Viking- FFK

Raio er jo helt sjefen i forsvaret..
Vi har jo det meste av banespillet og mange sjanser/halvsjanser.
Dette er imponerende guttane
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
dette var en veldig bra kamp.. FFK spilte veldig godt til tider, Brenne var minst like god idag som sist..
Er fornøyd jeg..
Men, vi trenger en som kan sette sjansene
Synes FFK ser mye mer solide ut iår, må jeg innrømme.
Herlig med en god annenomgang.
Jeg har trua nå.
Men, han var ikke helt solid på en utrusning i feltet, ellers gjorde han vel ingen feil?
Det er gledelig å se at vi endelig tør å satse offensivt også på bortebane. All honnør til Eggen for ikke å bli defensiv i sluttminuttene, men heller setter inn Hoås og jager laget fremover. FFK kjørte jo tidvis over Viking i 2. omgang.
Moro å se forsvaret opptre så trygt som det gjør. Spesielt Czwartek har åpenbart hevet seg flere hakk fra i fjor.
Ære være Plankebyen
1. Shaban = 6
2. Cwartek = 5
3. Bertelsen = 5
4. Bora = 6
5. Raio = 6
6. Ramberg = 7
7. Tarik = 6
8. Brenne = 6
9. Bjørkøy = 7 FFK`s beste
10. Toth = 5
11. Kvisvik = 4
12. Martin = 6 (imponerende god på hodet!!!!)
13. West = 4
14. Hoås = 4
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av Per Egil
Det er gledelig å se at vi endelig tør å satse offensivt også på bortebane. All honnør til Eggen for ikke å bli defensiv i sluttminuttene, men heller setter inn Hoås og jager laget fremover. FFK kjørte jo tidvis over Viking i 2. omgang.
Moro å se forsvaret opptre så trygt som det gjør. Spesielt Czwartek har åpenbart hevet seg flere hakk fra i fjor.
Synes Bora slet til tider i dag, uvant å se han usikker
Opprinnelig postet av oleberg
Synes dette var en imponerende kamp av FFK. Meget imponert av taktikk og ikke minst midtbanen til FFK.
1. Shaban = 6
2. Cwartek = 5
3. Bertelsen = 5
4. Bora = 6
5. Raio = 6
6. Ramberg = 7
7. Tarik = 6
8. Brenne = 6
10. Toth = 5
11. Kvisvik = 4
13. West = 4
14. Hoås = 4
Mener du Tarik spilte like bra i dag som Brann, da fikk han vel 6. fra en eller annen avis, han var jo nesten ikke nær ballen i 1. omgang. 2. omgangen var bedre, men ikke mer enn 4 fra min side
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Per Egil
Synes Bora slet til tider i dag, uvant å se han usikker
Bortsett fra glippen ved baklengsmålet synes jeg Rajo og Bora hadde god kontroll på Ødegaard og Mambo Mumba (og Kovacs). Usikker synes jeg på ingen måte Bora var. Tvert i mot synes jeg forsvaret fremsto med autoritet og viste en oppofrende innsats.
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av oleberg
Synes dette var en imponerende kamp av FFK. Meget imponert av taktikk og ikke minst midtbanen til FFK.
1. Shaban = 6
2. Cwartek = 5
3. Bertelsen = 5
4. Bora = 6
5. Raio = 6
6. Ramberg = 7
7. Tarik = 6
8. Brenne = 6
10. Toth = 5
11. Kvisvik = 4
13. West = 4
14. Hoås = 4
Synes (som Patrioten) heller ikke Tarik var i nærheten av formen mot Brann. Jeg synes Hoås skulle kommet inn tidligere. Synes også det var litt for kort spilletid på Hoås til å gi karakter, med om han skulle hatt kasrakter er vel 4 litt lite i forhold til slik du har vurdert de andre. Han gjorde ikke så mye ut av seg de få minuttene han spilte, men han hadde da en fin dragning/finte som munnet ut i en potensiell assist. Synes det har vært en grei start med 2 poeng mot antatt bedre motstand - bra spill, en del flaks og uflaks som avgjorde - vi kunne vel like gjerne hatt 0 som 6 poeng nå utifra kampbildet i de to kampene, men FFK virker betydelig bedre i år!
2006: CL, RL, "the double"...
Han er sikkerheten sjøl, selv om han spiller litt kamikaze aktig! Ellers synes jeg de fleste jobbet meget bra, særlig i 2 omgang! Var heller ikke meg imot når Raymond måtte ut, for han er ikke i form! Men får håpe det var en liten lårhøne bare, han må jobbe seg i form nå! Vi trenger en Raymond i form utpå kanten!
Lasse Båtstad
Kanskje vi blir berykta for det
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Moro å se at Czwartek har heva seg så til de grader!
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Lårhøne for Kvisvik
- Jeg merket med en gang at jeg ikke kunne fortsette, sier Kvisvik, som ble skadet i en duell med Fredric Lundqvist.
- Er det tvilsomt om du rekker neste runde?
- Det håper jeg ikke. Vanligvis tar det tre-fire dager før jeg kan trene etter en slik lårhøne, sier Kvisvik.
Selv synes jeg Brenne falt litt ned fra siste kamp, han spiler seg til endel brukbare muligheter, men han må lære seg å avslutte med venstre benet! Ser ut som han er avhengi av å få ballen på høyere benet.....
Kampen var bra den, synes FFK gjør en generelt god kamp, kanskje spesielt defansivt, ikke helt fornøyd med det offansive, synd at bjørkøy ikke fikk bedre treff på den ene sjansen i 2 omgang. Toth er igjen passningslegger i forkant av målet og gjør en grei kamp.....
Rami : 7 Redder FFK fra 2-1 i slutten, men har en utboksing som ikke ligner grisen, spiller greit.
Pål Andre: 7 Spiller på rutine, trygg og god
Rajo : 8 Rydder opp ofte bak, god kamp, skaper litt for mange frispark for viking grunnet høye armer i hodedueller.
Bora : 6 Grei kamp, men endel svake klareringer, bommer på ballen ett par ganger som kunne blitt skumle.
Bertelsen : 8 BB Spiller trygt og godt meste parten av kampen, meget god i siste del av kampen. litt på etterskudd på vikings mål. Har farten som trengs.
Bjørkøy : 7 God, generelt grei kamp, har en sjanse i 2 omgang som han burde fått løftet over keeper.
Brenne : 7 God, men svak i perioder, roter bort ett par sjanser ved at han ikke skyter med venstre.
Ramberg : 8 God, spiller bra både offansivt og deffansivt, pent mål!
Kvisvik : (skadet) Markerer seg ikke
Wiig : 7 Spiller seg godt opp ettter et tidlig innhopp, helt grei og godkjent kamp.
Toth : 7 Legger opp til målet, litt svak idag konra mot brann, ok kamp.
Tarik : 7 Spiller på det gjevne, god defansivt, er med på det mye offansivt, spesielt 2 omg. Må trene avslutninger.
Vi er vel heldige at Viking ikke scoreer mot slutten, når en viking spiller får gå forbi den ene etter den andre på slutten og Rami redder oss, men kunne også ha tatt ledelsen ved Bjørkøy, så alt i alt fornøyd. Litt bekymret over at det ser ut som vi trenger ett mål i baken før vi får opp dampen forran mål, kan slå skjevt ut mot lag som VIF, RBK og LSK
En annen ting er jo at å ta 1 poeng borte mot viking er sterkt, viking har ett godt lag, og kan hevde seg blant medalje kandidatene.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Fotballmagasinets referat:
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=2859&title=Poengdeling_i_Stavanger
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25