litt på benken.. Det skal heller ikke være klippe kort på laget.. Det jeg frykter mest for er at brenne kan gå gratis når denne sessongen er over

Det blir litt vanskelig i og med at Brenne sin kontrakt først går ut etter neste sesong. Husk at han skrev ny kontrakt tidligere i år!

Personlig er jeg ikke i tvil om at Brenne MÅ spille mot Start om han er skadefri. Vår beste offensive midtbanespiller kan ikke sitte på benken i en viktig kamp på hjemmebane!
trodde han bare skrev for denne sessongen jeg

Nei. Han hadde egentlig bare kontrakt ut denne sesongen, men etter mye frem og tilbake (Eggen "truet" med plass på benken) så skrev han under en ny 1 årskontrakt.

Hvis han ikke vil forlenge kontrakten på nytt igjen etter denne sesongen, så bør han selges i vinter.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Niks han skrev under for FFK ett par dager før sesongen starta.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.465189

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
ok da er den saken ute av verden, men det skal ikke være klippe kort på ffk laget så om brenner sitter på benken mot start skader ikke laget, for det laget som vi stilte i cupen er bra nok til å slå start

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

ok da er den saken ute av verden, men det skal ikke være klippe kort på ffk laget så om brenner sitter på benken mot start skader ikke laget, for det laget som vi stilte i cupen er bra nok til å slå start

Vi bør vel stille med det beste laget og Brenne er utvilsomt blant våre 3-4 viktigeste spillere......

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vi bør vel stille med det beste laget og Brenne er utvilsomt blant våre 3-4 viktigeste spillere......

Brenne er absolutt en viktig spiller. Men han må brukes i riktig rolle også...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Brenne er absolutt en viktig spiller. Men han må brukes i riktig rolle også...

Indreløper på midtbanen er vel utvilsomt hans mest riktige plass...... Brenne er den midtbanespilleren som har kommet til flest avslutninger og eneste midtbane spiller bant dem 10 beste.......... Han er vel også den som har vært involvert i flest mål i år.........

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:

Ja, da er vi klare for generalprøven på cup-semifinalen!!! Jeg og forhåpentligvis mange andre Start-supportere tar turen østover.. Hvordan er bortefeltet deres forresten?? Jeg regner med at det er flere klasser bedre enn hva vi har å tilby i Kr.sand.... (Men neste år.. DA ønsker vi velkommen til en ny fantastisk stadion)

Vel, begge lag er i god form. Dere spilte uavgjort på Åråsen og vant i cupen mot Enga - mens Start nå har 8 seire på rad i cuper og serie. Vi har tatt like mange poeng på de 4 siste - som på de 13 første kampene!! Måtte det bare fortsette...

Erik Soler skal jo ikke barbere seg før Start taper, og vi på Sørlandet håper jo at det drøyer litt lenger før han tar skjegget!!!

Vi har vårt beste lag tilgjengelig - bortsett fra David Nielsen som har karantene!! (helt feilaktig gult kort mot Viking) Det er et lite spørsmålstegn ang Stefan Bärlin på venstre ving, men vi håper at han er klar til denne kampen!! Spørsmålet er vel om Start fortsetter med Strømstad på sentral midtbane eller om Bjarte Lunde Aarsheim tar plassen tilbake... Kristoffer Paulsen og Geir Ludvig Fevang spilte jo veldig bra som indreløpere - så det er litt usikkerhet rundt dette..

Jeg tipper at laget blir slik:

Rune Nilsen

Steinar Pedersen - Atle Roar Haaland - Bård Borgersen - Marius Johnsen

Kristofer Hæstad - Bjarte Lunde Aarsheim - Fredrik Strømstad

Alex Valencia - Todi Jonsson - Stefan Bärlin/Bala Garba

----------------------------------------------------------------------

Jeg tror det blir veldig jevnt - og tipper uavgjort.... 1-1.

Blir det en vinner så blir det med minst mulig margin!!

Gleder meg til å endelig besøke Fredrikstad stadion - håper virkelig dere klarer dere, selv om det ikke blir noe særlig poeng mot Start!!

Sees om en uke!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Håper starte med detta leget jeg:

Rami

PAC                                Gerrbrand             Piiroja                             Bertil

Brenne             Berg              Jonna

Kvisvik                                             Toth                                                  Tarik   

Landslagsspiller

Lagt til:
ffkmufc.. jeg har lenge mast og sagt ny spiss.. kansje han kan spille.. ?

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Ja kommer det en skikkelig klassespiss så er jeg enig i det! Men jeg tenkte utifra døm spillera vi har nå, og Toth spilte seg vel ikke ut på lørdag...

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmufc

Ja kommer det en skikkelig klassespiss så er jeg enig i det! Men jeg tenkte utifra døm spillera vi har nå, og Toth spilte seg vel ikke ut på lørdag...

Nei det er jeg helt enig i. Det jeg bare er litt redd for er tarrik. Det er greit at han var god mot Vif, men han har en arm som kansje ikke bør utsettes for mye.. en liten skade i armen kan han være lenge ute.. kansje han kan spares litt ?

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06

Lagt til:

Enig med de som mener Brenne bør starte på benken jeg... Han har prestert under pari i år synes jeg, og hadde hatt godt av å starte på benken. Man skal ikke ha klippekort, og så lenge Berg spilte en god kamp sist, bør dette resultere i fornyet tillit.. Ingen svakhet med gode spillere på benken heller..

