Musikk..
..Snakker vi konkuranse om hvem som kan snekkre
sammen den største tromma? (Mega-drønn-bass har planer liggende på is...tynn is)
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av MotorWerk
På iPod`en i disse dager har jeg Boards of Canada, The Aloof, Future Sound of London, Clan of Xymox, Ozric Tentacles, Freescha, Two Lone Swordsmen, Autechre, Plaid, Empirion og Slowdive.
Innimellom slår jeg trommer i et shoegazer-band som heter Triangles.
fin fin liste
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Ved siden av dette er hodet fullt av ubrukte trommepartier, til mine medmenneskers store ergrelse, der jeg sitter på en bussholdeplass, på jobben, eller kanskje på en supporterbuss og tramper og dunker meg gjennom alt som ramler inn i skallen.Kjenner meg igjen her, ja. For ett minutt siden var det noen powermetalriff som låt på kontorpulten :P![]()
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
2006: CL, RL, "the double"...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
haha. spar meg

Det var mye sånn dritt på 90-tallet. E-type og Rednex feks. Jøie meg for no crap.
-exit body, exit mind-
Ja fy faen - jævlige greier.
Det var mye sånn dritt på 90-tallet. E-type og Rednex feks. Jøie meg for no crap.
Hva faen er gæærnt med Rednex a?
Syns den tråden her dabba av litt på en måte.. Er det noen her som skal på Roskilde i år? Det er mye bra på plakaten i år! Kan jo nevne noen:
Bob Dylan
GUNS`N FUCKING ROSES(ikke den beste lineupen, men la gå
)Opeth
Placebo
The Streets
TOOL
Roger Waters presenterer Dark Side Of The Moon
Kanye West
Pass på, så jag inte blir tend!
Så blir det muligens Blind Guardian konsert til høsten, og så skal jeg på Iron Maiden i Vallhall i november. :D
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Kutt ut æ gutta! Magisk å høre de gode gamle låtene igjen!
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Jeg er alt-eter! Har jobba som dj en stund og har såvidt begynt å spille litt nå igjen..
Likevel er Kaizers Orchestra den store favoritten!
Ompa til jeg dør!
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Kutt ut æ gutta! Magisk å høre de gode gamle låtene igjen!
Ja hvem kan vel glemme "Cottoneyed Joe"?
hører på alt å alle stort sett, men har litt feelings for punk da. Og da er New Found Glory bandet
Det går i perioder, men mest av alt jazz (Miles Davis, Jan Johanson, Coltrane, Baker). Av og til blir det mye gammel ACDC, Zeppelin, Pink Floyd, Zappa, Rage Against the Machine. Mye bra svenske artister i Oscar Danielson (Spiller på Mono i Oslo lørdag, skriver også bøker), Cornelis, Bo Kasper, Wille Crafoord mm. Waterboys, The Pogues og Tom Waits er jo store. Fiona Apple, Manu Chao er å anbefale. Av norske synes jeg nye til Corazon (halden) er bra, Ravi, Dybdahl og Sondre Lerche, Motorpsycho.
Hmm mye bra der ute!
Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)
http://www.human.no/templates/Page____168.aspx
Opprinnelig postet av DeKjök
Waterboys, The Pogues og Tom Waits er jo store...
Hmm mye bra der ute!
Har du tenkt deg på Waterboyskonserten? Ble visst ganske fort utsolgt!
Er musiker sjøl.jeg har en kammerat som er musiker... synger ikke noe av det du sier da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Farmers Market![]()
Helt konge bra!!
Opprinnelig postet av bønna
Jasså? Spiller du Questor? Har hatt litt kontakt med dere da, vi selger jo litt plater for dere..Sånt liker vi :D
Jeg har bare vært med i et par måneder, da. Han som var trommis tok over jobben til den ene gitaristen som de sparka, og da tok jeg over trommisjobben. ;)
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Ellers går det i Barenaked Ladies, Turboneger og AC/DC
Opprinnelig postet av Rey
Hører stort sett på det meste, men har for tiden en liten forkjærlighet til irsk folk rock og da spesielt Flogging Molly (De var sinnsykt bra på Hultsfred i fjor) og Dropkick Murphys irskinnspirerte punk.
Ellers går det i Barenaked Ladies, Turboneger og AC/DC
Du har akkurat vunnet hjertet mitt Rey! Flogging Mollys album Swagger hører jeg på nå tilogmed! Ellers så er det lite som slår DKM, makan til band
Flogging Mollys album Swagger hører jeg på nå tilogmed! Ellers så er det lite som slår DKM, makan til band
Deres absolutt beste album. Elsker Salty Dog og Devil`s Dance floor. Hadde håpet at de skulle ta seg en tur til Sverige i år også, men hittil ser det dårlig ut. Er kanskje å håpe på for mye ettersom de var der to ganger i fjor.
Innen samme genre har vi også norske Among Elves, som dessverre er oppløst, Glimmrende live musikk.
Dropkick er jeg ikke så begeistret for, men koser meg stort med St Paddy`s Day DVDen demses
EDIT: Og jammen kommer Flogging Molly med nytt album i slutten av april
Opprinnelig postet av Rey
Flogging Mollys album Swagger hører jeg på nå tilogmed! Ellers så er det lite som slår DKM, makan til band
Deres absolutt beste album. Elsker Salty Dog og Devil`s Dance floor. Hadde håpet at de skulle ta seg en tur til Sverige i år også, men hittil ser det dårlig ut. Er kanskje å håpe på for mye ettersom de var der to ganger i fjor.
Innen samme genre har vi også norske Among Elves, som dessverre er oppløst, Glimmrende live musikk.
Dropkick er jeg ikke så begeistret for, men koser meg stort med St Paddy`s Day DVDen demses
EDIT: Og jammen kommer Flogging Molly med nytt album i slutten av april
St. Pats DVDen er allerede kjøpt, dritkul! Gleder meg til det nye FM albumet også.
For min egen del er DKM favoritten framfor FM, mest pga. den aggresive arbeiderklasse mentaliteten. Men vi kan være enig om at irskinspirert musikk er blandt det beste man kan høre!
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88