Husk meg
Brukernavn
Passord

Hattrick.org

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Av en eller annen grunn har jeg ikke lagt merke til at vi har en HT tråd her på forumet. Må jo slenge meg på jeg også da..

Laget mitt: Jokke FK
Liga: VI.438

Jeg trener Playmaking og har gjort dette noen sesonger nå. Spiller treningskamper hver uke (bytter da hele laget mellom hver kamp slik at flest mulig får trening), men jeg føler det tar svært lang tid før spillerne mine øker i ferdighetene.. 

Lønner det seg å trene Playmaking eller er det mer lønnsomt å variere treningsmetoden??

Ole

Har du fått hentet inn ordentlige talenter nå ?

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03

Lagt til:
<< Har du fått hentet inn ordentlige talenter nå ?

Nei, har ikke fått rotet meg til det enda. Har ihvertfall fått solgt 3 spillere idag. Skal legge inn noen bud ikveld tenkte jeg. 

tenkte da å kjøpe spillere under 20 år med Solid på Passing og Weak eller passable på playmaking. Burde ikke det bli bra da?

Takk for all hjelp :o)

A-lagspiller

Lagt til:
Minst passable playmaking! ikke gå for lavt på stamina heller, da må du bruke mye tid på kondistrening og det er drepen på formen til spillerne dine... passing er fint å ha  på playmakerne dine, men solid passing og passable playmaking kan fort bli dyrt, da de er temmelig ettertraktede!

A-lagspiller

Lagt til:
Hvordan har det gått for folk her inne egentlig?

Selv ble det avdelingsseier til tross for kun uavgjort i siste seriekamp, men med seier hadde jeg rykket direkte opp til 3.divisjon. Neste helg må Fredrikstad Kickers ut i kvalikk og det blir nok en altfor tøff match for oss, og vi må mest sannsynlig belage oss på nok en sesong i 4.divisjon.

Ellers veldig fornøyd med mange millioner på bok som vil gi oss gode renteinntekter neste sesong når lønningene sikker vil nærme seg 2 millioner i uka!

Hva med dere andre?

Landslagsspiller

Lagt til:
Bingo Ultras endte på en finfin 3 plass i VI.467. Neste år tar vi sikte på å holde oss stabilt på toppen av tabellen og å få økonomien på rett kjøl(noe jeg er på god vei til å klare!).

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
The Retired Pølsemakers havna til slutt på 5. plass etter å ha slått en av gullkandidatene 3-0 på hjemmebane. Skulle gjerne handla inn masse forsterkninger til neste sesong, men med mindre jeg trekker opp en knallbra junior som jeg får solgt for en pen sum, så blir det dårlig med stjernespillere tror jeg. Får se hvordan det går.

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til:

Tjøtta FK havna til slutt på en litt skuffende 3.plass. Jeg begynner forresten å angre stort på at jeg begynte å trene forsvar.

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av kenneth

Tjøtta FK havna til slutt på en litt skuffende 3.plass. Jeg begynner forresten å angre stort på at jeg begynte å trene forsvar.

Du kan jo gå over til en annen treningsmetode hvis du vil.

A-lagspiller

Lagt til:
Å, det var fint du sa

Saken er bare den at jeg vil tape (eller miste fortjeneste) på å bytte akkurat nå

(I`ll be back)

Landslagsspiller

Lagt til:
Å, det var fint du sa

Saken er bare den at jeg vil tape (eller miste fortjeneste) på å bytte akkurat nå

Hvis du har et hjelpeprogram, så kan du jo se når det passer å gå over. Hvis du akkurat har kjøpt spillere til forsvarstrening så er det vel ikke verre enn å selge de igjen. Men jo lenger du venter jo verre blir det.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Er det noen her inne som vil røpe hvilke hjelpeprogram som de bruker ?? Line-up o.s.v. ??

Jeg vet at HAM blir brukt av mange av de rutinerte, men jeg synes dette programmet virker veldig tungrodd. 
Eller er det bare jeg som ikke er nok dataekspert ??

Ja, jeg har HAM installert jeg også, men har også noen andre. Og HAM er ikke den jeg benytter meg mest av.

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg liker å bruke Hattrick Organizer, veldig simpelt program og gratis i tillegg. 

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg bruker Hattrick Caddy + HT Rankings versie 2.9

Den siste er den beste. Har blitt anbefalt denne av en spiller i Romania. Han er dreven på dette Hattrick-greiene.
Jeg skriver en del med han på Yahoo messenger, og han er flink til å gi meg input.

A-lagspiller

Lagt til:
Hjelpeprogram er for pingler  Men jeg fører selvfølgelig treningsskjema, så jeg har rimelig god kontroll på den måten. Å selge forsvarsspillere når de har fremragende er ikke særlig smart, derfor venter jeg heller. ;)

(I`ll be back)

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Hjelpeprogram er for pingler  Men jeg fører selvfølgelig treningsskjema, så jeg har rimelig god kontroll på den måten. Å selge forsvarsspillere når de har fremragende er ikke særlig smart, derfor venter jeg heller. ;)

Hva tror du managerne i de øverste divisjonene gjør ?? Flesteparten bruker HAM etter det jeg har lest rundt omkring.
Så vær så god å kall dem for pingler du.

