Husk meg
Brukernavn
Passord

GRATULERER

Bedriftsspiller

Ble medlem: 24 okt 04

Lagt til:
Gratulerer med plass i Tippeligaen 2006. Håper at Dagfinn blir 100% bra igjen.

Håper også at vi sees på Melløs neste år, i serien denne gangen... ;)

---------------------------

Mossekæll

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til:
Gutta er på stadion ca.0100?

Synes vi skal gi dem den ære de fortjener selv om Dagfinn ikke knne reise hjem sammen med gutta. Tror han ville like velkomsten laget får.
Tankene går til Dagfinn og til Hoås som landet oppe på Dagfinn.Takk til hele laget for en fantastisk kamp, ikke minst til Steinar som hadde det gøy i dag. Han liker å være litt klovn også! Han visste hvor tv-kameat var i hvertfall!!!

Vi sees på stadion til neste år i TIPPELIGAEN!!!!!! For tredje året på rad.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av tomroar
Har nesten ikke  gått opp for meg ennå, har ennå ikke kommet ned på vile puls, føler meg helt utslitt.

Håper det ikke blir  like spennende neste år,  mange  med hjerte problemer må ha hatt det tungt i dag.

Jo visst pokker bør det bli minst like spennede neste sesong, skjønt da er det ikke nedrykk vi spiller om, men medalje...

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
DEILIG!!!!!!!!! Vi har fortjent detta!!

Juniorspiller

Ble medlem: 29 okt 05

Lagt til:
Gratulerer alle FFK supportere og alle spillere!! Deere gjorde en fantastisk kamp!!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til:
Syns ikke det er så stor vits å feire når vi vet hva som skjedde med Dagfinn. Gleden er borte...

FFKgutten

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
vil forøvrig sende en liten takk til fugla som ikke tapte for molde!

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Ord i en slik stund blir for små.
Glede over at FFK klarte seg med et nødskrik, med skriket, sorgen er større når man føler med Dagfinn Enerly.
Sjelden har vel ordtaket medaljens bakside passet bedre.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til:
Gratulerer FFK og takk for hjelpen :)
Glad dere hjalp oss med seriegull, men også glad for at dere overlevde i TL. TL trenger dere og deres fine supportere :)

ENGA-GULL 2005

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05

Lagt til:
HURRA d er digg azz..men stakar enrely dah.. han gjorde en bra kamp d han var m vertfall!! syns likevell vi kan være glade for at vi beholdt plassen våres jeg dah! men vi bør tenke på enerly oxo!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25