Plankehaugen tar i bruk basstromme....
---------------------------
Vi rykkær aldri ned!
Ja takk, til Moss i kvalik!
Stolt Oslo Aristokrat

En av Plankehaugens små planker ;)
na
mo
Zag
reb
alealeale
alealeale
alealeale Di
na
mo
Zag
reb
alealeale
alealeale
alealeale Alealeeeeee
aleaooooooooo
ja te vooolim
Dinamooooooooo
Alealeeeeee
aleaooooooooo
ja te vooolim
Dinamooooooooo 
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
håper jeg aldri ser en tromme på stadion..
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Dinamo Zagreb
for meg blir tromme helt "cowboy", selv om det såkalt kun skal holde takten.. det er min mening, og gjør det jeg føler ut i fra det.
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Her er mine forslag:
-For Fredrikstad jeg synger høyt.
-Vi skal grisebanke Vålerenga(bra sang som vi ikke fixer. Kanskje bedre med tromme?).
-Når ballen rullær og gutta skårær
-Vi synger for Fredrikstadlaget
-Av alt i verden
-Om vi taper eller vinner
Kom med forslag og tanker rundt dette.
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Når det gjelder tromme... Jeg har sagt det før, men kan gjerne komme med en liten "reprise"!! Det finnes et supporterkorps, som skal spille på de to siste hjemmekampene, og der har de både basstromme og flere som kan traktere det!!! Et lite tips!! =)
hvorfor ikke bare spille cd n over speakerannlegget mens vi er i gang.
faan og jeg hater tromme på fotballkamp
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Det vi ønsker med denne "takttromma" er å få med flest mulig til å synge!!!!
Den må fortjenes.
Opprinnelig postet av Møklegård
Det vi ønsker med denne "takttromma" er å få med flest mulig til å synge!!!!
Synes ikke bare det er det som er viktig, også det med å synge i takt gjør at det kunne vært greit med en tromme.
Har ikke lagt noe spes merke til det hos andre supporter grupperinger( fordi jeg ikke følger med) men synes at det å holde takten er litt viktig.
Høres jo ofte ut som om folk bare har mest lyst til å bli ferdige med sangen.... ( fortere og fortere)
... og det gjelder spesielt de sangene som vi klapper på samtidig med synginga.
Enig!
Mer taktfast.
Lettere å synge sammen.
Blir mer trøkk.
Etternølerne slenger seg også på!!
Resultat: Mer trøkk og støtte til guttæne.
Den må fortjenes.
Vi rykkær aldri ned!
Ja takk, til Moss i kvalik!

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Opprinnelig postet av djpete
Tror det vil komme ganske mange negative reaksjoner på feltet dersom tromme blir tatt i bruk!
Hvorfor tror du det blir mange negative reaksjoner? Hensikten er jo å få med alle til å synge!
Er det mange "britiskinspirerte" fans på feltet, som har fått det for seg at vi skal "låte" ....engelsk?
Da har vi i vertfall bomma stygt med valg av sanger( Vi synger jo snart bare sanger fra sydligere breddegrader).
Om utgangspunktet hadde vært annerledes, skulle jeg vært enig:- Sangene er britiske(eller norske).
- Alle er med å synge.
- Alle er menn mellom 20-40
Hilsen en som synger uansett tromme eller ikke.
Den må fortjenes.
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
Opprinnelig postet av Abby
Det er faktisk ikke værre enn å prøve. Så kan vi heller fortsette diskusjonen etter det. Man kan ikke motsette seg forandringer uten å ha prøvd først i allefall. Da vil man jo ikke utvikle seg. Da stagnerer man. Forandringer er ikke alltid noe dumt.
i dettet tilfellet helt klart dumt. jeg synes trommer på tribunen er ufattelig slitsomt å høre på og håper at plankehaugen ikke tar i bruk dette. For meg er det like idiotisk som klappere, gasshorn og annet tull.
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Opprinnelig postet av Abby
Det er faktisk ikke værre enn å prøve. Så kan vi heller fortsette diskusjonen etter det. Man kan ikke motsette seg forandringer uten å ha prøvd først i allefall. Da vil man jo ikke utvikle seg. Da stagnerer man. Forandringer er ikke alltid noe dumt.
i dettet tilfellet helt klart dumt. jeg synes trommer på tribunen er ufattelig slitsomt å høre på og håper at plankehaugen ikke tar i bruk dette. For meg er det like idiotisk som klappere, gasshorn og annet tull.
Hadde skjønt deg om det var skarptromme det var snakk om, det høres ut som alt går i ett, men det er det jo ikke, det er en stortromme, blir jo like slitsomt som å høre klapping på kamper det..
Opprinnelig postet av bønna
Hadde skjønt deg om det var skarptromme det var snakk om, det høres ut som alt går i ett, men det er det jo ikke, det er en stortromme, blir jo like slitsomt som å høre klapping på kamper det..
det er vel her snakk om samme tromme som LSK fansen bruker ikke sant? jeg liker det ihvertfall ikke, men nå er jeg mer "engelsk" av meg også og står ikke engang i planke"svingen".. Synes ihvertfall at plankehaugen har gitt bra lyd ifra seg uten basstromme (jeg sitter på seksjon A hoved) tidligere i sesongen og er sikker på at lagets innsats på banen i flere av de siste hjemmekampene har bidratt til den noe daue stemningen på tribunen..
GI MEG TROMME.- RESTEN ORDNER SEG OG DA KAN VI FORTSETTE MED SNAKK TIL MANDAG
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88