Å selge forsvarsspillerne dine med en gang har jeg ikke sagt. Men hvis du skal gå over til f.eks. playmaking, så må du gjøre dette gradvis. For en gang har du vel tenkt å selge unna forsvarsspillerne dine ?? Og du vet jo det at du får trent flere midtbanespillere enn forsvarsspillere. Så si at du har kommet til et punkt hvor du har tenkt å selge forsvarsspillerne dine, så kan du vel beholde et par av de som faste i laget dit, og dermed gå over til annen treningsmetode.

Mulig at jeg forklarer litt dumt her nå, men jeg håper du skjønner tankegangen.

Juniorspiller

Lagt til:
Jokke FK endte på første plass i VI.438. Jeg klarer aldri kvalifiseringen allikevel så jeg er nok stuck i denne divisjonen inntil jeg har flere kvalitetsspillere i alle ledd. Har fått kjøpt meg ny keeper da, så det bør bli bra.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Jokke FK endte på første plass i VI.438. Jeg klarer aldri kvalifiseringen allikevel så jeg er nok stuck i denne divisjonen inntil jeg har flere kvalitetsspillere i alle ledd. Har fått kjøpt meg ny keeper da, så det bør bli bra.

Rart du ikke har kommet lenger siden 2003. Burde i hvertfall vært 1 div. høyere minst.

Juniorspiller

Lagt til:
Jeg har ikke kommet meg videre fordi jeg ikke har peiling + jeg måtte selge nesten hele laget pga gjeld (en dag eller to fra konkurs). Jeg har ihvertfall forstått nå at man må spille treningskamper hver uke og kjøre unge talenter inn på midtbanen (trener playmaking). JEg er kanskje innom hattrick 1-2 ganger i uka så jeg er vel heller ikke så voldsomt ivrig...

A-lagspiller

Lagt til:
Da begynner det å hjelpe vet du... :)

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hva tror du managerne i de øverste divisjonene gjør ?? Flesteparten bruker HAM etter det jeg har lest rundt omkring.
Så vær så god å kall dem for pingler du.

Pingler, pingler, pingler! 

Å selge forsvarsspillerne dine med en gang har jeg ikke sagt. Men hvis du skal gå over til f.eks. playmaking, så må du gjøre dette gradvis. For en gang har du vel tenkt å selge unna forsvarsspillerne dine ??

Vil nok tro det er best å skifte trening brått og brutalt ja, for å få full effektivitet ut av treningene.
Men ja, en gang blir flesteparten av dem solgt ja, bortsett fra 3 stk som skal danne forsvaret på "nye Tjøtta".

Og du vet jo det at du får trent flere midtbanespillere enn forsvarsspillere.

Nei, nå janglær`u ille syns jeg.
Trener man forsvar så får man trent 10 talenter pr uke, trener man midtbane så får man trent 6 stk 100% og 4 stk 50% pr uke. Det begynner å bli lenge sia jeg gikk på skole, men jeg er rimelig sikker på at det er forsvarstreninga som gir flest treninger ja.

(I`ll be back)

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 06

Lagt til:
Endret:
Nei dæven, erik docity! Holder du på med detta enda? Gir deg ikke du.. hehe.

Angrer litt på at jeg ikke forsatt med laget mitt nå, jeg som er ûber manager.... ;D

Står til med dama da? Blir det noe tid til den slags, med alle presidentværv osv. da?

Nai nai... Fornøyd med 1 -1 forresten..??.. Tipper hvis han Tarik får stilt inn skuddfoten og en Kvisvik med litt mere fotball, enn bandy i bena, så blir Viking slakt til mandag.

Sitti på jobben og summa gjennom det som er av forum og blogger på det ganske nett.... trøtt! (kl. 04.55). Så klarer jeg å finne den lengste tråden som noen gang er påtenkt, startet av deg! haha....

Vel, da gikk det bort 10 minutter til da... digg, snart ferdig.

Snakkes snart igjen vel, 

MVH 

Duckislate

p.s: Spiller du noe FM om dagen eller går all tiden som er til overs til hattrick?

p.p.s: Sorry for off-topic gutta, var bare litt for fristende å slenge inn en liten en...

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til:
Opprykk på Sambafotball idag, etter en nervepirrende kvalikk-kamp.. Vant til slutt 3-2 og er nå klar for å spille i 5 divisjon

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Jøss, Roffe!! Er det liv i deg enda ? Holder du på i Halden enda eller ??

Det var mange fyllespørsmål i et innlegg her ;)

Laget ditt: Aldri for sent å begynne på nytt!!

Jobb: Fortsatt Veum ell?

Snakkes ja, skal vel til Hamar som vanlig du og eller?

FM: Mja... blir da litt FM under forelesningene i Halden da vet du :P

Ta kontakt da...:P

edit: Dama er den samma ;-)

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av erikjorstad
Jøss, Roffe!! Er det liv i deg enda ? Holder du på i Halden enda eller ??

Det var mange fyllespørsmål i et innlegg her ;)

Laget ditt: Aldri for sent å begynne på nytt!!

Jobb: Fortsatt Veum ell?

Snakkes ja, skal vel til Hamar som vanlig du og eller?

FM: Mja... blir da litt FM under forelesningene i Halden da vet du :P

Ta kontakt da...:P

edit: Dama er den samma ;-)

Fortsett med dette på MSN. Vær så snill.

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til:
Slutt å svar på  innlegg i denne tråden please..

Du rakker ned på spillet, du har jukset i spillet, og blitt kastet ut. Du kommer med feilopplysning om spillet hele tiden. Du kommenterer hva som skal diskuteres her og der eller ikke i det hele tatt..

Slutt  å lek onkel politi, og drit i å svar hvis ikke du har noe fornuftig å komme med..

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88