Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen tar i bruk basstromme....

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Klokan

GI MEG TROMME.- RESTEN ORDNER SEG OG DA KAN VI FORTSETTE MED SNAKK TIL MANDAG

Skal se om jeg kan ordne et eller annet.
Men  det er fint om andre også jobber med saken, fordi jeg er ikke sikker på om jeg kan fixe noe.....

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.

Bedriftsspiller

Ble medlem: 14 jun 04

Lagt til:
neia ikke basstrommer!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til:
DA regner jeg med at tromma er på plass på Søndag.Eller hva Zoran??

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
Nei ikke på søndag... eller det er den sikkert men i klokkesvingen blant kanarifansen

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
men den sangen bør vi egentlig ta opp igjen når vi får tromme,i forhold til kanari fansen kommer ikke den til å høres i morgen,tror  vi må kjøre på flere sanger som hovedtribunen kan være med på oftere,da får vi det ekstra trykket spillerne trenger i morgen

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til:
Tromma trengs egentlig aldri den, bare ALLE synger! :)

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
Anish. og hvilken sang du mener vi bør ta så HT blir med ???? Sist mot Molde klarte de ikke en gang Fredrikstad "Klapp Klapp" . Jeg mener all respekt for folk som sitter der men vi  kan ikke forvente at HT skal lage trøkke på stadion. det er oss og Gressvik tribunen som må dra det lasse.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Klokan
Anish. og hvilken sang du mener vi bør ta så HT blir med ???? Sist mot Molde klarte de ikke en gang Fredrikstad "Klapp Klapp" . Jeg mener all respekt for folk som sitter der men vi  kan ikke forvente at HT skal lage trøkke på stadion. det er oss og Gressvik tribunen som må dra det lasse.

Jeg sitter på D-feltet på hovedtribunen, og min erfaring er at alle blir med på "Rød` og hvite er de beste", "Gi meg en F.." osv. Det er de der lange sangene som ikke blir fulgt opp fra oss, for vi hører ikke PH-feltet sååå godt, og da blir man sittende der alene med sin spinkle stemme på hovedtribunen, og dumt nok føles det litt flaut.

Men "Fredrikstad - klapp,klapp, klapp" pleier vi også å kunne følge. Men forrige søndag bar enten lyden veldig dårlig, eller PH-feltet var veldig lavmælte, for vi hørte dere knapt.

I dag MÅ vi få til liv og trøkk på hovedtribunen også! Kan dere ikke sende en forsanger over til oss? D-feltet, nedre del? Pliiiz? ;)

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til:

Det er ihvertfall 6 kamper siden vi tok "Heia Fredrikstad" over til HT også. Jeg syns vi kan ta den MYE oftere, fordi hvis HT blir med på den, blir det skikkelig trøkk. Syns nå jeg.

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Martin_

Det er ihvertfall 6 kamper siden vi tok "Heia Fredrikstad" over til HT også. Jeg syns vi kan ta den MYE oftere, fordi hvis HT blir med på den, blir det skikkelig trøkk. Syns nå jeg.

Enig! Heia Fredrikstad har faktisk vært den beste "crossover".

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88