Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor mange til Bergen?

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Jeg bare lurer? På meldingsfristen har vel gått ut?

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til:
Jeg kommer med fly og er derfor ikke påmeldt .....

Ikke får man kjøpt billetter før man kommer bort heller, men det årnær sæ nok :ffk:

Håper at det blir et felles møtested når toget kommer bort.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Jeg reiser heller ikke med supportertoget. Reiser bort på fredag og tar like godt en weekend i Bergen. Får vel møte opp på jernbanestasjonen når toget kommer ja. Blir nok endel fra Fr.stad!

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
jepp fly og langhelg med 7-8 andre fra fredrikstad...Blir Fett

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

A-lagspiller

Lagt til:
Er i Bergen fra lørdags morgen til mandags morgen. Tror det blir enormt mange fra Fredrikstad på den kampen.
Gleder meg til full fart allerede fra lørdags morgen:D

Gøran Karlsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Det er noen som skal være med toget eller???

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Jeg kommer med toget hvert fall :)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
Vi drar med bil på lørdags morgen!! Feste i Bergen på lørdag og kjører hjemover på søndags natt, evt mandags morgen!!
Gleder meg sinnsykt!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04

Lagt til:
Vi kjører Beavers bussen er ca 20 stykk nå!!

Er plass til flere,bare kontakte oss på Tlf 97605668.

Drar lørdags morgen 350;kr!!!:ffk:

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til:
Fortsatt godt med ledige plasser på toget til Bergen. Regner med at det går en del billetter denne uken. Vi er jo søren meg bedre borte enn hjemme, så her bør det være mulig å få nok en artig bortetur med FFK. To langturer så langt i år - resultat: to seire:-) Løp og kjøp billetter hos Aristokraten!!

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Jepp, håper inderlig jeg også får oppleve tre poeng til FFK nå. Typisk at jeg hverken var i Molde eller Bodø.

Har vært i Aristokraten og sikret meg det jeg kaller "billett" (en flyer var det vel jeg fikk). Også spent på plasseringen vi får der borte. Leste på forumet til Ham Kam at de var veldig lite fornøyde da de ble plassert på en asfaltflekk uten skråning.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Endret:
Jeg reiser med toget.
Snæbbussen drar bortover fredag morgen med 8-9 personer og hjem på mandag morgen.
Hadde jo vært fint hvis alle kunne møtes på stasjonen i Bergen, når toget kommer inn ca. kl. 15.00
:ffk:

FFK på toppen i 2005

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Reiser med toget .Håper på seier, og mye godt humør:D:D:ffk:;)

Knøttespiller
Ble medlem: 20 apr 04

Lagt til:
Toget burde stoppet i Oslo og tatt med seg folk derifra, er nok sikkert en og annen FFK supporter i tigerstaden.

OG er man i go`lynne så kan man gi Brann supportere haik, så har man noen å trakassere på veien...

----------------------------------------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen, t

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Snæbbuss #1, vil bare rette litt!!!

Vi er totalt 18 som reiser bortover fra fredag til mandag.....noen flyr andre kjører snæbbuss....
Vi skal bo i hytter rett utenfor sentrum!!!
Gleder meg sykt til denne helga :)

Ser for meg at vi lager litt liv og røre allerede lørdag kveld og at alle FFK supportere kunne samles et sted, kanskje til åpningskampen i EM kl 18.......

Mitt nr er: 93417691 Michael, håper flere er med på dette.......la oss farge bergen rød og hvit :ffk: he he....

