Husk meg
Brukernavn
Passord

Sambaorkester...

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Takk for infoen. Da skal jeg gå rett inn å avgi min stemme. Håper virkelig jeg slipper å høre no mer sambaorkester på stadion. Var rett og slett fryktelig irriterende.

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Ved flere anledninger vi har spelt i byen, er du observert. Å gitt tilbakemeldign på at dette er jævelig bra. Så du bør stemme ja maya.. :)

---------------------------

Les reglene for dette forumet!

NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Når det gjelder spillingen under kampen på søndag mot Ørn så var vi invitert av klubben...

Bare som en liten opplysning!

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til:
Ja, men da syns jeg det var kjempebra. Har Harry sagt det, så er jeg enig med han jeg.........;););)
Det gjør vel ikke saken noe annerledes. Jeg håper og tror at fallskjermhopperne også var invitert (det var forresten litt kuult), men jeg håper ikke de kommer hver gang for det!!

(Ivrig nå, lite å gjøre i dag :-))

A-lagspiller

Lagt til:
Da må jeg spørre. Hvem i klubben inventerer dere?

Gøran Karlsen

Juniorspiller

Lagt til:
Ta kontakt med klubben du så finner du nok ut av det...

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til:
Troverdig svar :D

Juniorspiller

Lagt til:
Blir bare for dumt når Gøran skal komme med sine "ekspert-kommenaterer", så derfor ble svaret relativt kort og lite utfyllende også..

Men for å gi svar så var det Jon Petter, markedssjefen i FFK som hadde invitert oss i tillegg til Harry Hansen. Fornøyd med det svaret? Mer troverdig nå?

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av javell
Ved flere anledninger vi har spelt i byen, er du observert. Å gitt tilbakemeldign på at dette er jævelig bra. Så du bør stemme ja maya.. :)

Er STOR forskjell når det spilles samba på et av byens utesteder og på stadion. Dere skal ha skryt for å lage bra stemning i sentrumsgatene på natta også, men når det gjelder spilling på stadion så er det noe helt annet. Her passer det rett og slett ikke inn!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Elin, du skriver heie gutta fram, men hva bidrar dere med der, absolutt ingenting. Kun bare intetsigende musikk, som ikke er til støtte for laget
overhodet. Muligens for Melo, men heller ikke flere.

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03

Lagt til:
Rune Haugen: Det er like viktig for meg å heie frem gutta som for alle andre. Hadde vi spilt under hele kampen, kunne jeg skjønt hva du hadde ment. Vi spilte i underkant av 20 minutter tilsammen under hele kampen, og resten av de resterende 70 spilleminuttene heiet vi som "alle andre"...

Landslagsspiller

Lagt til:
Hva mener du med å heie som "alle andre", holde kjeft som de fleste, eller
rope som fåtallet ???

Landslagsspiller

Lagt til:
Kan hvertfall garantere at jeg også som spiller ville følt denne musikken svært irriterrende, men det er kanskje meg (og om spillerne føler det samme, så er det nok for vanskelig for dem å gå ut å si fra mot eget publikum også)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03

Lagt til:
rope og være engasjert.. er jo det som er morsomt!! lage liv under kampen. Det å ikke sitte "stille"....

Juniorspiller

Lagt til:
Rune: Du ble forresten observert dansende på utsiden av stadion etter kampslutt etter sambarytmer.

Du er ikke sikker på at du ikke henger deg på alle andres meninger da, fordi det er enklere å følge bermen enn å ta ethvert nye forsøk på å lage stemning på staion med åpne armer.?

NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p

Landslagsspiller

Lagt til:
Hadde du spurt meg der og da om jeg
liker samba så er svaret nei. Det var mest på kødd jeg gjorde det.

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av javell
Rune: Du ble forresten observert dansende på utsiden av stadion etter kampslutt etter sambarytmer.

Problemet her er vel spilling under selve kampen. Ikke før, etter eller når det måtte være. Kjernen i problemet her er at det ikke passer inn under selve kampen. Det er ihvertfall mitt synspunkt, og vet jeg ikke er alene om å synes det.

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03

Lagt til:
Hadde vært fett om dere kunne kjøre sambaen utenfor stadion før og etter kamp! Det tror jeg folk hadde likt.
Under kampen ber vi om å få slippe...

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Maks irriterende som alltid.
Å ta seg den friheten å spille på stadion gang etter gang,selv med mange negative responser, er for meg utrolig.
I dag var det mange som erget seg over musikk og fotball under kampens gang. Og ja,det er fryktelig irriterende.
Jeg tør å påstå at samba hindrer engasjement og stemning på stadion, fordi den overdøver alt. Sitvasjonene på banen og spontaniteten hos tilskuerne blir overdøvet av sambaorkesteret.
Musikk samtidig som man ser på fotball er rett og slett en uting,spør dere meg.

Helt enig, jeg har enda ikke møtt èn person som liker denne "sambaen", hvis dere absolutt skal spille for dere gjøre det i pausen. Som Gøran skriver, det dreper alt annet av liv på stadion.
SKjønner ikke at klubben godtar det heller jeg.

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Finn
sambaen utenfor stadion før og etter kamp! Det tror jeg folk hadde likt.
Under kampen ber vi om å få slippe...

kunne ei sagt det bedre selv

med ffk til champions league!

Juniorspiller

Lagt til:
En ting er i hvertfall hevet over enhver tvil: samba engasjerer!

:ffk::ffk::ffk:

Landslagsspiller

Lagt til:
Årsaken til dette engasjementet er vel at veldig mange er sterkt i mot det. Da forblir det en gåte for meg at dere er komfortable til å fortsette, selv om det finnes de som synes det er bra også.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03

Lagt til:
:ffk:Jeg var en av de som var veldig imot sambaen den aller første kampen i år, mot Skeid. Da var den plagsom. Men jeg synes faktisk det er artig nå. Når dere ikke spiller så lenge av gangen blir det bra. Dere har blitt flinke nå. :)

Jeg satt på sittetribuna på kampen mot Ørn Horten. Der satt folk å "vagga" etter rytmene. Tydelig at det er en del som liker dette og. Jeg hørte en del rundt med si at det var et bra innslag osv.
:ffk: :ffk:

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 03

Lagt til:
Flott at det er delte meninger om saken,
hovedpoenget her var i bunn og grunn at vi syntes sambaorkesteret spilte for lenge for hver gang,og for ikke nevne det samme hver gang.....`vi tar 8`ern`..
Og det at de ikke viste hensyn til de som faktisk satt bak dem,selvom det er en ståtribune,...ja ja ja jeg er fullstendig klar over det,men likevel er det nok slik at de fleste faktisk sitter der...prøver å nyte kampen med gutta våre,også får de nesten stortromma i huet...ikke helt populært...
Dere må gjerne få spille,men dere burde ihvertfall skaffet dere en _litt_ bedre plassering og variere musikken litt...eller kan dere bare den nr 8?...;)

Juniorspiller

Lagt til:
8`rn.. er et tenge for et break. for å sette igang låter som ikke har opptakt.. bare sånn at du er klar over det er 8``ern brukt i mange sammenhenger.. istede for å pipe 8 ganger med ei fløyte som jeg vanligvis gjør.. det hadde nok blit morro..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25