Vi trenger solide forsterkninger
Opprinnelig postet av Asgeir
Rob Friend er en grisespiller som jeg ønsker lengst mulig unna FFK.
Den norske tippeligaen er nok sannsynligvis den eneste ligaen i verden hvor han får lov til å spille uten å bli dømt sønder og sammen i frispark og gule kort.
Personlig hadde jeg blåst frispark mot Friend i det første målet i cupfinalen. Han setter jo rett og slett opp en venstrearmsblokk for å stanse/felle midtstoppern. Jeg så noen replay også som viste diverse griseri fra den fyren der.
Nei, fytterakkern, håper Molde rykker ned.
Nei nå må du skjerpe deg. Hadde en FFK spiss gjort dette, hadde man protestert så det holder. Dette er ikke noe å blåse frispark for.
Ta deg en tur på engelsk premier league du Asgeir. Da setter du vel i halsen tenker jeg.
Men en ting er jeg enig med deg i: Håper jeg ser Rob Friend lengst mulig vekk fra FFK
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Tenker da ikke på duellen før målet, men heller hvor mye han holder i duellene.
Han er heller ikke helt ukjent med å smelle til folk med albuen i hytt og pine i luftduellene, noe flere FFKspillere smertelig har fått erfare.
Sier ikke at han ikke hadde vært en klar forsterkning for FFK, sier bare at jeg personlig ikke liker spilleren.
Joda... spillere som tar for seg litt er ikke velkommen her i gården... Tror Rob friend bruker mye færre tjuvtriks enn de aller fleste midtstopperne her i landet...
Opprinnelig postet av JJunior
Har sett litt av Friend og det som har gått igjen hver gang er en hel haug med tjuvtriks, selvom han er såpass rutinert at han er god til å skjule dem.
Han er heller ikke helt ukjent med å smelle til folk med albuen i hytt og pine i luftduellene, noe flere FFKspillere smertelig har fått erfare.
Sier ikke at han ikke hadde vært en klar forsterkning for FFK, sier bare at jeg personlig ikke liker spilleren.
Jeg har sett han i noen kamper jeg å ( sikkert under 10 ). Er det noe å basere sitt grunnlag på ?? Jeg synes ikke han er verre enn andre spillere. Hoås er han bedre da ?? Der går jo armer og bein i hytt og pine i duellene. Men nei da. Han er jo våres gutt han jo.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av JJunior
Har sett litt av Friend og det som har gått igjen hver gang er en hel haug med tjuvtriks, selvom han er såpass rutinert at han er god til å skjule dem.
Jeg har sett han i noen kamper jeg å ( sikkert under 10 ). Er det noe å basere sitt grunnlag på ?? Jeg synes ikke han er verre enn andre spillere. Hoås er han bedre da ?? Der går jo armer og bein i hytt og pine i duellene. Men nei da. Han er jo våres gutt han jo.
Fatter ikke at det plager deg sånn at jeg har en annen mening enn deg?
Jeg har ikke sett Friend i flere kamper enn deg, men sitter igjen med et inntrykk av at han er en grisespiller med mange tjuvtriks.
Mener du virkelig at jeg ikke kan ha en personlig mening om en spiller selvom jeg ikke har sett ham i flere kamper enn jeg har?
Om du er uenig så får så det være, men vær litt saklig...
(Skjønner ikke hvordan du kan sammenligne ham med Hoås...)
Opprinnelig postet av Husgutt
nå sier jo friend i avisa idag at han kommer til å bli værende i molde, så noen aktuell problemstilling tror jeg det ikke er..
Dessuten er det vel på spissplassen man har best dekning i dag.Jeg tror man bør begynne i andre enden.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
sett samtlige ffk sammendrag på tv2.no web tv. noterte straffer og stangskudd for å understreke det jeg mente med flaksen på vår side i et tidligere innlegg:
stangskudd FFK:8 Motstanderne:16
straffespark FFK:6 Motstanderne:2
det her er absolutt ikke et fasitsvar, mye tilfeldigheter som råder. selvfølgelig er det flere elementer av flaks/uflaks enn stangskudd og straffer. mener allikevel at det i løpet av en så lang sesong viser litt av realiteten. . Fredrikstad hadde flaksen på sin side sesongen 2005!
