Husk meg
Brukernavn
Passord

Musikk..

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til:
Endret:

Tar opp denne tråden igjen jeg.. Nå er det nemlig bare kort tid til Kaizers Live-DVD "Viva la Vega" kommer ut! Gleder meg max! Blir magisk!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Tror den kan bli jævlig bra ja!

For de som liker litt mer hardcore saker så har The Cumshots akkurat sluppet ny CD! Faktisk veldig bra! Tittelen på albumet er "Just Quit Trying" i beste "Et Norge i Krig"-stil

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av danieltr
Opprinnelig postet av MotorWerk
Ja fy faen - jævlige greier.
Det var mye sånn dritt på 90-tallet. E-type og Rednex feks. Jøie meg for no crap.

Kutt ut æ gutta! Magisk å høre de gode gamle låtene igjen!

Ja hvem kan vel glemme "Cottoneyed Joe"?

Ja den og mange flere!

Og jeg nevner i fleng:

2 Unlimited, Ace of base, 2 brothers on the 4th floor, Pandora, Twenty 4 seven, Capella, La Bouche, Ice, Maxx, Culture Beat, E-Rotic, Leila K, Haddaway, Dr. Alban og mange, mange flere! (De jeg kom på i farten..)

90-tallet var fantastisk!

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til:

www.pandora.com

Det er en musikkstreamer som finner musikk som ligner på din favorittmusikk og spiller den som en slags 
radiostasjon. Det er en gigantisk base med musikk de spiller fra, lydkvaliteten er bra og det er helt gratis. 

Gå inn, skriv inn navnet på en artist og du er igang.  Du kan også trimme stasjonen ved å si ifra hva du liker /ikke liker.  

Etter en stunds bruk må man registrere, men det koster ingenting. Jeg opprettet konto med en gang og har nå 4-5 radistasjoner hvor det popper opp artister jeg aldri har hørt om, men som spiller musikk jeg liker.  Liker man ikke en låt, markerer man det (les FAQ).  Når man har registrert vil man ha "sine" stasjoner tilgjengelig hvor enn man er.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av DeKjök

www.pandora.com

Det er en musikkstreamer som finner musikk som ligner på din favorittmusikk og spiller den som en slags 
radiostasjon. Det er en gigantisk base med musikk de spiller fra, lydkvaliteten er bra og det er helt gratis. 

Gå inn, skriv inn navnet på en artist og du er igang.  Du kan også trimme stasjonen ved å si ifra hva du liker /ikke liker.  

Etter en stunds bruk må man registrere, men det koster ingenting. Jeg opprettet konto med en gang og har nå 4-5 radistasjoner hvor det popper opp artister jeg aldri har hørt om, men som spiller musikk jeg liker.  Liker man ikke en låt, markerer man det (les FAQ).  Når man har registrert vil man ha "sine" stasjoner tilgjengelig hvor enn man er.

Genialt

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:
Opeth for faen!

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til:

Lagde meg en Opeth radiokanal på pandora nå.  Spennende å høre hva de sammenligner med.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Da er det bare til å begynne å glede seg. Flogging Molly kommer til Rockefeller 14 november. Flotte greier Laughing

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

I also wanna play :)

En veldig altetende type selv... Hip-Hop, Soul, Funk og Rock :
Av artister må det bli John Legend, John Mayer, Stevie Wonder (skal på konserten), Span, Metallica, Sting og U2
Og innenfor Hippetihopp blir det ganske mye, men en forkjærlighet for de litt eldre gutta, Dre, Ice Cube, Snoop og noen litt mer underground som Jedi Mind Tricks, for ikke å glemme 213.

Som flere her inne er jeg musiker selv, sanger, jobber med en demo. Innenfor pop/rock sjanger.

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Pandora.com var stengt for folk utenfor USA, finnes det noe lignende?

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Jeg har en ganske fleksibel musikksmak. Kan egentlig høre på det meste, bare det ikke er hiphop/"gangsta dawg G bling bling" rap, opera eller dancecovers som fjortiser tror er trance. For eksempel Re:Play.

Nå for tiden går det mye i Powermetal (Sonata Arctica, Masterplan, Avantasia, Blind Guardian, Zonata osv. osv.), men hører også på trance og electronica og en del rock og litt punk.

Driver mye med musikk også. Spiller trommer, produserer trance, spiller gitar og skriver også "bare-for-moro-skyld-låter" sammen med en kamerat.
Flere som driver med musikk? (for å dra tråden litt videre :P)

Er altetende selv, bortsett fra danseband, jazz og slikt. Gjerne listemusikk, techno osv. Men gudene er Metallica. Fikk desverre ikke vært i Bergen.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Lagt til:

Bønna, har jeg oppfattet det rett, om du har kontakt med lokale musikere? Hørt om Post Mortem? I så fall, har du noe tro på dem? En gjeng ungutter som hver for seg er gode musikere alderen tatt til betraktning.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av stjernengutt

Bønna, har jeg oppfattet det rett, om du har kontakt med lokale musikere? Hørt om Post Mortem? I så fall, har du noe tro på dem? En gjeng ungutter som hver for seg er gode musikere alderen tatt til betraktning.

Jeg har noe kontakt, men det er mest på grunn av mine tidligere jobber.

Om jeg ikke tar helt feil så spilte de på "Ut i gata"-festivalen i juni? De har definitivt potensiale, fengende låter til å være såpass unge(15-16år?).

Burn in hell, por favore..

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av bønna

Opprinnelig postet av stjernengutt

Jeg har noe kontakt, men det er mest på grunn av mine tidligere jobber.

Om jeg ikke tar helt feil så spilte de på "Ut i gata"-festivalen i juni? De har definitivt potensiale, fengende låter til å være såpass unge(15-16år?).

Takk for svar. Jo du har helt rett både med alder og spillested. Har til gode å høre dem sammen desverre. Gitaristen er sønn av en barndomsvenn.

Morsomt om de har potensiale.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88