Bare på tirsdag ble det solgt 1000 billetter i følge FB. Blir nok over 10000 på stadion til søndag! kommer nok en del Lyn-supportere også... Fy som jeg gleder meg!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Selv om det nærmest har blitt en tradisjon for å mobbe Lynsupporterne må det faktisk sies at de har flere medlemmer enn Plankehaugen, og er ganske gode til å synge. I tillegg har de hatt noen fine TIFO-show. De kommer både i busser og en stor båt.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
De kommer nok nedover med noen hundre ja. Det dårlige ryktet klubben har fått som følge av veldig dårlig publikumsoppmøte, har vel vært mer at mannen i gata ikke tar seg bryet med å dra på fotballklubb. De har en del trofaste supportere i Bastionen og kommer nok med noen hundre folk nedover hit. De er vel også ganske ressurssterke mtp tifo o.l. - men tror en del folk vil bli litt overrasket over at en del Lyn-supportere trolig vil ta turen til Fr.stad.
Men uansett, Lyn-supporterne kommer nedover med både båt og buss, og regner med at flere kjører privat også. Skal ikke se bort fra at de blir noen hundre nei..
Er ikke helt sikker på at det blir utsolgt på stadion til søndan, ingenting hadde vært bedre. Men tror vel at vi ikke klarer å fylle klokkesvingen.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Bastionen kommer med 100 stk i en ferje fra Aker Brygge i tillegg til busser. Blir ihvertfall 200 stk! Lyn-ferja legger til ved bryggekanten og stikker innom Mets før de rusler opp til stadion.. det er en hyggelig gjeng. Jeg har selv stått midt i Bastionen en del ganger i min oppvekst, og de kan det å lage lyd selv når de er få :p ...og vestkantgutter har råd til å spandere på seg litt tifo :D
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
De har solgt ca 6500 billetter, så kan vel komme opp i mot 8000. Tror hvert fall ikke de selger ut nærmere 4000 billetter i løpet av helga slik at det blir fullt....
jævla dårlig at ikke fler bill er blitt solgt, men det er ikke for sent enda! får satse på at mange tar turen innom aristokraten på lørdag, og kjøper billett!!
noen som vet hvor mange bill som er solgt til moss kampen??
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Jeg har i grunn sagt hele tiden at det ikke kommer mer en 7-8 000 på hjemmekampene. Det blir feil å sammenligne denne kampen med de tre første kampene, for uansett når de hadde kommet i løpet av sesongen så hadde de trekt fullt hus, tilfeldigheter, utenom 16-mai-kampen selvfølgelig, gjorde at de kampene kom etterhverandre.
Og ærlig talt, det er i grunn ikke så ille. Vi ligger vel som nummer 4 (?) på tilskuertoppen. Vi er ingen storby, så 8000 av 70 000 innbygger er bra.
Dessuten må vi ikke glemme at det har vært en del fra distriktet rundt om i Østfold som har villet sett de andre kampene. For de er det ikke viktig å se FFK, men å se Tippeligafotball, og da skjønner jeg godt at de heller vil se FFK - RBK enn FFK - Lyn.
Så slutt å sammenlign med de tre første kampene, de har ikke mye rot i virkeligheten ;)