Todi Jónsson takket «nei» til FFK
Tror nok også at FFK har bedre økonomi enn Start per dags dato. Men ved sesongslutt så vil Start ha bedre økonomi enn FFK. Men la oss få en slutt på dette. Todi valgte Start fordi de hadde et bedre sportslig tilbud enn FFK. Og dere er nok misunnelige.
---------------------------
Ik Start og Menigheden i mitt hjerte!!!!!!
Sier vel heller ikke nei til, 1 mill for en hal v sesong
Holters : Dette medpokerspillet var bare en fleip.
Hinta bare til Egil Olsen sin forkjærlighet for pokerspillet.
Jeg er heller ikke så dum at jeg tror at det er Olsen eller Nordlie som driver forhandlingene.
"Den som kun tar spøg for spøg og alvor for alvor har lite forstått"
Skal heretter skrive om det er spøk eller alvor.
Hinta bare til Egil Olsen sin forkjærlighet for pokerspillet.
Jeg er heller ikke så dum at jeg tror at det er Olsen eller Nordlie som driver forhandlingene.
"Den som kun tar spøg for spøg og alvor for alvor har lite forstått"
Skal heretter skrive om det er spøk eller alvor.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Blah, er vel ikke noe gråte for. Han rekker jo heller ikke Brattbakk til knea når det gjelder prestasjoner. Og Brattbakk er det ikke mange som hadde jubla for, selvom han er like gammel som Todi.
Brattbakk har scora 160(?) mål i tippeligaen, Todi 68 i dansk toppserie, de er like gamle, Brattbakk får ihvertfall spille _litt_, Todi har jo vært benka i et år.
Jeg er egentlig bare glad han ikke kom. FFK trenger en spiller som scorer mål, ikke enda en som kan legge opp til de!
Brattbakk har scora 160(?) mål i tippeligaen, Todi 68 i dansk toppserie, de er like gamle, Brattbakk får ihvertfall spille _litt_, Todi har jo vært benka i et år.
Jeg er egentlig bare glad han ikke kom. FFK trenger en spiller som scorer mål, ikke enda en som kan legge opp til de!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25