Husk meg
Brukernavn
Passord

Sandefjord-FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Det er vel tre av de beste forsterkningene til Sandefjord, de har spilt for Hammarby, Landskrona og FC Lahti.

Siden forsvarspilleren Gustaf er skadet, åpner det seg kanskje en mulighet for at Hjalmar Johansen spiller for han? 

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:
Snakket med Lars i går og han sa det var igjen 150billetter. Vet ikke om de blir lagt ut for salg på stadioen, men de bør vel det...

---------------------------

Stolt Oslo Aristokrat

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Jeg har litt vond magefølese denne gangen, har hatt trua på seier både mot Ham Kam og mot Molde, men denne gangen tipper jeg 2 - 1 til Sandefjord.... Håper at FFK vinner, men har en ond følese i magen på denne kampen..

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 mai 06

Lagt til:
Nei, ikke han gamle rønna der! Det er vel førsund og KJølner som er bakerst vel??

Jarru, virru - skar u!

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Alle husker hvordan det gikk sist uten Ramberg, heldigvis mot Sandefjord har det blitt sponset med helikopter til Ramberg, hvis det skulle bli kort tid.. 
Vil absolutt ikke miste han til denne kampen.. Tror faktisk han er viktigere en mange tror..

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060520/FFK/105200025/1017/AKTUELT

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:
I følge www.fredrikstadfk.no starter Bora igjen. Resten av laget blir det samme som Stabæk

FFK stiller mest sannsynlig med dette laget: Steinar Sørlie, Pål Andre Czwartek, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Trond Erik Bertelsen, Simen Brenne, Hans Erik Ramberg, John Anders Bjørkøy, Terik Elyounoussi, Mihaly Toth og Brian West. (fra www.fredrikstadfk.no

Regner med Bora er rimelig revansjesugen nå. Klarer Steinar å holde nullen? 0-2 kanskje

Stolt Oslo Aristokrat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Endret:
Fint Bora er tilbake igjen, alt annet enn Tronseth.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Ønsker Bora velkommen tilbake!
Ang. Billetter fortsatt på hjemmesida til Sandefjord, enkelt å bestille ( ikke bry dere om hva som står om bortesupportere).
Billettene kan hentes før kampen ved stadion i salgsluker.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av bjorn
Fint Bora er tilbake igjen, alt annet enn Tronseth.

Synes ikke Tronseth har gjort det så veldig dårlig?  Han har hatt et par grusomme tilbakespill/avklareringer, men jeg mener han har vist at han holder grei tippeligastandard. 

Men for all del, en revansjesugen Bora i toppform er absolutt å foretrekke. :)

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Lagt til:
Velkommen tilbake Bora, la oss håpe at han viser en fandeninnvoldsk innstilling og tar Sandefjord spillerne så det synger imorra med Piiroja... Hmmm skjønner fortsatt ikke hva som gikk galt, for Bora og Raio var ffks beste stopperpar... Imorgen er Bora tilbake, og la oss se en Bora i god gammeldags form

"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
håper bora viser seg frem fra sine bedre sider i denne kampen ja, er spent på åssen det går jeg, fader, vi har ikke vært helt stabile i år....

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Nå begynner nærvene å komma, føler meg slett ikke sikker på laget for tida. Men har også en liten følelse av at vi kommer tell å få sesongens første 3 poenger i kveld! Syns det er bra Bora skal få sjansen igjen og håper han tar godt vare på den. Hadde vært moro med Tarik scoring i kveld!

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:

Har godfølelsen i dag, men er typisk, man får det håpet etter en god kamp av ffk, og tror at de ska vinne, så går det dundas kampen etter

Nå er det på tide med årets første borteseier

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til:
Jeg også har plutselig utover ettermiddagen fått gradvis større godfølelse foran denne kampen. Vanligvis er jeg pessimistisk - spesielt foran bortekampene. Men i dag tror jeg guttane faktisk tar med seg gløden og spillegleden fra Stabæk-kampen. Vi vinner - ikke nok med det - vi kommer til å overbevise!!!  Bare gleder meg til kamp nå. Pga en fotskade, får jeg desverre ikke sett kampen annet enn på web-TV. Men det skal imidlertid bli en fornøyelse å sitte foran laptopen og se FFK banke inn mål. Jeg kjenner jeg blir glad bare av å skrive dette  

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 mai 06

Lagt til:
Vel håper Sandefjord vinner denne kampen, tipper 2-1 til Sf. 
Men håper at et lag som FFK  vil holde seg i tippeligaen, vi trenger slike lag som har en slik publikumsoppsluttning.
Håper folk i Sandefjord lærer litt av dere.
Hvordan går d med Enerly ? Dette er nok noe av d jævligste en person kan komme utfor.
Håper han er på bedringens vei, er blitt litt stille rundt denne saken.
Lykke til i resten av sesongen Fredrikstad
Hilsen Sandefjord

Landslagsspiller

Lagt til:
Litt fakta før kampen:

Sandefjord har ikke vunnet på de fem siste kampene. De har tapt sine tre siste kamper.
Fredrikstad har ikke vunnet noen av sine fire siste bortekamper i Tippeligaen.
Sandefjord har fem spillere i troppen som har spilt samtlige kamper denne sesongen.
Dersom FFK skulle tape mot Sandefjord, blir det lagets 150. tap i Tippeligaen.
FFK er også to mål unna å slippe

Etter en strålende start på sesongen, er Sandefjord nå uten seier på de fem siste oppgjørene i Tippeligaen. Sist laget tok tre poeng var hjemme mot Tromsø, 29. april 2006 (1-0).

Fredrikstad er uten seier på de fire siste bortekampene i Tippeligaen. Sist laget tok tre poeng på bortebane var mot Start, 29. oktober 2005 (1-3).

Klubbrekorden er på 16 bortekamper på rad uten seier i den øverste divisjonen. Dette skjedde i perioden mai 1982 til august 1984.

Fem spillere for Sandefjord har figurert i hver kamp for laget til nå denne sesongen.

Dagens kamp er Fredrikstads 200. bortekamp i den øverste divisjonen. Fredrikstadlaget står med 65 seirer, 44 uavgjort og 90 tap.
inn sitt 600. mål i Tippeligaen.

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:
Endret:
Blir nok seier og tre poeng i dag. Sandefjord er ferdig med fersking-flaksa si.
3 poeng og stor ståhei !

Landslagsspiller

Lagt til:
Vi som ser eller hører på nettet kan vel opdatere litt her underveis i kampen. nå er det igang gutter!

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:

Høres ut som om plankehaugen eier tribunene i hvert fall. Nydelig!!!

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Sandefjord starta best, men vi har tatt mere over nå¨! Plankehaugen er fortsatt best på tribuna, moro!

Landslagsspiller

Lagt til:
Tarik med kjempesjanse! Det må snart løsne for han

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til:

Nesten Tarik! Nå begynner jeg å synes synd på gutten...

Landslagsspiller

Lagt til:
Hører på radioen, gidder ikke det tv2 greine etter at jeg holdt på i 45 minutter å få det til å funke ordentlig... FFK har dominert første omgang sa Bergstrøm men ingen mål... hmmm

Landslagsspiller

Lagt til:
Nå har vi en del småsjanser. Må snart få uttelling!

Landslagsspiller

Lagt til:
uff trodde det ble 1 - 0, men ballen gikk over målet

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25