Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking- FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ja det er veldig moro at Pål har heva seg, er ikke lenger så usikker.

Egentlig ikke så overraskende, husk at dette er første gang i karrieren PAC ikke har jobb ved siden av fotballen.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
synes ikke bertelsen  var banens beste.. han hadde altfor mange feilpasninger og dårlige oppspill til det.. det er i hele tatt noe han må jobbe med, for defensivt jobber han veldig bra..

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ja det er veldig moro at Pål har heva seg, er ikke lenger så usikker.

Egentlig ikke så overraskende, husk at dette er første gang i karrieren PAC ikke har jobb ved siden av fotballen.

Ja det har nok mye å si det, men han har også en helt annen selvtillit i år. Og det kommer ikke av at han har slutta å jobbe, trur nok tillitten han får av Eggen har veldig mye å si. At Eggen gikk ut å sa at han var et klart førstevalg kan ha vært bra for Pål Andre for nå kan han senke skuldrene hver kamp.

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av smarkuss

Fotballmagasinets referat:

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=2859&title=Poengdeling_i_Stavanger

Jøss!  De kåret Alexander Ødegaard til banens beste... Jeg synes han var en kjempestor skuffelse (hvilket er fint, siden jeg tross alt holder med FFK ) og at han stort sett var usynlig kampen igjennom. 

Mulig det bare er meg, men... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander

Jøss!  De kåret Alexander Ødegaard til banens beste... Jeg synes han var en kjempestor skuffelse (hvilket er fint, siden jeg tross alt holder med FFK ) og at han stort sett var usynlig kampen igjennom. 

Mulig det bare er meg, men... 

Var nok ikke bare deg    latterlig å si at han var banens beste.. Men jeg bryr meg egentlig ikke om hva alle de forskjellige skriværne putter på sidene...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25