Husk meg
Brukernavn
Passord

Todi Jónsson takket «nei» til FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
er dette en ny Mikel sak :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Planken
Kommer sikkert en redegjørelse for valget HER etter hvert...

kan du oversette planken?:p

savner "svensk magi" allerede

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Legger merke til at når avgjørelsen skal tas så er Erik Soller i Danmark hos Todi og FFK lederne hjemme i sofan. Ikke overraskende da at start fikk signaturen.

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:
keiko...Mikel Rev,... bare at Mikel ikke var lur i dette tilfellet.:D

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Frode
Legger merke til at når avgjørelsen skal tas så er Erik Soller i Danmark hos Todi og FFK lederne hjemme i sofan. Ikke overraskende da at start fikk signaturen.

Hva skal de gjøre da?! Forfølge ham?! Han var jo i Fredrikstad på besøk og diskuterte kontraktsforhandlinger her - ikke i Kristiansand. Hadde vært litt rart om Arve & Co banket på døra hans i Danmark samme kveld? Spesielt siden spilleren sa at han skulle diskutere med familien...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

A-lagspiller

Lagt til:
Nja...de kunne feks. flydd familen med ham til Fredrikstad og lagt papiret og penn på bordet.

Jeg ser hvor raskt Vålerenga og Start handler... Siem er på flyplassen med kontrakt når Hoseth kommer til Oslo. Hvorfor...fordi ikke andre skal snappe spilleren foran nesa hans...

Så det er nok kjære Holters ikke snakk om forfølgelse men å være litt kynisk og proffesjonell....

Frode

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Så det er nok kjære Holters ikke snakk om forfølgelse men å være litt kynisk og proffesjonell....

Hjelper aldri så lite så lenge spilleren ikke vil selv...

Vi må bare innse at klubber som Brann, Enga og ja, faktisk Start er mer interessante enn oss per dags dato.

Ansvarlig redaktør

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Delvis enig i det Holters, men vår sjanse er å være tidlig ute og være raske og profesjonelle. Vi kan ikke gi andre klubber tid og rom til å handle. Spesiellt ikke legge opp til at spilleren får personlig behandling av direktører fra andre klubber når vi også har gitt tilbud.

PS! Jeg håper virkelig at vi tar oss tid til å besøke Bjørkøy på Hønefoss og får en signatur hvis vi ønsker spilleren, hvis ikke ser jeg ikke bort ifra at vi mister han også....

Frode

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
PS! Jeg håper virkelig at vi tar oss tid til å besøke Bjørkøy på Hønefoss og får en signatur hvis vi ønsker spilleren, hvis ikke ser jeg ikke bort ifra at vi mister han også....

Enig i det, Frode!

Ang. Bjørkøy, så er faktisk det en spiller jeg etter hvert håper vi får tak i. Har ikke hørt noe spesielt om ham tidligere, men han får voldsomt skryt av Hønefoss-supporterne og har vært blant de beste spillerne i 1. divisjon i år.

Men også her er det kamp om beinet...

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Lagt til:
penger er noe alle vil ha mere av og jeg er sikker på at når start hørte om toddi hostet dem bare opp mer en ffk i lønn, men det må da finnes fler en han der ute :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters
Han takket vel egentlig aldri "ja". Det var f-b-frihet. De var derimot enige om innholdet i kontraktsforslaget og Todi skulle hjem for å vurdere det.

Nå får vi håpe FFK-forbannelsen tar ham! ;)

Bah, må huske på lese dine innlegg først... Nå har jeg skrevet omtrent det samme innlegget som det jeg skrev her på VGD... Men ja, la oss håpe at han gjør som Kallio, tror han gjorde noe glupt og valgte klubb etter tabellen. Mon tro om han ikke angrer på at han valgte dassklubben Molde fremfor FFK. :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Drillo er vel ikke akkurat noe lokkemiddel for å få gode spillere hit

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 05

Lagt til:
Endret:
Det er synd at "spillerene" bare tenker lønn, hadde det ikke vært for det så hadde nok dere hatt "Todi". Bare se på RBK som kjøper opp nesten alle de beste fra andre klubber, så må de slite benken der oppe. Greit nok at de tjener bedre, men er det viktigst å spille fotbal eller tjene penger? Bare se på "Ødegård" og "Rønningen" som valgte RBK fremfor Brann. Nesten ingen spilletid. Og nå etter litt motgang så skal de selge.. Til og med "medgangsuporterene" Kjernen legger ut spillerene for salg. Så om dere kan få tak på "Ødegård" så ikke la den sjangsen gå fra dere. En spiller for fremtiden som dere kan nyte godt av.

www.runenilsen.dk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Todi valgt Start pga det sportslige. Han fikk det samme i lønn fra Start som fra Fredrikstad. Men fordi Start hadde et bedre sportslig tilbud, så valgte han Start framfor Fredrikstad. Det sa han selv. Men er enig at det er kjipt når spillere bare tenker penger. Bare se på RBK. Men nå går det jo bare nedover for spillerne og klubben der oppe. Men Todi valgte Start pga det sportslige og ikke lønnen. Så dere kan ikke beskylde han for noe

Ik Start og Menigheden i mitt hjerte!!!!!!