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av matkri

Enig med de som mener Brenne bør starte på benken jeg... Han har prestert under pari i år synes jeg, og hadde hatt godt av å starte på benken. Man skal ikke ha klippekort, og så lenge Berg spilte en god kamp sist, bør dette resultere i fornyet tillit.. Ingen svakhet med gode spillere på benken heller..

Enig med deg. Hvorfor folk her inne freder Brenne skjønner jeg ikke . Han har spilt langt under pari i år. Og for Guds skyld fortsett med 4-4-2. Og med Berg som defensivt anker. Ingen av de andre midtbanespillerne har gjort jobben sin der i år. Jeg har tro på at med Berg der bak ,så kommer det til å bli mye tettere der bak.

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:
Stiller vi med vår nye spiss til helgen tro???

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av frecjoha
Stiller vi med vår nye spiss til helgen tro???

Neppe.

Håper og tror det blir samme lag som mot Vålerenga, men med to endringer: Brenne inn for Berg og Tarik inn for Multaharju. Selv om de to "reservene" gjorde det godt mot VIF.

Andersen har jo signalisert at Ward er en investering for fremtiden (synes det virker litt merkelig, en 21 år gammel U21-landslagsspiller bør være høyaktuell for startoppstillingen NÅ) og uansett så vil nok Eggen se han i aksjon på en del treninger før han blir aktuell. Men kanskje han blir å finne på benken og får noen minutter...

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til:

På hjemmebane i serien bør vi helt klart starte med Brenne og ikke med berg som noe defensivt anker. Tarik og Toth på topp med Stevie som superinnbytter.. putter forhåpentligvis to i debuten for oss også. Og vi tar 3pts og stopper Starts seiersrekke med 4-0 på stadion.

Bare for Solèr å finne fram barbermaskin

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av frankbt

Ja, da er vi klare for generalprøven på cup-semifinalen!!! Jeg og forhåpentligvis mange andre Start-supportere tar turen østover.. Hvordan er bortefeltet deres forresten?? Jeg regner med at det er flere klasser bedre enn hva vi har å tilby i Kr.sand.... (Men neste år.. DA ønsker vi velkommen til en ny fantastisk stadion)

Gleder meg til å endelig besøke Fredrikstad stadion - håper virkelig dere klarer dere, selv om det ikke blir noe særlig poeng mot Start!!

Sees om en uke!!

Bortefeltet er ikke det beste ved vår gamle gode stadion, men i likhet med dere står en ny (bare enda flottere ) stadion klar til neste år. Dere får ståplasser passe greit til; til venstre bakenfor det ene målet. Her er det heldigvis ingen løpebane rundt banen! Selv tipper jeg også at det blir jevnt, men håper selvfølgelig at FFK trekker det lengste strået. Jeg håper bare ikke dere får et typisk Start-mål; dødballsmål i 90 minutt! Husker med gru kampen i fjor!

Dere er velkomne.

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Berg må ha spilt seg inn i 11 for å bli, FFK har jo blitt mye tryggere bakover, han har med sin fysikk og arbeidskapasitet klart og stenge rommet mellom midtbanen og forsvaret akuratt der hvor FFK har slitt mest. Brenne er absolutt ingen defansiv type og hans evne til å miste ballen i ugunstige soner i kontra fasen har flere ganger resultert i mål imot.

Helt ærlig så ser jeg ikke noe behov for at Brenne skal være gitt en plass i start 11, men han kommer nok til og komme inn for Miikka, samtidig som Tarik kommer inn for Toth. Endelig så ser det ut som at FFK begynner og få litt reell kamp om plassene og dette har resultert i to gode kamper, samtidig som jeg har stor tro på FFK i neste runde.

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06

Lagt til:
Helt på trynet om Tarik kommer inn for Toth... Etter Lørdagens innsats, er Toth kanskje den av spillerne som absolutt har fortjent en ny plass i stert elleveren.. Brenne hadde rett og slett hatt godt av å bli benka. Kanskje han hadde fått litt bakkekontakt igjen han også.. Makan til arrogant type skal du lete lenge etter. Start med det samme laget som startet mot Enga, men sett inn på Tarik fra start.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Er spendt på hvor mye morgendagens UEFA-kamp i Irland sitter i bena til Startspillerne foran søndagens kamp mot oss?

Skulle vel tro at det vil gavne oss, kanskje får de skader på spillerne og et tap vil kanskje ødelegge for den flyten de er inne i? 

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:

Hvordan vil start oppstillingen bli nå, etter våre forsterkninger?

Vil Toth beholde plassen, eller får Islendingen sjangsen tro?

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:
Han kommer nok neppe til å starte.... Men at han blir bytta inn er vel ingen umulighet!

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av frankbt

Sees om en uke!!

Bortefeltet er ikke det beste ved vår gamle gode stadion, men i likhet med dere står en ny (bare enda flottere ) stadion klar til neste år. Dere får ståplasser passe greit til; til venstre bakenfor det ene målet. Her er det heldigvis ingen løpebane rundt banen! Selv tipper jeg også at det blir jevnt, men håper selvfølgelig at FFK trekker det lengste strået. Jeg håper bare ikke dere får et typisk Start-mål; dødballsmål i 90 minutt! Husker med gru kampen i fjor!

Dere er velkomne.

det finnes da mange andre stadioner i tippeligaen som har værra bortefelt å tilby enn det vi har på stadion! bare tenk på nadderud, kristiansand og sandefjord!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Det nærmerer seg 8.000 solgte billetter til søndagens kamp.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten
Det nærmerer seg 8.000 solgte billetter til søndagens kamp.

8000 allerede Kanskje vi kan få opp mot 10000 på denne også.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25