Husk meg
Brukernavn
Passord

Hattrick.org

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av MegSelv
Slutt å svar på  innlegg i denne tråden please..

Du rakker ned på spillet, du har jukset i spillet, og blitt kastet ut. Du kommer med feilopplysning om spillet hele tiden. Du kommenterer hva som skal diskuteres her og der eller ikke i det hele tatt..

Slutt  å lek onkel politi, og drit i å svar hvis ikke du har noe fornuftig å komme med..

Jeg skriver akkurat det som passer meg. Forresten så har jeg ikke rakket ned på dere i det siste i det hele tatt. 
Men å holde på med MSN-språk her inne er høl i hue. 
Og komme med feilopplysninger ?? Hva mener du med det ?? Jeg skriver jo bare åssen jeg oppfatter spillets gang. Er det gæernt det også nå. 

NB, jeg har et nytt lag nå. Så ikke hugg av meg hue før jeg har gjort noe galt igjen, please.

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til:
[quote]Jeg skriver akkurat det som passer meg. Forresten så har jeg ikke rakket ned på dere i det siste i det hele tatt. 
Og komme med feilopplysninger ?? Hva mener du med det ?? Jeg skriver jo bare åssen jeg oppfatter spillets gang. Er det gæernt det også nå. 

NB, jeg har et nytt lag nå. Så ikke hugg av meg hue før jeg har gjort noe galt igjen, please.[/quote]

Så la da andre skrive akkurat som det passer dem da, snakk om dobbeltmoral.. herregud mann!!!

Ja du komme jo med opplysninger som ikke stemmer, som at det er i ballfordeling man får trent flest spillere, og mye annet som ikke stemmer. Og det er villedende for de som leser. Dine tolkninger er ikke nok, dette spillet bygger på bedre algoritmer enn dine synsinger og vage antagelser.

Lykke til med nytt lag, prøv å ha kun 1 lag denne gangen da, uten å kjøpe spillere fra det ene til det andre laget..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!

Landslagsspiller

Lagt til:
[quote=MegSelv][quote]Jeg skriver akkurat det som passer meg. Forresten så har jeg ikke rakket ned på dere i det siste i det hele tatt. 

NB, jeg har et nytt lag nå. Så ikke hugg av meg hue før jeg har gjort noe galt igjen, please.[/quote]

Så la da andre skrive akkurat som det passer dem da, snakk om dobbeltmoral.. herregud mann!!!

Ja du komme jo med opplysninger som ikke stemmer, som at det er i ballfordeling man får trent flest spillere, og mye annet som ikke stemmer. Og det er villedende for de som leser. Dine tolkninger er ikke nok, dette spillet bygger på bedre algoritmer enn dine synsinger og vage antagelser.

Lykke til med nytt lag, prøv å ha kun 1 lag denne gangen da, uten å kjøpe spillere fra det ene til det andre laget..[/quote]

Bare for å få retta opp i det siste du skriver. Jeg hadde ikke 2 lag. Det var en kamerat av meg som ikke gadd lenger. Og da spurte jeg han om han kunne kjøpe noen dårlige spillere fra meg med høy overgangssum, og det ble det reagert på. Så vi mista hvert våres lag. Så jeg har ikke tenkt å gjøre den bommerten der om igjen nei.

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til:
Hva er laget haugen?

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av kenneth
Hva er laget haugen?

Drite ut laget mitt i VII.___. ?? Det får dere ikke lov til.

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til:
Hehe, du er vel ikke redd for det?

Vi har alle vært i VII en gang....eller nei, det har vi jo ikke. lol

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Hei og hå!!

Har akkurat begynt med hattrick, og jeg begynte i VI. div...!?!? Er ikke det urettferdig da?? Da rykker jeg vel rett ned!?

Vanskelig er det ævv...

Juniorspiller

Lagt til:
Tja 6 div er vel ok, kommer litt ann på avdelingen..

Får du noe hjelp, eller gjør du alt på egenhånd? Er mange nybegynnerfeil man bør unngå. Så spør noen om hjelp, gjerne her..

Hva heter laget ditt??

Landslagsspiller

Lagt til:
Heey!! noen som tilbyr tips er alltid kjærkomment...

Først og fremst: Hvorfor begynte jeg ikke i den laveste divisjonen?? Føler på en måte at jeg har alt å tape...

Laget er "Øssia United"  og jeg spiller i serie: # 4 i VI.481

Har lest igjennom litt på den tråden her, og forstår veeeeldig godt at man bør hjelpes igang for å unngå feil. Jeg har handla inn 10 unge forsvarere. Hadde jo bare et par mill, så de var stort sett 18 år og hadde akseptabel forsvar. Mulig jeg kunne fått bedre folk til samme pris, men det hadde jeg ikke i nærheten av nok tålmodighet til :).  Og så henta jeg en akseptabel trener til ca. 800 000. Er nå igang med å slanke stallen, selger et par spillere, og har et par igjen å sparke. Har igjen ca. 500 000 i cash, men jeg mistenker at det kan trenges i reserve, særlig om det skulle skite seg sportslig.