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
sett samtlige ffk sammendrag på tv2.no web tv. noterte straffer og stangskudd for å understreke det jeg mente med flaksen på vår side i et tidligere innlegg:
stangskudd FFK:8 Motstanderne:16
straffespark FFK:6 Motstanderne:2
det her er absolutt ikke et fasitsvar, mye tilfeldigheter som råder. selvfølgelig er det flere elementer av flaks/uflaks enn stangskudd og straffer. mener allikevel at det i løpet av en så lang sesong viser litt av realiteten. . Fredrikstad hadde flaksen på sin side sesongen 2005!
En keeper har sjelde kontroll på om et skudd går i stangen eller ikke. Du ser ikke en keeper kontrollere et skudd til satng ut frivillig. I FFK har vi hatt en keeper som ofte "slipper" ballen forbi seg til både stang ut, stang inn og mål. Regner med at du så de samme sammendragene som meg. En keeper på TL nivå hadde både "tatt etter" og tatt mange av disse stangskuddene.
savner "svensk magi" allerede
http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051108/FFK/451588106
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
jeg føler at det kan ta tid føre det kommer noen om jeg skjønner meg rett på eggen sin utalese i fb
Fordi...?!?!?
Hvilke(n) av uttalelsen(e)?!?
det som står i FB linken..Opprinnelig postet av keiko99
jeg føler at det kan ta tid føre det kommer noen om jeg skjønner meg rett på eggen sin utalese i fb
Fordi...?!?!?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av elin
Opprinnelig postet av keiko99
Fordi...?!?!?
At det kanskje står at de vil satse mer på egene talenter?
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Opprinnelig postet av A9$h
ja og at jeg føler at han har jo stammen i laget som han sier... til og med costa gutta kan bli leid ut slik jeg føler.. jeg mener mcdonald holder TL og vi trenger hanOpprinnelig postet av elin
Fordi...?!?!?
At det kanskje står at de vil satse mer på egene talenter?
Sorry, jeg misforsto det du skrev, keiko99. Beklager!!
Men; er jo flott om Eggen mener at laget faktisk har en grunnstamme som det kan bygges videre på og rundt. Og enda bedre er det jo om vi har yngre spillere som kan utvikles og bli gode A-lagsspillere. Syns det er spennende at de vil forhandle med "lokale" spillere som Czwartek og Ramberg om videre spill. Blir spennende å se hva som skjer videre med spillergruppen fremover! Men håper inderlig at vi har full tropp klar lenge før 1. april!!!!
jo da du er unnskylt, men jeg føler ikke vi har noe stamme.. kansje kornet til stammen, men ikke mer og værre er det om mcdonald blir leid ut.. det er da jeg setter ett ? tegn med hva han mener med å bygge på dem yngre.. garro er ikke så god så han trenger nok å bli leid ut... Ramberg var heller ikke den beste dette året.. pål er vel ikke lokal for dere, men for megSorry, jeg misforsto det du skrev, keiko99. Beklager!!
Men; er jo flott om Eggen mener at laget faktisk har en grunnstamme som det kan bygges videre på og rundt. Og enda bedre er det jo om vi har yngre spillere som kan utvikles og bli gode A-lagsspillere. Syns det er spennende at de vil forhandle med "lokale" spillere som Czwartek og Ramberg om videre spill. Blir spennende å se hva som skjer videre med spillergruppen fremover! Men håper inderlig at vi har full tropp klar lenge før 1. april!!!!
.. slik jeg har skjønt meg på pål så vil han tenke seg godt om. familie og jobb + fotball er vel mye syns han og det respekterer jeg, men det er lov å prøve å overtale en lokal spiller..---------------------------
Nei PAC er kanskje ikke så veldig lokal for oss, men så godt som! En gang Østfolding, alltid Østfolding, og da er det samme hvor i fylket du er fra (nesten da....)!!

Jeg tror også at MacDonald vil bli en sentral spiller for FFK, men kanskje ikke riktig ennå. Han er ikke rutinert som spiller i Tippeligaen, men fy (!!) for et friskt vindpust han er. Han kan så absolutt bli en viktig spiller for oss, er bare snakk om tid!! Blir spennende å følge den gutten videre!
http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/08/448714.html
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Men det skader selvfølgelig ikke å forhøre seg..
:-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25