Tror maksimum 1000 finner på å kjøpe billett på kampdagen, ergo blir det neppe over 8000 mot Lyn, tror jeg. Og det er vel omtrent som forventet også. Støtter fullt ut innlegget til FFK1903.
Mot Rosenborg var den første toppseriekampen på 20 år og mot nordens beste lag, den andre mot enga og 3000 fra Oslo, den tredje var 16 mai. Pjattet om medgangsupportere blir bare så dumt når tallet stabiliserer seg på 8000 mennesker.....
1) Tallene FB får er fra kvelden før den angitte dagen, mao er ikke billettene som er solgt i dag tatt med i det hele tatt.
2) Billettene til Lyn-supporterne er ikke med i dette tallet. På Bastionens hjemmesider står det nemlig at de skal kjøpe billetter utenfor stadion, mao ingen forhåndssalg av billetter til lyn-supportere.
Derfor tror jeg det blir (bortimot) fullt hus på stadion i morgen!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
skuffende dårlig oppmøte. speakeren skryter sånn av at det er hyggelige tall, men 8500 er ikke bra nok. i neste hjemmekamp er jeg redd det blir langt færre!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
tror faktisk ikke det blir så mange færre når jeg tenker meg om,faktisk fler.....Neste hjemmekamp er en stund til..og inntil da har sikkert mange av folka "glemt" dette tapet..pluss at det blir helt avgjørende hvordan det går i de neste to bortekampene mot henholdsvis Brann og Tromsø..+Glem heller ikke at det er Lillestrøm ffk møter heller...:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Neste hjemmekamp er ikke Lillestrøm, men Viking.
Uka etter dvs. den 4. juli møter vi Lillestrøm hjemme.
Da er forhåpentligvis Kallio og en ny venstreback på plass, håper jeg.
Bare det trekker nok et par tusen tilskuere ekstra, vil jeg tro!:ffk: