Whoohoo!! Sinnsykt bra! Skikkelig deilig å ta igjen tapte poeng fra FFK-Start, da Start fikk ett ufortjent pissemål på overtid (ca).
Hadde nok helst sett at Start tok gull, men men..
Fy Faaaaaaaaaaeeen jeg er så glad. På vei til stadion fikk vi mange hånende ¨lykke til ¨ fra start supportere, skulle likt å møte de igjen etter kampen.
Hadde vel ikke i mine villeste fantasier trodd at dette var mulig. Jeg får vel bare sitere Kjell-Bjarne fra Elling-filmene;
"Å fy faen i helvete så deilig..."
Utrolig !
Minnene går tilbake til landskampene tidlig på 90-tallet. Spesielt kampen mot Nederland. Jeg satt på et hotelrom i Haugesund og så kampen. Jeg var i hodedueller med lysekrona og sklitaklinger med en litt skjør stålampe. Drillo var trener, Nederland storfavoritter, men hjalp det? Gjennomførte kampen med hvilepuls på 200. Klarte å få stålampa belastet på romregningen(var på jobb). Har blitt litt eldre og sindigere med årene. Gikk ned 4-5 kilo i dag også, bare i håndflatene.
Gratulerer alle sammen. Før kampen i dag var jeg veldig glad for at Drillo satt på FFK benken. Det er jeg fortsatt.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
er interessen der, kan vi nok få det til at spiller bussen stopper i moss å slipper fram supporter bussen å slipper de av ved stadion, + at vi som sitter her drar igang en sms kampanje for å få folk til å komme til stadion rundt den tiden...
(men da må det taes noen par tlf fort til noen i FFK systemet) så vi får et klarsignal på dette)
Hoås og Wiig og Ramberg var meget gode idag. Alle gutta blødde for klubben idag.
Deilig med Tippeliga spill i 2006
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Registrerte meg kun for å gratulerer med fornyet tippeligakontrakt og takk for hjelpen med å slå Start (selv om det sikkert ikke var meningen). Uansett takk allikevel. Gleder oss til å møte dere neste år også.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Champissen er tatt, 1 av 2, tar den andre nå, FY FAEN, helt utafor ennå, helt sykt. oooooh....JA VI ELSKER FREDRIKSTAD!
du går aldri mer alene når du er en oss
som stiller opp på kampen når ffk skal slåss
ja det er godt å være i den rødhvite arme
at vi er best i verden skal alle snart få se
for fredrikstad for fredrikstad, står vi en for alle og alle for en,
for fredrikstad for fredrikstad,står vi en for alle og alle for en
Tommy E.
`90 Mazda MX5 mk1 classic red
ttag@online.no
rolvsøy-boær ;)
Dette er bare noe av det bedre...vi banka gullkandidaten 3-1...helt råttt...
Jeg elsker FFK og faen heller...jeg elsker dere....deeeiiiiilllliiiiiiiiiiiggggg.....
Takk Drillo....takkk Eggen....takkkkk alle spillere..Hoås...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....