Den eneste sportslige målsetningen er å unngå nedrykk. Om det er helt urealistisk aner jeg ikke, men det begynte bra, med borteseier. Tar gjerne imot gode tips

Juniorspiller

Lagt til:
Hvorfor du havnet i 6 kan jeg svare på, når du får tildelt lag tar du over det laget med lavest ID nummer av de lagene som er ledig i de to nederste divisjonene. Men det er bedre å være i 6 div, muligens mer aktivitet og du kan lære litt mer enn å bare møte lag som ikke har manager.

Det er godt du har kommet igang med trening.. 18 år og akseptabel er en grei start. Så da er det bare å være tålmodig og bruke 5 i serien og 5 i treningskampene

Kontringer er jo en vanlig taktikk når man trener forsvar og fungere ganske bra, selv trener jeg også forsvar og har hatt stort hell med kontringer. (sambafotball er laget mitt)

Når du får inn litt cash så må du investere i en god trener, noe som gir guttene dine 1 uke (ca) kortere tid på å komme opp et nivå i forsvar. Et annet tips er å kjøre backene deffensivt, da bidrar de mer med forsvarsegenskapen sin enn ving.
Og vingene dine bør være offensive.. ingen vits å ha de Normal.. Ikke tenk for mye virkelig fotball og eller CM/FM.
De midtabanespillerene dine som har mer passninger enn forsvar setter  du offensivt, og de med mer forsvar deffensivt, har de likt kan du velge.

Litt penger i bakhånd er heller aldri dumt..

Dette var noen kjappe tips etter det jeg kunne se sånn kjapt på laget ditt
Kontringer er nok den beste taktikken du kan velge om du ikke vinner midtbanen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
Endret:
Drar opp denne igjen.
Hvordan går det med lagene deres så langt denne sesongen?
Selv er jeg veldig fornøyd. Etter 5 runder står laget mitt med 4 seire og 1 tap. Jeg leder tabellen på målforskjell foran Lillestrøm Rock & Rollers.
Toppscorertabellen ser for øyeblikket slik ut:

1. Henrihs Velnītis - The Retired Pølsemakers - 5
2. Anacleto León - The Retired Pølsemakers - 4
3. Gabriel Brünkers - The Retired Pølsemakers - 3
4. Johan Grønlund - The Retired Pølsemakers - 3
5. Helari Ida - FK Grytøy - 3
6. Albert Ehndahl - Raufoss Kickers - 2
7. Philip Johnsen - Raufoss Kickers - 2
8. Tom Eide - Akkobiddo - 2
9. Sefer Usuk - Lillestrøm Rock & Rollers - 2
10. Camiel De Braekeleir - FracturArmada - 2

Herlig! :D

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg har 5 strake seire, + de 3 jeg hadde fra forrige sesong. Så jeg står med 8 strake tilsammen. Og det er alle kampene jeg har med dette laget. Så det bærer nok mot opprykk med meg første hele sesongen.

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Imponerende start for TRP ja :)

I Fredrikstad Kickers sliter vi litt i 4.divisjon hvor vi ligger for tiden på 4.plass og utrolig mange baklengs, vi håper at investeringene på over 100 millioner kroner på 2 forsvarere og 1 keeper snart skal bære frukter...

Vi er derimot fortsatt med i Norgescupen og det ser lyst ut med tanke på onsdagens match.. vinner vi den så setter vi ny klubbrekord med 7.runde i NC :)

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

A-lagspiller

Lagt til:
Nok en sesong er over i hattrickverdenen, og etter å ha vunnet avdelinga mi forrige sesong endte Fredrikstad Kickers på en noe skuffende 4.plass. Vi legger skylda på at vi satt ny klubbrekord i cupdeltagelse, med å karre oss til 8.runde i Norgescupen :)

Hvordan har det gått med resten av gjengen ?

Målet for neste sesong er opprykk til 3.div !

Landslagsspiller

Lagt til:
Etter den gode åpningen på sesongen ble jeg innhentet av virkeligheten igjen, og endte på en 5. plass i min avdeling. Ble snytt for toppscorertittelen igjen, siden toppscoreren min alltid bestemmer seg for å slutte å score i de siste rundene.
Har kjøpt in en ny spiss og en ny stopper nå, så får vi se hvordan det går. Økonomien er ikke bra, men Stadion er bygd ut til 18.000 plasser, så forhåpentligvis kommer det inn en del penger derfra. Venter fremdeles på å dra opp en junior som kan spille fotball, og ikke bare golf.

