Sambaorkester...
---------------------------
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Bare som en liten opplysning!
På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!
Det gjør vel ikke saken noe annerledes. Jeg håper og tror at fallskjermhopperne også var invitert (det var forresten litt kuult), men jeg håper ikke de kommer hver gang for det!!
(Ivrig nå, lite å gjøre i dag :-))
Gøran Karlsen
Men for å gi svar så var det Jon Petter, markedssjefen i FFK som hadde invitert oss i tillegg til Harry Hansen. Fornøyd med det svaret? Mer troverdig nå?
Opprinnelig postet av javell
Ved flere anledninger vi har spelt i byen, er du observert. Å gitt tilbakemeldign på at dette er jævelig bra. Så du bør stemme ja maya.. :)
Er STOR forskjell når det spilles samba på et av byens utesteder og på stadion. Dere skal ha skryt for å lage bra stemning i sentrumsgatene på natta også, men når det gjelder spilling på stadion så er det noe helt annet. Her passer det rett og slett ikke inn!
overhodet. Muligens for Melo, men heller ikke flere.
rope som fåtallet ???
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Du er ikke sikker på at du ikke henger deg på alle andres meninger da, fordi det er enklere å følge bermen enn å ta ethvert nye forsøk på å lage stemning på staion med åpne armer.?
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
liker samba så er svaret nei. Det var mest på kødd jeg gjorde det.
Opprinnelig postet av javell
Rune: Du ble forresten observert dansende på utsiden av stadion etter kampslutt etter sambarytmer.
Problemet her er vel spilling under selve kampen. Ikke før, etter eller når det måtte være. Kjernen i problemet her er at det ikke passer inn under selve kampen. Det er ihvertfall mitt synspunkt, og vet jeg ikke er alene om å synes det.
Under kampen ber vi om å få slippe...
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Maks irriterende som alltid.
Å ta seg den friheten å spille på stadion gang etter gang,selv med mange negative responser, er for meg utrolig.
I dag var det mange som erget seg over musikk og fotball under kampens gang. Og ja,det er fryktelig irriterende.
Jeg tør å påstå at samba hindrer engasjement og stemning på stadion, fordi den overdøver alt. Sitvasjonene på banen og spontaniteten hos tilskuerne blir overdøvet av sambaorkesteret.
Musikk samtidig som man ser på fotball er rett og slett en uting,spør dere meg.
Helt enig, jeg har enda ikke møtt èn person som liker denne "sambaen", hvis dere absolutt skal spille for dere gjøre det i pausen. Som Gøran skriver, det dreper alt annet av liv på stadion.
SKjønner ikke at klubben godtar det heller jeg.
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av Finn
sambaen utenfor stadion før og etter kamp! Det tror jeg folk hadde likt.
Under kampen ber vi om å få slippe...
kunne ei sagt det bedre selv
med ffk til champions league!
:ffk::ffk::ffk:
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg satt på sittetribuna på kampen mot Ørn Horten. Der satt folk å "vagga" etter rytmene. Tydelig at det er en del som liker dette og. Jeg hørte en del rundt med si at det var et bra innslag osv.
:ffk: :ffk:
hovedpoenget her var i bunn og grunn at vi syntes sambaorkesteret spilte for lenge for hver gang,og for ikke nevne det samme hver gang.....`vi tar 8`ern`..
Og det at de ikke viste hensyn til de som faktisk satt bak dem,selvom det er en ståtribune,...ja ja ja jeg er fullstendig klar over det,men likevel er det nok slik at de fleste faktisk sitter der...prøver å nyte kampen med gutta våre,også får de nesten stortromma i huet...ikke helt populært...
Dere må gjerne få spille,men dere burde ihvertfall skaffet dere en _litt_ bedre plassering og variere musikken litt...eller kan dere bare den nr 8?...;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25