Lenge leve hjørnet

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Fredrikstad folk som bor i bergen har jo leid et utested som heter news hele helga, har jeg hørt. Kommer til bli årets tur, full fest hele helga og 3 poeng på søndag :ffk:

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
øy.... det her vil jeg være med på oxo
:D

Signatur:

max 250 tegn

Landslagsspiller

Lagt til:
Helt riktig S.a 87!!
Vi blir ialt 18 Snæbbussaristokrater som drar til Bergen, på en eller annen måte.
Håper også toget blir fullbooket. Det blir det nok raskt etter at vi har slått Lyn på søndag.
Tror dette blir årets tur. Har ikke vært på fotballkamp i Bergen siden vi vant 4-2 i semifinalen i 1984.:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Knøttespiller

Lagt til:
Vi er som er i bergen fra fredag/lørdag? skal ikke ta imot guttane på flesland når dem kommer? Kan sikker finne ut hvem fly dem kommer med? Kommer vel tidlig søndag dem???? Vi kunne kansje blitt mange?

-------------------------------------------

Fotball GÆRRNNNN!!!!

A-lagspiller

Lagt til:
Dra ut på Flesland for å møte spillerne??
Det får være grenser på hva man skal gjøre bakfull.
Litt ovenfor Dickens har man suverene uteserveringer. Kanskje møtes der lørdags formiddag? La oss si rundt 1300.
Verftet er også suverent hvis pent vær.
Så en annen ting. I Bergen har man en ganske stor casual gjeng. De kommer garantert til å prøve seg, så alle må prøve å holde sinnene i ro. Ellers så kan det bli stygt. Siden vi blir utrolig mange, aner det meg at de kommer til å prøve seg.

Gøran Karlsen

Landslagsspiller

Lagt til:
Enig med Goran Karlsen!

Vi fra Fredrikstad bør tenke på at Brannsupporterne er litt mere slik supportere var i gamle dager.
Noen av dem vil kanskje prøve å provosere.
Da bør vi tenke på at vi fra Fredrikstad er Rooligans og ikke Hooligans.
:ffk:

FFK på toppen i 2005

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til:
Endret:
Og jeg som trodde at vi var Cooligans :cool:

Men det er greit å være på vakt ja, det er en liten gruppe med bråkebøtter der borte som gjerne byr opp til dans dersom annledningen byr seg.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

A-lagspiller

Lagt til:
Toget stopper i Oslo! Legger ut mer info om reiseruten med tider etc på www.plankehaugen.no etter hvert. Men, kjøp togbilletter i Fredrikstad!! Det kan du gjøre hos Aristokraten, for eksempel på vei til Lyn-kampen:-)

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Vet du hvor mange som er påmeldt, Lars ??

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04

Lagt til:
Som Fredrikstad-student i Bergen føler jeg meg pliktig til å komme med litt info.

Utesteder:
Tror FUFIB har ordnet et utested til oss. Hvis ikke regner jeg med Fredrikstad-folkene samles på Scotsman før kamp. Scotsman ligger som en liten avstikker til Torgallmenningen. Ellers er det riktig som Gøran sier at det rett ved Dickens er et par ok steder med uteservering. Blant annet finnes den stundesløse, maxime og english pub`en her. Også News ligger like ved Dickens.

Scotsman er også de fleste Fredrikstad-studentenes stamsted på lørdagskvelden.

Billetter:
Når det gjelder billetter så vet jeg at Ham-kam ga Brann beskjed altfor sent med tanke på hvor mange billetter de ønsket. Derfor ga Brann bortesupporterne billetter til asfaltbakken bak mål. Så sant Aristokraten har gitt Brann beskjed om hvor mange billetter vi ønsker så antar jeg at vi blir plassert på den "nye" tribunen.

casuals:
Det er også riktig at Brann har en relativt stor gruppe med såkalte casuals. disse vil helt sikkert lete etter oss, men de har jo som policy og ikke ta såkalt scarfers så tror ikke det blir noe problem. Men hadde uansett ikke stått utenfor Fotballpuben (fottikken på fokemunne) og ropt ut Fredrikstad-rop. Da kan det fort smelle.

Ellers så er vi en gjeng på 7-8 gutter som helt sikkert blir å finne ute på lørdagskvelden.

Rød og hvit makt

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25