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Laget mitt rykket opp fra VII til VI og jeg prøver å få taket på Hattrick, men det er rimelig mye å holde oversikt over... :)  Målet for sesongen er å ikke rykke ned, kjøpe meg en bedre trener og få lært meg spillet litt bedre. :)

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Lagt til:
Rykket opp i VI. med glans. 1 tap, og resten seire. Tapet kom fordi serveren lå nede, og jeg måtte reise på ferie. Dermed så sto jeg der med 2.laget mitt, og tap mot et av de dårligste i pulja. Etter å ha sett over den avd. jeg har havna i nå, så bør jeg havne midt på tabellen. Neste jeg satser på er stadionutvidelse.

Landslagsspiller

Lagt til:
Min første hattrick-sesong endte med en finfin 4.plass i VI.481

Har greit å trene opp forsvaret litt, men gleder meg til jeg får råd til en bedre trener. Målsetningen for neste sesong er en ny 4. plass. Bør være overkommelig. Håper også jeg får litt fler folk på kampene. Fanklubben er snart oppe i 500. Husker ikke hva det begynte på jeg. 100 eller 200 eller noe?

A-lagspiller

Lagt til:
Moro å se at det har gått så bra for dere andre også :)

Olavesen: Du begynte med 100 i fanklubben og med større fanklubb og gode resultater så kommer det en del flere folk på kampene dine skal du se

Landslagsspiller

Lagt til:
 Transfers för: Rolf Hansen

Datum Från Till Köpeskilling Dåvarande TSI
27.07.2006 W.S. Zarren Superblues 5 810 000 Kroner 911 330
22.07.2006 Anabole Rambo-Ol W.S. Zarren 41 620 000 Kroner 911 330

Ser ikke denne rimelig mistenksom ut ??

Anabole Rambo-Ole ( 20467 ) , har vært datastyrt siden 13.06.2006. Har de da lov til å selge spillere ?? 41, 6 mill. for han er sikkert greit. Men salget etterpå fra W.S.Zarren ( 189788 ) til Superblues ( 64492 ) er underbud til de grader, og er meget tvilsom.  I tillegg er Rolf Hansen ( 11758395 ) 27 år, og landslagsspiller.

Er det noen som har synspunkter på denne transaksjonen ??

A-lagspiller

Lagt til:
Landslagsspillere blir lagt ut for salg av GMene når klubben de spiller for blir inaktiv slik at spillerne ikke "drepes". Synes nok WS Zarren betalte altfor mye for den spilleren første gangen pga lønningene til slike monsterspillere er så ekstremt høye og ville tatt livet av min klubb i løpet av et par uker, salget etterpå er jo legitimt.. alle har jo mulighet til å by over den summen spilleren gikk for så det var jo markedet som bestemte den prisen... slike spillere er ikke ettertraktet pga de sinnsvakt høye lønningene.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Men hvordan forklarer du dette da : Denne spilleren ble solgt til Superboys 27.07, men forrige manager ( Zarren ) har ikke vært pålogget siden 21.07. Spillerne ligger vel ikke mer en 3 dager på transfern ?? Blir ikke alle innlogginger registrert ??

W.S. Zarren (189788)

(Anonym)

Lag: W.S. Zarren
E-post: (Dold)
Alias: White_Star 
Språk: Vlaams
Startdatum: 10.04.2003 kl. 16:46

Tidigare inloggningar

21.07.2006 kl. 17:25   från  81.164.***.***
20.07.2006 kl. 23:30   från  81.164.***.***
20.07.2006 kl. 22:29   från  81.164.***.***
20.07.2006 kl. 21:46   från  81.164.***.***
20.07.2006 kl. 21:22   från  81.164.***.***

A-lagspiller

Lagt til:
Den er vanskeligere å forklare.. ;) er vel noe GM-greier... merkelig!

Landslagsspiller

Lagt til:
Trakk endelig opp en god junior.
Han ble solgt for 4.59 mill idag.

Karl Idsøe (128526515) [Legg denne spilleren til dine bokmerker]
17 år, akseptabel form, frisk
En behagelig fyr som er rolig og ærlig.
Har katastrofal rutine og middelmådig lederevne.

Spesialitet: Hodespesialist

Nasjonalitet: Norge
Total Skills Index (TSI): 2 030
Lønn: 8 000 Kroner/uke
Eier: The Retired Pølsemakers
Advarsler: 0
Skader: Frisk

Kondisjon: god Målvakt: katastrofal
Ballfordeling: svak Pasninger: elendig
Ving: akseptabel Forsvar: svak
Målskåring: god Dødballer: akseptabel

2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.

A-lagspiller

Lagt til:
Gratulerer :) Jeg vant også i juniorlotteriet og solgte min for 15 mill, det er faktisk ny klubbrekord !! min var ikke så ulik din, men var bedre på pasninger..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88