Moderator

Lagt til:
Vi finner det bare merkelig at han sa ja til FFK, men ettersom det visstnok er Fredriksstad Blad som har skrevet dette så er i grunn saken grei. Han fikk to like kontraktsforslag, drøftet med familien, de sa sikkert at det var hipp som happ om det ble Fredrikstad eller Kristiansand, han tok en titt på tabellen og forhørte seg litt og valgte, ikke overraskende, et lag som ligger på toppen av tabellen, mot et som ligger på midten.

Men bare pass dere, det er en tendens at det går dårlig med spillere og deres nye klubb når de velger vekk FFK :)

Bedriftsspiller

Lagt til:
Jaha, skal det gå dårlig? Vi slo dere borte og vi leder serien. Noe som er fantastisk sterkt. Hvorfor skulle det går dårlig? Vi er norges best trente lag. Etter min mening så var det dumt og ansette Drillo. Han har bare hatt suksess med et "lag". Og det var Norge. Da valgte han spillere som passet inn i systemet hans. Jeg håper at dere får Eggen tilbake snart. Da var det gøy å se på Ffk. Men med Drillo som trener synes jeg ikke det er noe gøy og se på FFK. Men hvis dere får Eggen tilbake, så kommer jeg til å frykte dere mer

Moderator

Lagt til:
Endret:
Å nei, jeg skulle aldri ha kommet inn på temaet Start og nedtur :)

Det går først dårlig etter at spilleren har kommet til klubben, skjønte du ikke det? :)

Og jeg lurer veldig på hva som var kjedelig med FFK i kampen mot Start, vi fortjente minst et poeng... Syns vi spilte god, underholdende fotball jeg. Nok om det, har ikke tenkt å diskutere mer med enda en Startfan... Noen andre som melder seg frivillig?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Hei Startfan finn deg ett annet sted å diskuter start da.. her snakker vi om FFK.

Og en ting, FFK rundspilte start på søndag, Start hedde rett og slett grisflaks som vant.

Bedriftsspiller

Lagt til:
Endret:
Todi takke først og fremst ja til start fordi han synes det var best sportslig OG fordi Kristiansand virket som en veldig fin by, han er nå her for å se på Quarten blandt annet.
Tror ikke det er noe vits å være sur på Start, ikke bruk kreftene på det. Dere har hentet inn Kvisvik, tross alt og dere ble jo tippet på nedrykksplass. Jeg er overrasket over at dere i det hele tatt ikke ligger i bunnen.
Personelig er jeg meget fornøyd nå, vi har hentet inn en kanskje klassespiss og vi trenger rutine i spillestallen.

Lykke til videre......:cool:

ForzaStart!!

Moderator

Lagt til:
Er vel egentlig ingen som er sure på Start, vi kjempet fair om samme spiller. Vi ville vel egentlig bare komme til bunns i saken og hvorfor ting skjedde som de skjedde. Tror vi har fått rede på det meste nå :)

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Startfan
Jaha, skal det gå dårlig? Vi slo dere borte og vi leder serien. Noe som er fantastisk sterkt. Hvorfor skulle det går dårlig? Vi er norges best trente lag. Etter min mening så var det dumt og ansette Drillo. Han har bare hatt suksess med et "lag". Og det var Norge. Da valgte han spillere som passet inn i systemet hans. Jeg håper at dere får Eggen tilbake snart. Da var det gøy å se på Ffk. Men med Drillo som trener synes jeg ikke det er noe gøy og se på FFK. Men hvis dere får Eggen tilbake, så kommer jeg til å frykte dere mer

Nå er vel endel av Drillo elementene ikke akkurat fremmedord hos Nordli heller da.

Men som man har sett med Drillo-fotball. Dritkult når man vinner, sinnykt kjipt når man taper...

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten

Bedriftsspiller

Lagt til:
Jo FFK var morsomme på søndag. Men de greide ikke og holde det kampen ut. Men det er bare den 2 kampen som jeg synes FFK har vært et morsomt lag å se på. Den andre var hjemmeseieren mot Tromsø. I de andre kampene har det vært drit kjipt og se på. Drillo er ikke kjent for og være noe underholdene trener. Men effektiv er han, og det skal dere ha. Håper virkelig at FFK holder seg, pga dere trekker folk. Men håper samtidig at dette er Drillo sin site sesong, og at dere får tilbake Eggen. Da er det gøyere å se på

Moderator

Lagt til:
Hmmm... Han skrev under på en 2 1/2-års kontrakt med Start, mens det var uaktuelt å skrive mer enn seks månederskontrakt med FFK til å begynne med. Det var jo litt merkelig. Nå var det plutselig ikke så viktig med familien allikevel?

Vel vel, får håpe vi finner andre spillere da...

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Skrev han ikke under et halvt år med mulighet for å utvide med 2 år til?

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
han skrev for 2 1/2 år med en gang sa han til tv2 sporten. Han begrunnet det med at han ville vinne noe og derfor gikk han til start

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25