Hvor har det blitt av FFK...
For min egen del: Fredrikstad spilte ikke feiende flott fotball...og de var ikke sinnsykt gode i andre halvdel heller...men de fikk poeng og vant kamper...men de var faktisk heldige...hadde flyt
Det har det i år også..men foreløbig har de møtt antatt gode lag...
Så kanskje FFk skal kjøre kamper mot lag de skal slå..og ikke lag som skal kjempe om europa?
Slik jeg husker det, var det mange begredelige kamper ifjor..og det er faktisk mye mer innteresant å se kamper med nerve..så lenge det er laget mitt som spiller, er det artig:D
---------------------------
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
At vi ikke spiller likt i år som i fjor betyr i nødvendigvis noe negativt. Jeg må da vel få lov til å mene noe uten å bli kalt blind?
Jeg syns ikke det er så vanskelig å se at det blir slått mer lengre i år enn i fjor da vi spilte oss mer gjennom langs bakken. Og det er færre med i angrepene våre. Man kan vel ikke nekte for dette??
Men jeg vet at det er tidlig på sesongen og at alle våre spillere ikke er skadefrie ennå. Men det er vel bare naturlig det at man spiller litt annerledes med en ny trener?
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
(underkuing/rasisme/ apartheid o.lign).
Men i denne uenighet er det viktig å huske at vi alle forhåpentlig vil:ffk: sitt beste, selv om meninger om spillestil/trenere er forskjellige.
Personlig har vel vel aldri lagt skjul på min skepsis til Drillo sin fotball filosofi.
Har vel også gitt uttrykk for å kunne revidere dette synet.
Dessverre føler jeg så langt at i Drillo sin fotballfilosofi er det rom for lite nytt.
Håper selvsagt fortsatt at jeg tar feil.:cool:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av A.Scheie
Ajg:
Jeg er nok ikke Drillo, nei, men etter utallige timer med Egil ved min side i boksen, har jeg nok plukket opp en del.
Mener du med dette at du sitter på benken under FFKs kamper? (altså er en du en spiller eller støtteapparat i FFK?)
:rolleyes::D
Jeg legger debatten vedrørende min person død vet å avklare dette:
Min kommentar var en smule selvironisk. Nicket mitt er jo A.Scheie, og kommentaren var bare en henspeiling på at Egil Drillo Olsen og Arne Scheie har sittet manger timer sammen i "boksen" - kommentatorboksen - under fotballkamper.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Blir jo smittet av mange timer i samme boks.:rolleyes::)
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25